Remember – Indicii cotidiene

Curioşi nevoie mare întreabă cercetătorii,
Ce tot plăsmuim de-o vreme de sălăşluim astfel,
Ici, pe mapamondul unde doar locuitorii
Joacă viaţa ca la carte şi nu mai surâd defel.

Ne-au pus liste de-ntrebări, vor indicii în detaliu,
Dacă suntem rezonabili, dacă ne iubim deplin,
De dureri ce ard în suflet sau de suntem în travaliu,
Dacă ne-au servit chimiştii eprubete cu venin.

Jurnaliştii dau năvală, vor răspunsuri pertinente,
Întrebările curg fluviu ca pe flux Mediafax,
Contestăm cotidian acţiuni ce nu-s prudente,
Spunem clar şi răspicat, noi nu ne iubim prin fax.

Mă încearcă doar tristeţea că nu ai venit spre mine,
De-un mileniu te aştept , am pierdut secunde mii,
Unii au râs cu poftă mare când le povesteam de tine,
Crezând că am luat-o razna fiindcă te-aşteptam să vii.

Acum văd că eşti cu mine, spun că este ireal,
Să iubeşti cu pasiunea vulcanului ce-şi revarsă
Lava care înfioară tot ce-atinge în real,
Iar apoi ne exilează şi ne spun că nu le pasă.

Te iubesc cu nebunie printre întrebări difuze,
Printre obstacole sădite de invidioşi prin viaţă,
Stăruinţele perfide vin acum să mă distreze,
Şi întreaga infamie se transformă în paiaţă.

Întregim chestionarul, să le facem azi pe plac
Tuturor ce văd iubirea ca pe o piatră de moară,
Să certificăm cu râvnă un sărut roşu de mac,
Să ne scriem fericirea chiar de-ar fi unii să moară.

Geanina Lisandru

64 responses

  1. Pingback: PLOUA. CU SPUME… «

  2. Eşti încântătoare, iubita mea… Pot să spun ca de fiecare dată? Pot, normal că pot, dacă asta simt…

    „Ne-au pus liste de-ntrebări, vor indicii în detaliu,
    Dacă suntem rezonabili, dacă ne iubim deplin,
    De dureri ce ard în suflet, dacă suntem în travaliu,
    Sau de ne-au servit chimiştii eprubete cu venin”…

    Ei da, mulţi doresc să ştie dacă suntem în travaliu sau dacă gustăm venin şi ne… otrăvim…

    „Mă încearcă doar tristeţea că nu ai venit spre mine,
    De-un mileniu te aştept , am pierdut secunde mii,
    Unii au râs cu poftă mare când le povesteam de tine,
    Crezând că am luat-o razna fiindcă te-aştetam să vii”…

    Mai bine mai târziu decât niciodată. Şi eu mă gândesc că ar fi fost extraordinar dacă ne-am fi întâlnit mai demult, dar are şi viaţa scenariile ei şi trebuie să le respectăm… Şi mă bucur şi te bucuri pentru fiecare secundă…

    „Te iubesc cu nebunie printre întrebări difuze,
    Printre obstacole sădite de invidioşi prin viaţă,
    Stăruinţele perfide vin acum să mă distreze,
    Şi întreaga infamie se transformă în paiaţă.

    Întregim chestionarul, să le facem azi pe plac
    Tuturor ce văd iubirea ca pe o piatră de moară,
    Să certificăm cu râvnă un sărut roşu de mac,
    Să ne scriem fericirea chiar de-ar fi unii să moară”…

    Îl întregim pe domnul chestionar, iubirea mea, îl completăm de fiecare dată când ni se cere şi pe urmă semnăm Geanina şi Cristian Lisandru. Forever…

    Te iubesc, dragostea mea, stilul acesta ţi se potriveşte de minune…

    Apreciază

    Februarie 27, 2010 la 12:52 am

    • Completăm cu dragoste şi semnăm pentru totdeauna.
      Se spune că niciodată nu e prea târziu…

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea,minune de om!

