Nu te compromite! Nu te ai decât pe tine – într-un week-end, despre fericire

Ne căutăm mâinile în miez de noapte, ne atingem, ne îmbrăţişăm, şoptim fericiri, sfâşiem doruri. Mă cauţi printre vise, mă iubeşti printre toate relele, le alungi, le modelezi, le topeşti în mine, în tine, în clipele stoarse, secătuite, răpuse de gura ghimpată a lumii. Războiul acesta poartă pecetea fericirii în doi. Fi-vom corigenţi la multe, dar niciodată atunci când rostogolim ghemul fericirii pentru a o dantela pe trupul imperfect al vieţii.

Geanina Lisandru

14 responses

  1. Sărut sufletul, iubirea mea…
    Fericirea de fiecare zi este idealul suprem. Trupul imperfect al vieţii aşteaptă rostogolirea acelui ghem al fericirii despre care ai scris aşa de frumos… Te iubesc. Mult. Permanent. Cu patimă. Ca un nebun atemporal. Gura ghimpată a lumii îşi înghite, inevitabil, ghimpii.

    Extaz

    lasă palmele să alunece peste mine
    îţi ofer fiecare centimetru pătrat
    cu zâmbetul pe buze
    rămân nemişcat ca o statuie
    în care nici măcar timpul
    nu mai poate sculpta
    semnele îmbătrânirii

    atingerile mă extrag
    dintr-un prezent neîncăpător
    iar eu plutesc
    deasupra constrângerilor pământene
    susţinut de genele tale

    îmi privesc starea de bine
    trăiesc hipnotic
    secunde
    minute
    ore

    când sunt împins
    prin geamăt
    către inevitabila prăbuşire
    te regăsesc
    înrădăcinată în mine
    pentru totdeauna

    Cristian Lisandru – din volumul „Pledoarie pentru salvarea lacrimilor”

    Apreciază

    Octombrie 27, 2012 la 2:37 pm

  2. Nţ, nţ, nţ… în public măi copii ? Vedeţi ce minunat e să nu te poţi abţine ?🙂

    Apreciază

    Octombrie 27, 2012 la 5:05 pm

    • În iubire găsim forţa de a trece peste orice. Niciodată nu ne-am ascuns sentimentele.
      Vă mulţumim pentru acceptare.
      Zile pline de iubire şi pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Octombrie 27, 2012 la 9:21 pm

  3. AMAZING! A well profound piece of share. \m/🙂

    Rahul

    Apreciază

    Octombrie 28, 2012 la 10:11 am

  4. Foarte emotionant si postul si raspunsul😀 ❤

    Apreciază

    Octombrie 28, 2012 la 6:12 pm

  5. Mă bucură revenirea. Fericirea de a fi alături de cei dragi, cei pe care îi iubim, ne inspiră, ne dă forţă, ne oferă tot ceea ce ne dorim, tot ceea ce ne face viaţa plină de frumos.

    Mulţumesc pentru trecere şi lectură.

    Seară faină!

    Apreciază

    Octombrie 28, 2012 la 8:03 pm

Lasă un răspuns

