TU şi EU…

Dacă e vineri – e poezie pe pâine – Jalâl al-Dîn Rûmî(Balkh, 30 septembre 1207 – Konya, 17 décembre 1273)

Fericita clipa când vom fi-n palatul nostru,
TU şi eu
Două fiinţe, două chipuri,
dar un suflet unic,
TU şi eu…

Culorile arbuştilor şi cântecele păsărilor
ne vor oferi nemurirea…
Când vom păşi în gradina noastră secretă,
TU şi eu…
Stelele vor coborî să ne privească,
iar noi le vom arăta Luna…
TU şi eu,
eliberati de noi-înşine,
vom fi uniţi în acelaşi extaz,
veseli şi tăcuţi,
TU şi eu…

Păsările cu pene lucioase
vor pluti deasupra cerului nostru,
vor avea inima devorată de poftă…
Acolo, în locul unde ne vom fi iubit,
TU şi eu…

Dar minunea minunilor
va fi că TU şi eu
vom ramâne împletiţi în acelaşi sărut…

Traducerea: Melanie Touluse

38 responses

  1. Minunat, iubire.
    Felicitări traducătoarei… Un farmec deosebit…

    „Păsările cu pene lucioase
    vor pluti deasupra cerului nostru,
    vor avea inima devorată de poftă…
    Acolo, în locul unde ne vom fi iubit,
    TU şi eu…”

    Alte cuvinte sunt de prisos, din punctul meu de vedere. O alegere poetică deosebită, o propunere poetică încântătoare…
    Te sărut pe suflet!

    Apreciază

    Noiembrie 1, 2012 la 1:20 pm

    • melanietoulouse

      Multumesc, Cristian! Sunt onorata si va îmbratisez cu drag…<3
      – – –
      am uitat sa-ti precizez ca-mi place avataru'-ti "felinos"… 🙂

      Apreciază

      Noiembrie 1, 2012 la 2:15 pm

    • Lisandru,
      mi-a plăcut tare mult aceată dedicaţie a Melaniei şi am hotărât să fie dăruită tuturor cititorilor.

      Te ador, minune de om!

      Apreciază

      Noiembrie 1, 2012 la 4:51 pm

  2. Guter Blog.
    Freundliche Grüße, Wolfgang

    Apreciază

    Noiembrie 1, 2012 la 1:38 pm

  3. melanietoulouse

    „The Tale Of My Heart ♡…”

    „povestea inimii mele: în lumina ta, învat CUM sa iubesc, în frumusetea ta, învat CUM sa compun poeme… Dansezi în pieptul meu, acolo unde nimeni nu te vede.”(Rumi)

    Apreciază

    Noiembrie 1, 2012 la 2:24 pm

  4. Nici nu ne îndoim că nu transpuneţi, şi nu veţi transpune în continuare, în practică. Noiembrie plin de iubire să aveţi !

    Apreciază

    Noiembrie 1, 2012 la 4:22 pm

    • ne sunteţi dragi, aşa ne sunt toţi cei care se dăruiesc, care iubesc, care ştiu să spună „te iubesc” fără reţineri.

      Iubire nesfârşită şi zile pline de senin, oameni dragi!

      Apreciază

      Noiembrie 1, 2012 la 4:53 pm

  5. elenamarinalexe

    tu şi el, voi amândoi
    departe de lume
    prin soare şi ploi
    la braţ cu iubirea
    vă este menirea..

    O seară frumoasă, vă doresc, dragii mei prieteni!

    Apreciază

    Noiembrie 1, 2012 la 6:01 pm

    • Elena,
      draga noastră, ne plăcură versurile tare mult.

      Mulţumim şi te îmbrăţişăm, om frumos!

      Apreciază

      Noiembrie 5, 2012 la 7:49 pm

  6. fluxnews

    dragutz

    Apreciază

    Noiembrie 1, 2012 la 7:31 pm

  7. oanampop

    Inima scria dragostea în oracole de marmură
    Mâzgălite cu litere aurii pe purpuriul nemuririi
    Îngeri îmi şopteau, însă nu auzeam, simţeam doar căldura
    Sufletului tău care mă purta pe curcubeele iubirii.

    As dori sa va ofer aceste cateva versuri dintr-o poezie mai veche a mea. Nu pot decat sa ma inclin in fata dragostei voastre!

    O seara minunata va doresc!

    Apreciază

    Noiembrie 1, 2012 la 7:43 pm

  8. thanks to follow meee…;)

    Apreciază

    Noiembrie 3, 2012 la 5:57 am

  9. Thanks for the „Like” in my blog.

    Apreciază

    Noiembrie 3, 2012 la 11:09 am


  10. va iubesc!
    noapte buna dragilor, pentru ca aici nu pot vorbi decat la plural , sunteti intr-un anume fel sublim, un 2 in unu!

    Apreciază

    Noiembrie 3, 2012 la 9:32 pm

    • Cammely,
      respectul este reciproc.

      Îţi mulţumim din suflet pentru dedicaţie şi gânduri!

      Tot binele din lume!

      Apreciază

      Noiembrie 9, 2012 la 7:59 pm

  11. thank you for this great read!!

    Apreciază

    Noiembrie 5, 2012 la 5:37 pm

  12. Cammely,
    respectul este reciproc.

    Îţi mulţumim din suflet pentru dedicaţie şi gânduri!

    Tot binele din lume!

    Apreciază

    Noiembrie 5, 2012 la 7:55 pm

  13. Ganke für Deinen Besuch
    LG. Wolfgang

    Apreciază

    Noiembrie 20, 2012 la 2:20 pm

  14. Deborah - d.mooncrab

    Lovely words. I enjoyed the poem very much.

    Apreciază

    Noiembrie 25, 2012 la 9:16 am

Lasă un răspuns

