Surghiun

chiar dumnezeu ne săgetează cu iubire –

Cristian Lisandru

6 responses

  1. Iubire, te rog să topeşti toate patimile şi toate furtunile de gânduri. Să rămână iubirea, pur şi simplu… Şi versurile care ne mângâie cu aripile de dor…
    Sărut sufletul…
    O combinaţie versificată în care pasiunea şi dragostea convieţuiesc şi se simt tare, tare bine. Mulţumesc pentru aceste versuri… 🙂

    Apreciază

    Iulie 2, 2012 la 2:48 pm

    • Lisandru,
      totul se topeşte pe o astfel de vreme, rămân versurile, ne mângâie, ne alină sufletul, ne bucură viaţa.

      Eu îţi mulţumesc pentru tot, om drag.

      Apreciază

      Iulie 4, 2012 la 12:21 am

  2. Te iubesc…

    Apreciază

    Iulie 2, 2012 la 2:49 pm

  3. Tocmai am citit.o pe Amprente şi acum o recitesc aici, dragă Gena. Fii sigură că iubirea voastră va trece peste toate obstacolele şi va surâde universului, căci ce este frumos şi lui Dumnezeu îi place.
    Te port în sufletul meu, Gena mea dragă!

    Apreciază

    Iulie 3, 2012 la 4:54 am

    • Elena, iertare pentru absenţă. Am o perioadă mai încărcată, dar nu pot uita nimic din ceea ce ne leagă.

      Îţi mulţumesc cu tot sufletul pentru tot.

      Tot binele din lume, om frumos!

      Apreciază

      Iulie 4, 2012 la 12:24 am

Lasă un răspuns

