Alături de tine

La umbra ta… – Cristian Lisandru

10 responses

  1. Petală cu petală, iubire… Freamăt de dor, freamăt de gând, pasiune nestăvilită. Lumea dispare din jurul nostru, rămânem doi, ca la început de lume, gustându-ne, ştiindu-ne, iubindu-ne…
    Dacă aş fi un vrăjitor ne-aş oferi, fără să stau pe gânduri, nemurirea. Pentru a ne iubi la nesfârşit…

    Sărut sufletul drag…

    Apreciază

    Iulie 4, 2012 la 12:43 pm

    • Lisandru,
      mi-ar plăcea să ne retragem pe o insulă, să trăim ca la început de lume. Nu știu pentru cât timp, dar asta nu contează prea mult.
      Vrăjitorule, mă înclin și te sărut peste normă!

      Apreciază

      Iulie 5, 2012 la 9:09 am

  2. Ca nufarul alba si neprihanita sa-ti fie iubirea , frumoasa mea, Geanina!
    Ai o dedicatie..la plimbare, irmareste-o cu sufletul, draga mea draga!

    Apreciază

    Iulie 4, 2012 la 6:33 pm

    • Iubirea este precum spui, om frumos. Am primit, alături de Cristian, dedicația.
      Mulțumim și te îmbrățișăm cu mare drag.

      Apreciază

      Iulie 5, 2012 la 9:10 am

  3. nostalgie..asta simt cand citesc aceste minunate versuri!:*

    Apreciază

    Iulie 7, 2012 la 10:45 pm

  4. pot sa salvez imaginea?Multumesc!

    Apreciază

    Iulie 7, 2012 la 10:48 pm

Lasă un răspuns

