LA MULŢI ANI, MARIA! TE IUBESC, MINUNE DE COPIL!

14 responses

  1. Deşi am ajuns mai târziu, din motive tehnice..urarea mea vine cu mare drag: să îţi trăiască minunea de fată, draga mea Gena! Multă fericire să îi încununeze viaţa!

    Apreciază

    August 27, 2012 la 11:41 am

    • Elena,
      îmi cer scuze şi aici pentru că răspund abia acum. Nu înţeleg ce am făcut cu celălalt răspuns. Poate doar l-am scris şi nu l-am trimis, aceasta este singura explicaţie.

      Mii de mulţumiri pentru urări, om frumos!

      Apreciază

      Septembrie 8, 2012 la 11:22 pm

  2. Lorena

    Si eu am ajuns cam tarziu … insa vreau sa va urez sa fiti fericit alaturi de minunea asta mica !

    Apreciază

    August 30, 2012 la 1:08 pm

    • Lorena,
      nu este târziu, nici gând de aşa ceva.

      Îţi mulţumim fiindcă ne citeşti blogurile şi apreciezi scrierile lui Cristian.

      Zi plină de frumos!

      Apreciază

      August 30, 2012 la 5:27 pm

  3. Draga mea Geanina, sa stii ca am intrat si la tine aici mereu. dar am un cui, ti-l descriu cand ne intalnim. Eu vreau acum, inainte de a iesi pe usa, pentru ca de Sfanta Maria nu voi fi acasa, sa-ti transmit toate urarile mele de bine pentru Maria, sa va traiasca, sa fie sanatoasa,neparat desteapta, la fel de frumoasa, sa aiba noroc in tot ce va face, sa fie iubita de toti cei care ii vor iesi in cale si neaparat sa iubeasca. E minunat sa sti sa iubesti… si asta nu se invata … din pacate cu asta te nasti. Stii sau nu stii sa iubesti. Sa va dea Dumnezeu liniste, intelegere, dar mai ales sanatate…si bucurii cu carul…cu carul plin de stelele Cerului. Ai grija Geanina, ai grija si de tine. Simt ca te risipesti, si faci asa cum faceam eu cand eram mai tanara, uitam de mine pentru cei din jurul meu. Sa stii ca tot mai am nevoie de meditatii ( … ti-am mai scris…) . Ne vom cunoaste cu siguranta cand ma intorc din vacanta. Pupici, si inca o data LA MULTI ANI MARIA! Bunica Vio!

    Apreciază

    Septembrie 6, 2012 la 5:28 am

    • Vio,
      îţi mulţumesc pentru lectură şi urări.
      Nu mă risipesc, nu am făcut niciodată asta. Pentru cei care nu mă cunosc, CV-ul poate le transmite acest lucru.
      Tot timpul am construit, cu paşi mici şi siguri. Greu de cele mai multe ori, sunt obstacole, dar le depăşesc de fiecare dată. Tenacitatea, răbdarea şi încrederea în mine m-au condus întotdeauna către rezultatul aşteptat.

      Drum bun şi te aşteptăm să revii cu drag.

      Apreciază

      Septembrie 8, 2012 la 11:26 pm

  4. Frumos! Sunt un tată de 3 fete frumoase, Soi sunt fericit pentru a citi articolul dumneavoastră. Am fost la Sibiu si Deva, în 1990, astfel pot citi Român.

    Apreciază

    Noiembrie 8, 2012 la 9:46 am

  5. Pingback: Remember – Vreau «

  6. Pingback: Nu te compromite! Nu te ai decât pe tine – într-un week-end, despre încredere «

  7. Pingback: Iubire «

  8. Pingback: Nu te compromite! Nu te ai decât pe tine – într-un week-end, despre libertate «

Lasă un răspuns