      Apreciază

      Februarie 27, 2010 la 1:43 am

      • Îmbrăţişează-mă, dragostea mea, nicăieri nu este mai bine decât în braţele tale…

        Apreciază

        Februarie 27, 2010 la 2:23 am

        • Îmbrăţişări doar cu laptopul dacă nu-l închizi, dragule.
          Eu dau stingerea.
          Urez tuturor cititorilor dragi să aibă o noapte cu vise alese şi un sfârşit de săptămână plin de iubire!

          Apreciază

          Februarie 27, 2010 la 2:35 am

          • S-a-nchis, iubirea mea, turn off şi noapte cât mai bună tuturor… Când dai tu stingerea nu pot decât să mă conformez. Cu o evidentă plăcere, după cum bine ştii…

            Apreciază

            Februarie 27, 2010 la 2:37 am

        • Te îmbrăţişez peste normă, minune de om!

          Apreciază

          Februarie 27, 2010 la 12:47 pm

      • Dragoste, pentru iubire nu va fi niciodată prea târziu. Este de ajuns să descătuşăm constrângerile, să privim viaţa în ochi fără să plecăm privirea, să simţim pulsul fiecărei zile, la intensitate maximă şi să tulburăm liniştea nopţilor – indiferent de anotimp – cu şoapte de iubire. Vom iubi ca doi nebuni această viaţă, fiindcă a fost atât de darnică din momentul în care a făcut în aşa fel încât paşii noştri să se întâlnească… Sărut sufletul drag!

        Apreciază

        Noiembrie 5, 2012 la 10:49 pm

  3. Cât de frumos! „Spunem clar şi răspicat că nu ne iubim prin fax.”
    „De dureri ce ard în suflet, dacă suntem în travaliu,
    Sau de ne-au servit chimiştii eprubete cu venin.”

    Imi place enorm ce ai scris! Comparațiile făcute si joaca de cuvinte m-au cucerit! Să aveți un sfârșit de săptămână superb!

    Apreciază

    Februarie 27, 2010 la 1:21 am

    • Mă bucur să ştiu că ai intrat pentru câteva momente în acest joc de cuvinte.

      Noapte faină, draga mea dragă!

      Apreciază

      Februarie 27, 2010 la 1:44 am

  4. sunt unele flori nemuritore;..dar sunt cam rare..insa sunt oameni ce le ingrijesc cu sufletul si inima lor,mangaindu-le in fiecare zi,in fiecare minut,si orice buruiana ce apare in jurul lor o indeparteaza cu seninatate…. alte buruieni se sting singure,de neputinta de a imprastia otrava…aceste flori nemuritoare,sunt florile iubirii voastre…deci nu bagati in seama buruienile…oricum metafora mea e infima pe langa versurile minunate ce le-ai scris…zi minunata plina de iubire sa aveti!

    Apreciază

    Februarie 27, 2010 la 7:34 am

    • Mulţumesc pentru acest comentariu de suflet.
      Metafora ta exprimă ceea ce ai simţit.

      Zile pline de iubire alături de cei dragi!

      Apreciază

      Februarie 27, 2010 la 12:50 pm

  5. Sunt de acord cu indiciile cotidiene, dar să nu fie zilnice!…

    Apreciază

    Februarie 27, 2010 la 8:11 am

  6. ‘Neata! Nu ne condamna ca suntem curiosi:D dar ne este drag de voi si vrei noutati:p

    O zi frumoasa ca aici e cod galben de ploi….deci imi construiesc o barcuta.

    Apreciază

    Februarie 27, 2010 la 8:36 am

    • Şi la noi vine galbenul. Scoatem gondolele la plimbare…

      Te îmbrăţişez peste normă!

      Apreciază

      Februarie 27, 2010 la 12:57 pm

  7. Mai e loc de intrebari?eu zic ca nu! e foarte clar totul!
    „Chimistii” …zic eu ca v-au servit licoarea iubirii,cu care va bucurati existenta.

