Dansează-mă, sărută-mă, iubeşte-mă! La mulţi ani, Cristian Lisandru, te iubesc!

Te iubesc pentru frumosul pe care l-am descoperit în interiorul fiinţei tale, pentru metaforizarea permanentă a zilelor pe care mi le dăruieşti cu generozitate, pentru bucuria pe care mi-o oferă privirea ta atunci când vin acasă, pentru îmbrăţişările care îmi topesc grijile, durerile, temerile, pentru strângerile de mână care-mi aduc siguranţă, dorinţă, fior.
Te iubesc cu aceeaşi intensitate ca la începuturi, te respect şi îmi doresc să îmbătrânim la fel de frumos cum ne iubim.

La mulţi ani, Cristian Lisandru, te iubesc!

16 responses

  1. Frumoase cuvinte…

    Apreciază

    Iulie 17, 2012 la 11:19 pm

    • Mâine este ziua lui de naştere. Acum doarme. Se pregăteşte intens pentru o zi spumoasă la munte.

      Mulţumim de trecere.
      Toate bune celor dragi sufletului tău!

      Apreciază

      Iulie 17, 2012 la 11:28 pm

      • Sa-i fie anul mai aproape de cei dragi sufletului.
        LA MULTI ANI !!!!!!

        Apreciază

        Iulie 17, 2012 la 11:31 pm

        • Mulţumim. Se va bucura să ştie că şi cititorii blogului meu îi sunt aproape şi îi citesc scrierile cu plăcere.

          Gândurile noastre bune şi muza să îţi fie aproape!

          Apreciază

          Iulie 17, 2012 la 11:42 pm

  2. Cristake

    Aha… zi spumoasa la munte…. am inteles: fuge, ca sa nu dea de beut. Codru-i frate, deh… 😀

    Altminteri, deoaresce domnu’ se pare ca nu a postat nimic azi pe blogurile lui, ii urez aici, daca nu e cu banat, „La multi ani!” si viata lunga si senina – amandurora. Si o „ilustrata muzicala”, ca folosesc si eu un cliseu, ca e canicula si nu imi da mana sa gandesc originale. 😀

    „Forever young
    Time on her side
    We got tomorrow
    We got tonight
    Two hungry hearts
    Out on the run
    We’ll always be forever young …”

    Apreciază

    Iulie 18, 2012 la 12:12 pm

    • Cristake,
      a ajuns piesa la sufletul nostru. Mulţumim.

      Zile pline de frumos lângă cei care te iubesc!

      Apreciază

      Iulie 21, 2012 la 6:26 pm

  3. mihaimarin

    CRISTiANO LISANDRU , FELIZ CUMPLEAÑOS !

    … CRISTIANO Y GEANINA LISANDRU: VIVA EL AMOR Y LA POESIA !.

    mm-españa

    Apreciază

    Iulie 18, 2012 la 5:23 pm

    • Mihai,
      muţumiri fiindcă eşti alături de Cristian şi în această zi.

      Toate bune către tine!

      Apreciază

      Iulie 21, 2012 la 6:27 pm

  4. Vă mulţumesc tuturor pentru urări şi gândurile bune, oameni dragi. Să aveţi parte numai de bucurii şi de zile pline de dragoste alături de cei dragi. Mulţumesc şi pentru aceste dedicaţii muzicale pe care le ascult cu mare plăcere. Virtual, am ciocnit şi ciocnesc cu fiecare dintre voi un pahar. Şi sufletul se bucură… 🙂
    Cu respect…

    Apreciază

    Iulie 19, 2012 la 10:10 pm

  5. Mulţumesc din suflet, Geanina, mi-ai făcut o surpriză tare frumoasă, neaşteptată chiar. Alături de tine, fiecare zi este o surpriză trăită la maxim. Te sărut pe suflet, dragostea mea…
    Cristian Lisandru spune încă o dată că este onorat de dragostea ta minunată…
    Te iubesc, femeie dragă şi rămân pierdut în marea verde a ochilor tăi…

    Apreciază

    Iulie 19, 2012 la 10:12 pm

  6. g1b2i3

    Chiar daca au trecut doua saptamani de la ziua de nastere a lui Cristian, eu ii urez la multi ani cu sanatate si fericire!
    Cu drag,
    Gabi.

    Apreciază

    Iulie 29, 2012 la 8:48 pm

    • Mulţumesc, Gabi, ai fost şi eşti alături de noi, atât în momentele de bucurie maximă, cât şi în cele în care viaţa ne-a lansat diferite provocări. Toate gândurile bune pentru tine şi cei dragi…

      Apreciază

      Iulie 29, 2012 la 9:17 pm

  7. pandhora

    imi plac oamenii care stiu sa spuna „te iubesc” cu sufletul 🙂

    Apreciază

    August 10, 2012 la 11:12 pm

    • Bine ai venit!

      Cu sufletul şi fără reţineri, teamă, jenă…

      Mă bucură trecerea ta.

      O seară plină de frumos!

      Apreciază

      August 10, 2012 la 11:15 pm

Lasă un răspuns

