Gândurile mele

Good in blues… – Cristian Lisandru

4 responses

  1. Fericit este omul care ţi-a cucerit toate gândurile şi le ţine ostatice iubirii, draga mea Gena! Urările mele bune, pentru tine, scumpa mea. Frumoase versurile tale, merg la suflet.

    Apreciază

    Iunie 28, 2012 la 2:16 pm

    • Elena,
      cât este de fericit, doar el poate spune. O face deseori prin gesturi, vers, tandreţe.

      Sufletul meu îţi este recunoscător pentru această prietenie.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Iunie 28, 2012 la 2:25 pm

  2. Înainte de toate aş dori să-i mulţumesc din tot sufletul doamnei Elena Marin Alexe pentru gândurile frumoase pe care ni le lasă de fiecare dată, atât la tine pe blog, iubire, cât şi la mine. Şi, nu în ultimul rând, pe Amprente Literare. O doamnă în adevăratul înţeles al cuvântului, un suflet deosebit. Tot respectul…

    Acest poem-declaraţie trebuie perceput la justa sa valoare. O contopire de gânduri, o comuniune sufletească deosebită, o pasiune comună intensă, o viaţă comună plină de substanţă, de dor, de bucurii şi vise frumoase. O astfel de realitate este pur şi simplu încântătoare şi te face să regreţi în fiecare zi că viaţa nu este nesfârşită.

    Faptul că gândurile tale, Geanina, vin spre mine cu atâta putere mă determină să spun încă o dată că sunt un MARE FERICIT.

    Îţi mulţumesc şi îţi sărut sufletul pur… Te iubesc.

    Apreciază

    Iunie 28, 2012 la 10:41 pm

    • Lisandru,
      sunt trăirile noastre, clipele noastre, viaţa noastră. Iubesc tot în tine şi inspiraţia vine firesc. Dor, bucurii şi vise frumoase, da, sunt pe aceeaşi lungime de undă cu tine.

      Fericitul meu drag, te ador!

      Apreciază

      Iunie 28, 2012 la 11:14 pm

Lasă un răspuns