    Apreciază

    Februarie 27, 2010 la 10:07 am

    • O licoare ce sperăm să aibă gust de miere toată viaţa.

      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Februarie 27, 2010 la 1:11 pm

      • Tasha

        Si eu va imbratisez si va doresc noapte buna!Vise frumoase!

        Apreciază

        Februarie 27, 2010 la 10:15 pm

  8. Railor!!! nu stiu ce este mai frumos, poeziile, sau dialogurile voastre de îndragostiti!?

    Va îmbratisez cu drag!!!!!

    Apreciază

    Februarie 27, 2010 la 10:12 am

  9. e prea frumos aici! Uneori tinzi sa crezi ca e visare! Dar nu e !!!
    Sa fiti iubiti!!! Ba nu, sa va iubiti maxim si la nebunie! 😀
    Pupici!

    Apreciază

    Februarie 27, 2010 la 10:22 am

    • Draga noastră dragă,
      te primim cu braţele deschise în acest vis.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Februarie 27, 2010 la 1:13 pm

  10. gabriela

    citind aceasta minunata poezie,care se contureaza perfect in viata de zi cu zi,sa fiti iubiti si frumosi dragi mei

    Apreciază

    Februarie 27, 2010 la 10:51 am

    • Mulţumesc pentru trecerile şi comentariile pe care le laşi aici de fiecare dată.
      MI-A PLĂCUT TARE MULT POSTAREA DESPRE DANSUL APROPIERII, TANGOUL.

      Să ai zile pline de iubire alături de cei dragi!

      Apreciază

      Februarie 27, 2010 la 1:14 pm

  11. ADITEEA

    ” Iubirea este o stare în care fericirea altei persoane este esenţială pentru a ta. ” ( Robert Heinlein )
    Asta îmi transmit scriiturile voastre, ale amândurora.
    Să aveţi o zi frumoasă!

    Apreciază

    Februarie 27, 2010 la 11:30 am

  12. Pingback: Ei au înţeles « Ioan Usca

  13. Plăcute versuri, frumoase sentimente.

    Apreciază

    Februarie 27, 2010 la 12:29 pm

  14. „Ma incearca doar tristetea ca nu ai venit spre mine,
    De-un mileniu te astept,am pierdut secunde mii,
    Unii au ras cu pofta mare cand le povesteam de tine…,minunat!
    Geanina un weekend magic 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Februarie 27, 2010 la 1:13 pm

  15. arata f bine blogul….
    mult succes pe wordpress.

    salutari lui Cristian !

    Apreciază

    Februarie 27, 2010 la 1:43 pm

    • Mulţumesc. Eram la tine pe blog, am citit ştirea şi acum se află pe” flux”.
      Transmit urările către Cristi care se bucură ca un copil.
      Zi faină!

      Apreciază

      Februarie 27, 2010 la 1:46 pm

  16. 😉

    Apreciază

    Februarie 27, 2010 la 1:50 pm

  17. penultima stroga imi place mult:)

    Apreciază

    Februarie 27, 2010 la 2:03 pm

  18. strofa…scz

    Apreciază

    Februarie 27, 2010 la 2:03 pm

  19. nu moare nimeni Geanina, sper sa nu moara…voi va scrieti fericirea iar eu nu ma pot decat bucura ca exista oameni care iubesc ..care iubesc cu adevarat; exista iubire de poveste, exista povesti de iubire si oameni minunati care vorbesc frumosul grai al dragostei…oameni de poveste;asa va percep…
    Te pup si sa ai o zi cat mai frumoasa!!!

    Apreciază

    Februarie 27, 2010 la 2:09 pm

    • O poveste întregită de oameni frumoşi ca voi, cititorii noştri dragi.
      Şi eu trimit gânduri din cele mai bune către tine şi cei dragi ţie!

