Metamorfoză

SCRIU ŞI AICI

10 responses

  1. Bună ziua Genuca! Respiri iubire prin toţi porii vieţii, draga mea dragă. Îmi plac versurile tale în acest format, tipărit pe imagini. O zi excelentă să ai! Mii de pupici…

    Apreciază

    Iulie 10, 2012 la 11:19 am

  2. Te iubesc la nebunie, femeie a visurilor transparente. Chimia aceasta a iubirii perfecte pare extrem de complicată, numai că atunci când trăieşti cu sufletul fiecare minut nu este deloc aşa…Respirăm prin porii versului, aşa cum foarte frumos ai scris, înnobilând acest mesaj poetic…

    Sărut sufletul, femeie dragă…

    Apreciază

    Iulie 10, 2012 la 11:21 am

    • Lisandru,
      pluteşte în aer dragostea, ne iubim aş cum am visat fiecare în parte, împreună. Versul transmite multe, trebuie doar să-i dai atenţia cuvenită.

      Te iubesc, minune de om!

      Apreciază

      Iulie 10, 2012 la 11:44 am

  3. Minunea ta de om este cu sufletul alături de tine şi chiar acum te privesc, încântat… 🙂

    Apreciază

    Iulie 10, 2012 la 4:31 pm

  4. lenuta clatinici

    frumos ,si eu scriu pe pagina cenaclului noduri si semne pseudonim elianas

    Apreciază

    Iulie 31, 2012 la 11:11 pm

Lasă un răspuns

