Roşu de trandafir

La vama dintre azi şi mâine – Cristian Lisandru

8 responses

  1. „Înfloresc nelinişti în obraji după fiecare sărut”… Pot să spun că mi-a plăcut la nebunie această metaforă? Fireşte că pot. Şi o repet – mi-a plăcut la nebunie. Este neliniştea iubirii, acea nelinişte care te înfioară, de foarte mult ori, din teama de a nu pierde o fericire aşa de mare.
    Un alt poem în care dragostea murmură cuvinte dulci… Sărut sufletul drag, iubire… 🙂

    Apreciază

    Iulie 9, 2012 la 1:38 am

    • Lisandru,
      minune de om, asta se întâmplă de fiecare dată când îmi săruți sufletul, nu doar obrajii. Da, câteodată te întrebi dacă ești atât de norocos primind atâta fericire. Dorim tuturor să guste această neliniște a iubirii.

      Te ador, Lisandru!

      Apreciază

      Iulie 9, 2012 la 8:26 am

  2. Să fie fericiţi şi să dea totul iubirii… Numai aşa vor simţi că trăiesc cu adevărat… Sărut sufletul drag, dragostea mea…

    Apreciază

    Iulie 9, 2012 la 10:06 am

    • Iubire dăruită necondiționat. Doar așa se vor simți împliniți.

      Iubire peste normă. Așa cum îmi place mie să spun.

      Pentru tine…pupici geaninoși și îmbrățișări peste normă, om drag!

      Apreciază

      Iulie 9, 2012 la 10:11 am

  3. „Iubirea este o stare în care fericirea altei persoane este esenţială pentru a ta.”Robert Heinlein

    …cuvinte dedicate iar pentru noi citate.Mulţtumesc pentru că scrieţi! Salutări pentru toată familia!

    Apreciază

    Iulie 9, 2012 la 6:52 pm

    • Mulţumim, David.
      Un citat care punctează starea de bine, fericirea pe care dorim să o regăsim în ochii persoanei pe care o iubim.
      Seară plină de iubire alături de cei dragi sufletului tău!

      Apreciază

      Iulie 9, 2012 la 7:11 pm

  4. Am poposit cu plăcere aici pe tărâmul iubirii!
    Doar îmbrăţişări scumpa mea, Gena!

    Apreciază

    Iulie 10, 2012 la 11:17 am

Lasă un răspuns

