Nonculoare

O noapte ca atâtea altele – Cristian Lisandru

4 responses

  1. Albul acestui poem aduce alături de el toată puritatea indiscutabilă a sufletului tău, Geanina. Sufletul acela strânge în interiorul său dragoste, putere, luptă, viaţă, frumuseţe, dor de iubire şi de poezie, simplitate, lipsă de orgolii, patimă deplină şi o poftă incomensurabilă de frumos.
    Este un poem de alb, aş putea să spun, unul în care fiecare cititor trebuie să intre cu grijă, pentru a nu tulbura apele limpezi ale gândului…
    Te sărut pe suflet, iubire, cu mare drag…

    Apreciază

    Iulie 11, 2012 la 12:24 am

    • Lisandru,
      nu ştiu ce să mai scriu după un astfel de comentariu, nu ştiu dacă mai am acest drept. Ai luat acest suflet în palme şi l-ai sărutat. Acel sărut pe suflt a videcat, a adus bucurie, împlinire, iubire.

      Te ador şi te respect, minune de om!

      Apreciază

      Iulie 11, 2012 la 12:30 am

      • Fericitul de mine îţi sărută fiecare strop de suflet şi lasă dragostea să-ţi cânte romanţe la urechi… Te sărut pe suflet, Geanina…

        Apreciază

        Iulie 11, 2012 la 12:49 am

        • Aştept romanţele, deocamdată muzica aleasă este în alt registru. Trebuie să recunosc că este pe gustul meu, aşa cum eşti şi tu, minune.

          Un suflet care primeşte sărut după sărut nu poate fi decât binecuvântat.

          Las şi eu pupicii geaninoşi să te asedieze, dragostea mea…

          Apreciază

          Iulie 11, 2012 la 1:14 am

Lasă un răspuns