      Apreciază

      Februarie 27, 2010 la 2:21 pm

  20. „Curioşi nevoie mare întreabă cercetătorii,
    Ce tot plăsmuim de-o vreme de sălăşluim astfel”…

    Aş vrea să pot inventa ceva care să le „întoarcă” lor, curioşilor, toate câte „nevoi” au ei…

    Lasă lumea să vorbească, ăsta este rostul ei, spun unii!
    Iubiţi-vă şi nu mai plecaţi urechea la gura lumii!

    Apreciază

    Februarie 27, 2010 la 2:25 pm

    • Ne place să ne jucăm cu anumite curiozităţi, urechea nu este aplecată decât către şoapte minunate de iubire.

      Mi-a plăcut mult lecţia de gramatică.

      Zi faină!

      Apreciază

      Februarie 27, 2010 la 2:31 pm

  21. grozave versuri
    Jurnaliştii dau năvală, vor răspunsuri pertinente,
    Întrebările curg fluviu ca pe flux Mediafax,
    Contestăm cotidian acţiuni ce nu-s prudente,
    Spunem clar şi răspicat că nu ne iubim prin fax.

    un weekend minunat!

    Apreciază

    Februarie 27, 2010 la 2:26 pm

    • De la o jurnalistă care îşi va face meseria cu pasiune nu puteam să aştept o altă selecţie.

      Te îmbrăţişez peste normă!

      Apreciază

      Februarie 27, 2010 la 2:35 pm

  22. mihaela13o

    „Să ne scriem fericirea chiar de-ar fi unii să moară.” – să nu vă opriţi niciodată! week-end minunat, plin de iubire! Săr’mâna pt link 🙂

    Apreciază

    Februarie 27, 2010 la 2:31 pm

    • Cu mare drag pun link către postări . Le citesc şi îmi dau seama că acestea sunt scrise nu numai pentru ochii mei…ci pentru foarte mulţi…îi invit pe toţi cititorii mei dragi să intre pe link-urile din poezie pentru a descoperi scrieri minunate…

      Gânduri din cele mai bune!

      Apreciază

      Februarie 27, 2010 la 2:34 pm

  23. Frumosii mei prieteni, va doresc o duminica plina de bucurie si pace.

    Apreciază

    Februarie 27, 2010 la 2:58 pm

    • Mulţumim pentru urări.
      Trimitem şi noi gânduri bune pentru un sfârşit de săptămână plin de linişte şi iubire!

      Apreciază

      Februarie 27, 2010 la 3:17 pm

  24. In cuibusorul vostru se opresc toate razele de soare!
    p.s sa completeze chestionarul.

    Apreciază

    Februarie 27, 2010 la 5:13 pm

  25. servus…
    cotidianul poate fi superb… daca vrem sa ni-l facem astfel…
    toate cele bune!

    Apreciază

    Februarie 27, 2010 la 6:20 pm

  26. adc

    Mă rog: cât de cât pertinente, nu cred că are cineva pretenţia… 😆

    Apreciază

    Februarie 27, 2010 la 8:38 pm

  27. Pingback: De Mărţişor « Ioan Usca

  28. Raza De Soare

    „Sa ne scriem fericirea chiar de-ar fi unii sa moara…” minunat final…

    un indemn al Sfantului Augustin: „Iubeste si fa ce vrei!”

    Apreciază

    Martie 2, 2010 la 9:38 am

  29. melanietoulouse

    cu gându’ la voi, dragi „copii” care va iubiti… 🙂

    http://incaunipocrit.wordpress.com/2012/11/05/poemele-si-melodiile-serii-2/

    Apreciază

    Noiembrie 6, 2012 la 8:03 am

    • Melanie,
      o altă surpriză frumoasă la ceas de seară.

      Mulţumim pentru această avalanşă de texte mai mult decât interesante.
      Îmbrăţişări peste normă!

      Apreciază

      Noiembrie 9, 2012 la 7:54 pm

Lasă un răspuns

