Pentru voi, cei care nu mă puteţi ierta fiindcă sunt fericită

Da, sunt fericită pentru că am avut întotdeauna puterea de a trăi exact aşa cum îmi doresc. Nu sunt condiţionată de nimeni şi de nimic, nu mă prefac niciodată pentru a-i face cuiva pe plac, SUNT EU şi atât.
Oamenii spun multe şi fac, de cele mai multe ori, nimic. Am fost şi sunt iubită cu adevărat doar de oamenii verticali, oamenii care au văzut în mine exact ceea ce sunt, o persoană simplă care trăieşte într-o simplitate greu de înţeles pentru mulţi, o simplitate care îmi face bine, mă ajută să nu uit niciodată cine am fost, cine sunt sau cine voi fi. Am cunoscut fericirea lângă fiica mea, lângă omul care mă iubeşte şi mă respectă. Privesc în jurul meu, văd din ce în ce mai mulţi laşi, persoane cu multe feţe care zâmbesc şi urăsc în acelaşi timp, oameni fără personalitate, fără demnitate, au sfâşiat-o pe la colţuri, au îngropat-o de vie. Oameni care nu au atitudine, care şuşotesc şi nu au curajul să-şi asume responsabilităţi. Laşitatea voastră, a celor care treceţi zilnic pe lângă mine, care îmi declaraţi prietenie de cel puţin 20 de ani şi apoi mă loviţi pe la spate după ce v-aţi folosit de mine, îmi repugnă.Nu vă place fiindcă sunt fericită, nu puteţi accepta, vă roade, vă uzează creierul, vă induce insomnii. Zâmbesc. Sunt şi voi fi fericită cu sau fără voia voastră. Am fost o luptătoare de când mă ştiu, chiar şi laşii au recunoscut asta. Se vor recunoaşte mulţi în aceste rânduri.Cine va avea puterea să mă privească în ochi?
Tot ceea ce contează este bucuria pe care o am în suflet atunci când mă trezesc dimineaţa, fiindcă Dumnezeu mi-a mai dăruit o zi, o zi pe care să o împart cu cei dragi mie, cei pentru care trăiesc, muncesc, lupt.
Voi, cei care nu mă puteţi ierta fiindcă sunt fericită, să aveţi şansa de a vă regăsi pe voi înşivă. Sunt convinsă că Dumnezeu ne oferă exact ceea ce merităm, nimic mai mult.

Geanina Lisandru

21 responses

  1. Minunata traire!

    Apreciază

    Noiembrie 7, 2012 la 4:49 pm

  2. Pentru tine, suflet minunat. Te iubesc…

    Baladă pentru somnul tău liniştit

    Ai adormit şi vreau să-ţi pun
    Lângă ureche gândul bun,
    Spre-a fi, în somn, o amuletă,
    Apărătoarea ta completă,
    Cu dor de tine şi de noi
    Pe drum parcurs de amândoi,
    Oniric, şi real, şi lung,
    Geamăt intens, geamăt prelung,
    Pasional, neîntrerupt
    Nici chiar atunci când ceru-i rupt
    Şi când cad stele-n agonie
    Ca picături de insomnie,
    Ca nişte lacrimi prin uitare,
    Hrănind iubirea asta mare,
    Atât de îndelung dorită,
    Cerşită şi apoi simţită,
    Eu te trăiesc la absolut,
    Când tu eşti apă, eu sunt lut,
    Când tu eşti patimă şi vis
    Eu sunt acela ce stă-nchis
    În ochii tăi. Şi nu mai plec,
    Sunt multe voci ce mă petrec
    Şi vor să mi te las răpusă
    De vreo-ndoială presupusă,
    Dar aş pleca de-aş fi nebun.
    Rămân aici. Cu gândul bun,
    Spre-a fi, în somn, o amuletă,
    Apărătoarea ta completă,
    Cu dor de tine şi de noi
    Pe drum parcurs de amândoi,
    Oniric, şi real, şi lung,
    Geamăt intens, geamăt prelung…

    Cristian Lisandru, cu dragoste…

    Apreciază

    Noiembrie 7, 2012 la 6:57 pm

    • lisandru,
      ce să mai spun eu după ce am citit această minunăţie?
      Am simţit căldura sufletului tău, am inspirat frumosul din fiecare cuvânt. Mă bucur precum copiii.

      Te iubesc, minune de om!

      Apreciază

      Noiembrie 9, 2012 la 7:42 pm

  3. I am enjoying following your blog – I learn something every time I stop by for a visit. You have an unique way of phasing your thoughts…looking forward to more.

