Gelozie

La vama dintre azi şi mâine – Cristian Lisandru

6 responses

  1. Superbe versuri, felicitări Geanina !

    Apreciază

    Iulie 6, 2012 la 8:26 am

    • Dan,
      mulţumesc pentru lectură şi trecere. Mă bucur să aflu că îmi citeşti blogul.
      Spor la scris şi inspiraţie!

      Apreciază

      Iulie 7, 2012 la 6:19 pm

  2. Frumoase versuri si adevarate!Gelozia este cea mai crunta boala,pentru ca nu are leac!

    Apreciază

    Iulie 6, 2012 la 3:52 pm

    • Ema,
      câtă dreptate ai. Gândeşte-te că a scris aceste versuri o persoană care nu a cunoscut această boală şi nici invidia nu mi-a dat târcoale în viaţa asta.

      Îţi mulţumesc tare mult pentru trecere.

      Tot binele din lume, draga mea!

      Apreciază

      Iulie 7, 2012 la 6:21 pm

  3. Iubirea mea, nu pot decât să fiu fericit fiindcă doar citesc despre gelozie, una versificată foarte frumos. N-avem treabă cu ea, în viaţa de zi cu zi, nu o cunoaştem, nu-i deschidem nici uşa, nici fereastra şi nici sufletul…
    Pentru nemurirea iubirii aş sacrifica încă două vieţi. Dar numai alături de tine, suflet frumos… 🙂

    Apreciază

    Iulie 6, 2012 la 6:31 pm

  4. Dragostea mea,
    atâta timp cât există încredere, gelozia nu îşi găseşte locul în sânul iubirii. Părerile sunt împărţite, le vom respecta.

    Te iubesc, om drag!

    Apreciază

    Iulie 7, 2012 la 6:23 pm

Lasă un răspuns

