Minuni

Good in blues… – Cristian Lisandru

6 responses

  1. superb!…multumesc pentru minunea ce o traiesc citind ce scrii…

    Apreciază

    Iunie 28, 2012 la 9:46 pm

    • Bine ai venit, Anca!

      Eu îţi mulţumesc fiindcă îmi citeşti scrierile. Onorată.

      Îţi doresc zile pline de frumos şi multă iubire!

      Apreciază

      Iunie 28, 2012 la 9:51 pm

  2. Într-adevăr, dragostea mea, ne-am dorit şi ne dorim mereu o oază de linişte. Împreună cu iubirea noastră, departe de multe evenimente colaterale care ne întristează, uneori. Dar, fireşte, viaţa merge mai departe, iar noi încercăm să ne-o facem cât mai frumoasă. În fiecare zi. Întâlnirea noastră de acum câţiva ani poate fi trecută, fără teama de a greşi, la capitolul „minuni”. Cu atât mai mult mă încântă felul în care ai transmis poetic ideea de „minune”…

    Sărut sufletul, muza mea…

    Apreciază

    Iunie 28, 2012 la 10:44 pm

    • Cine nu-şi doreşte, Lisandru?
      Minunea de a te întâlni, iubirea însăşi este o minune, viaţa alături de tine înseamnă împlinire.
      Am transmis ceea ce am simţit şi simt cu tine alături.

      Pupici geaninoşi peste normă, om drag…

      Apreciază

      Iunie 28, 2012 la 11:17 pm

  3. V-am urmărit povestea voastră şi mă bucur din tot sufletul că aţi reuşit să fiţi împreună…după tragedia cu soţul tău. O poezie superbă!

    Apreciază

    Iunie 29, 2012 la 6:12 am

    • Mariuca,

      numele tău îmi aduce bucurie în sufelt. Aşa îi spun şi eu fiicei mele.

      Suntem împreună de 3 ani şi se pare că destinul nu a greşit când mi l-a scos în cale pe Cristian.

      Îţi mulţumim pentru fiecare trecere şi îţi dorim tot binele din lume!

      Apreciază

      Iunie 29, 2012 la 4:10 pm

Lasă un răspuns