    Apreciază

    Noiembrie 8, 2012 la 8:02 am

  4. Clanmother

    I am enjoying following this blog I really like the depth . Have a nice day

    Apreciază

    Noiembrie 8, 2012 la 12:09 pm

  5. melanietoulouse

    Geanina, chiar te rog sa ne comunici daca vreun „prieten” sau „prietena” se vor fi recunoscut în rândurile tale… am scris despre prietenie (si) aici:

    http://incaunipocrit.wordpress.com/2011/08/22/despre-prietenie/
    – – –
    “Nu exista nimic mai trist atunci când o prietenie schioapta si doar lipiciul unui timbru o mai mentine. Daca refuzi categoric si definitiv sa vezi, sa auzi sau sa atingi o persoana, e de preferat sa rupi absolut orice legatura.”(John Steinbeck)

    „A ierta” o persoana pentru ca-i fericita?… suna ca un verdict! Cunosti cu sigurantza expresia „efectul-bumerang” ce defineste: rezultatul, consecintza, “rasplata” unui gest, actiune sau fapta de rea-vointza INTENTZIONATA, cu efectul invers, total opus celui scontat! Nu cred în dreptatea divina, blesteme, superstitii, ci într-un echilibru si-o armonie generala… Acele persoane care te-au ranit, dezamagit, înselat, tradat, calomniat cu lasitate nu stiu ca acest efect nu da gres niciodata, deoarece revine mereu la “aruncator”, cu consecintzele negative de rigoare si de circumstantza.

    O veche prietena românca, mucalita-rau, a trecut prin „turbulentze” similare – un cuplu fericit, unit, iar ea mi-a zis pe-atunci:“mai Mela, vroiam sa-ti povestesc ceva legat de bumerang (blowback!), dar nu-mi amintesc tot-tot, da’ nu-i grav, o sa-mi revina ca… bumerangul!” Înainte de-a se stabili în tara lor adoptiva, ambii erau “invidiati” si calomniati de unii asa-zisi „prieteni”… Vorba ei:“doar când esti fericit si ti-e bine din toate pdv, esti bârfit, calomniat, jignit, da’ ia s-auda ca-ti merge “rau”, ca-i “vai’ de tine!”, te-ar compatimi sau te-ar ignora, pur si simplu, pentru ca n-ai mai fi interesant pentru ei!” Frustrarile si complexele sunt “bastarzii” angoaselor si anxietatilor, cauzate de-o teama cronica, patologica de semeni, ca si cum tu sau Cristian v-ati fi însusit viata lor, iar ei ar fi “mostenit” esecurile lumii întregi! Faptul ca esti fericita alaturi de OMUL tau si ca nu va pasa de „rautacioseniile” lor, devine insuportabil, deci si mai anxiogen! În realitate, nu-s doar lasi, ci si slabi, de recurg uneori si la “lovituri preventive”… Toate “gingasiile si dragalaseniile” debile emise la adresa ta/voastra nu merita nici-o secunda de atentie din pretiosul tau/vostru timp, ci spam vesnic!

    Prioritatile si urgentzele tale sunt cotidianul vostru. Viata noastra se bazeaza pe alegeri, alternative, totul e o chestiune de masura, de “dozare” a cuvintelor, gesturilor, faptelor, pentru a evita efectul-bumerang… În franceza exista doua sinonime usor de înteles:”retour du bâton” si “retour de manivelle”. 🙂 O alta expresie mai dura si-o melodie a simpaticei Lily Allen, în care afirma:”no-one wants your opinion!” 😉

    Sanatate, fericire si bucurii… always remember: NO pasaran! 🙂

    Apreciază

    Noiembrie 8, 2012 la 6:59 pm

    • Melanie,
      bine ai revenit!
      Da, sunt sigură că au citit şi recitit, că s-au recunoscut şi au folosit expresii nu tocmai cizelate, dar nu mai contează. Mai bine să citim despre ceea ce ai scris tu şi să păstrăm intactă ideea de prietenie. Dacă putem, evident.

      Doar bine de la noi!

      Apreciază

      Noiembrie 9, 2012 la 7:51 pm

      • melanietoulouse

        Geanina, merci… revin periodic, chiar daca „tac”… cu drag amical, Mélanie

        Apreciază

        Noiembrie 10, 2012 la 3:45 pm

  6. Valentina

    Dragă doamnă Geanina,

    Apreciază

    Noiembrie 11, 2012 la 10:26 pm

    • Valentina,

      doar atât?

      Comentariul tău a venit pe spam.
      Prietenii ţi-au prins IP-ul în lista neagră.

      Apreciază

      Noiembrie 12, 2012 la 4:56 am

  7. Sa nu-ti pese de cei invidiosi si rai, draga Geanina. Traieste bucuria ta, iubirea ta, viata ta. Nu traiesti in locul altcuiva, tot ce ai in viata e destinul tau. Nimeni n-are de ce sa te amarasca. Nimic in afara de pamant nu va inchide vreodata gura lumii, niciodata lumea nu va fi multumita si in final, lumii nici macar nu-i pasa.
    Fii fericita si iubita, cine nu se bucura de bucuria ta nu merita sa-i fii aproape. 🙂
    Ela.

    Apreciază

    Noiembrie 15, 2012 la 12:46 am

    • memyselfandela,
      bun venit!

      Nu, nu mi-a păsat niciodată. Mi-am trăit totdeauna clipele aşa cum am considerat, niciodată în funcţie de ce spun unii şi alţii. Mult adevăr printre rândurile tale.
      Îţi mulţumesc şi îţi doresc o seară divină!

      Apreciază

      Noiembrie 15, 2012 la 6:05 pm

Lasă un răspuns

