Viața adevărată înseamnă a accepta tot ceea ce ți se oferă zilnic, bun sau rău

Astăzi am făcut ceea ce trebuia să fac de multă vreme. Poate că așa a trebuit, ca totul să se întâmple astăzi. Sunt împăcată cu mine însămi, îmi asum absolut toate responsabilitățile, eșecurile, durerile și primesc, de fiecare dată, cu brațele deschise, absolut tot. Am învățat să lupt de mică, nu am renunțat niciodată. Am știut dintotdeauna că fericirea înseamnă să trăiești cu adevărat, fără să te ascunzi, fără fățărnicii, fără urâțenia cuvântului. Fericirea înseamnă să fii liber, să ai curajul de a spune ceea ce gândești, să-ți privești în ochi interlocutorul, să oferi un zâmbet curat și cât se poate de real. Nu mă interesează răutățile, bârfele, pierderea timpului inutil și sunt profund emoționată când rezultatul acțiunilor mele este cel scontat și apreciat la justa valoare. CV-ul spune destul despre mine, profesional, echipa, alături de care am lucrat timp de o lună la bacalaureat, m-a felicitat pentru activitate și m-a sfătuit să nu mai las să-mi sufle în ciorbă oricine. Nu mi-e rușine cu absolut nimic din ceea ce am realizat în această viață, nu mă scald niciodată cu fundul în două luntre, muncesc până la epuizare, iubesc până la desființare. Îmi iubesc copilul mai mult decât orice pe lumea aceasta. Aceleași sentimente nutresc și pentru Cristian Lisandru. Nimeni nu-mi poate lua nimic din toate acestea. Ana Maria și Cristian Lisandru mă iubesc necondiționat, nu trebuie să scriu asta pe pereții instituțiilor unde pașii se pierd. Câteodată. Am câțiva prieteni, puțini și buni, pe care știu că mă pot baza oricând.

Sunt cea mai simplă ființă  de pe pământ, prețuiesc și respect omul indiferent de statutul său social, de puterea sa financiară, de gradul său de cultură. CARACTERUL este primordial în ceea ce mă privește.

Plâng, râd, cunosc durerea, fericirea, iubirea, TRĂIESC, SUNT VIE.

Vă doresc să gustați și să acceptați tot ceea ce vă oferă viața adevărată. Este unic gustul și prins într-o SINGURĂ VIAȚĂ.

8 responses

  1. Ţi-am parcurs pe nerăsuflate mesajul, Gena dragă şi inima mi-a prins a înflori printre cuvintele presărate cu aroma inconfundabilă a sincerităţii,. M-am simţi vie.. la rându-mi împartăşindu-ţi crezul. Te admir foarte mult şi te iubesc cum îmi iubesc proprii copii, Gena mea dragă. Viaţa s-ar spune că este aidoma unui trandafir..are şi spini, dar trebuie trăită aşa cum ne este dată de Dumnezeu. Tu eşti un om cu un caracter puternic la purtător, dar posezi o sensibilitate rar întâlnită şi musteşti de bun simţ. Ştii să iubeşti eşti devotată, capabilă de jertfă..Acestea toate îţi încununează caracterul.
    Meriţi să fii iubită! Aş putea să scriu foarte multe despre cum te-am perceput eu, în cei aproape 4 ani.Cristian se poate numi un om fericit. Tot respectul meu şi toată dragostea mea să vă îmbrăţişeze!

    Apreciază

    Septembrie 11, 2012 la 7:25 am

    • Elena,
      toate evenimentele din ultimii 3 ani îşi spun cuvântul, iar ultima săptămână mi-a pus capac. Abia acum am văzut că nu am răspuns la comentarii. Îi spuneam lui Cristi că îmi este ruşine fiindcă nu pot fi permanent aşa cum îşi doresc cititorii mei dragi, cum vreau şi eu să fiu.

      Sunt sigură că voi mă înţelegeţi. Şi pentru asta vă mulţumesc.

      Respectul este reciproc.

      Îţi mulţumesc pentru tot, om frumos!

      Mă înclin!

      Apreciază

      Septembrie 15, 2012 la 10:06 pm

  2. Lia

    Geanina, femeie frumoasa, respectele si admiratia mea. Am citit cu mare drag. M-am regasit in cuvintele tale. Da-mi voie sa te citez: „Nu mi-e rușine cu absolut nimic din ceea ce am realizat în această viață, nu mă scald niciodată cu fundul în două luntre, muncesc până la epuizare, iubesc până la desființare. Îmi iubesc copilul mai mult decât orice pe lumea aceasta. ”

    Toate gandurile mele bune, voua. Te imbratisez cu mult, mult drag, frumoaso!

    Apreciază

    Septembrie 11, 2012 la 8:12 am

    • Lia,
      aceeaşi rugăminte o am şi la tine, iartă-mi neglijenţa, întârzierea răspunsului.
      Toată preţuirea mea, Lia!

      Respectul este reciproc. Îţi doresc tot binele din lume. Şi pentru cei dragi ţie gândurile noastre sincere.

      Te îmbrăţişăm cu mare drag.

      Apreciază

      Septembrie 15, 2012 la 10:10 pm

  3. Cu respect, iubirea mea.
    Îţi sunt alături, ca de fiecare dată, iar gândurile mele – atunci când nu eşti lângă mine – se îndreaptă, furibunde, către tine…
    Eşti puternică, iubeşti viaţa, adevărul şi lipsa de ipocrizie.
    Eşti TU şi, de aceea, TE IUBESC PENTRU CĂ EŞTI.

    Apreciază

    Septembrie 11, 2012 la 11:37 am

Lasă un răspuns

