Remember – Vreau

Vreau să ne iubim deplin,
Vreau să-mi dai iubirea toată,
Să transform dulce venin
În patimă, dintr-o dată.

Vreau să ne iubim ilogic,
Chiar de-om fi blamaţi de toţi,
Să ne construim zid fonic
Din iubirea ce mi-o porţi.

Vreau iubire desuetă,
Ca-n vremea lui Robin Hood,
Vreau să prinzi în arbaletă,
Săgeţi unse cu dor surd.

Vreau să ne dansăm destinul
Printre stele şi planete,
Din tango să luăm preaplinul
Zilelor ce-au să ne-mbete.

Nu-i beţie din trufie,
Este de altă sorginte,
Este vinul stors din vie
În paharul de cuvinte.

Lumea toată-i îngheţată.
Când ne-mbrăţişăm cu foc,
Vreau să grafiem pe soartă,
Trifoi verde cu noroc.

Vreau să ne iubim prin ploi
Calde şi pline de viaţă,
Ne îmbracă pe-amândoi,
În dantelă ne răsfaţă.

Vreau să ne iubim deplin,
Vreau să-mi dai iubirea toată,
Să transform dulce venin
În patimă, dintr-o dată.

Geanina Lisandru

85 responses

  1. Ce frumossss! „Vreau să ne-mbătăm cu vise,
    Pline de amar şi dulce”……..Va astept, mai am o sticla la rece…Pupaciuni dragii mei dragi! Multumesc Janine!

    Apreciază

    Martie 2, 2010 la 12:21 am

  2. a baut Lacryma Christi del Vesuvio? ca dor ii poarta si numele si e si cantat de poeti, nu? Brava la el! Asta fac oamenii seriosi in prima zi de primavara!

    Apreciază

    Martie 2, 2010 la 12:30 am

  3. Pingback: LA CAPĂT DE LINIE, SPERANŢA… (1) «

  4. doar, pardon! mananc litere….

    Apreciază

    Martie 2, 2010 la 12:37 am

  5. Remarc cea de-a 2-ua strofa: „Vreau să ne iubim ilogic,
    Chiar de-om fi blamaţi de toţi,
    Să ne construim zid fonic
    Din iubirea ce mi-o porţi,…” . Departati-va de gurile rele si „iubiti-va deplin”. O primavara minunata!

    Apreciază

    Martie 2, 2010 la 12:44 am

  6. Remarc şi eu aceeaşi strofă ca şi Skap – vreau să ne iubim ilogic… Întreaga poezie este un vis – pare mult spus, dar aşa este, nu contează că-s matol, he, he! – am un feeling deosebit pentru strofa asta… Matol am zis??? Tot ce spun şi scriu poate fi folosit împotriva mea… Deci ies pe uşă demn şi spun:

    Vreau să prind imensitatea
    Orizontului din suflet,
    Vreau să strâng eternitatea
    În speranţă şi în cântec.

    Şi:

    Vreau iubire desuetă,
    Ca-n vremea lui Robin Hood,
    Vreau să prinzi în arbaletă,
    Săgeţi unse cu dor surd.

    Ei, iubire, unde sunt vremurile de altădată? Alţi oameni, alte suflete, alte mentalităţi… Sincer, acea iubire desuetă despre care vorbeşti tu îmi place şi mie, acea iubire neafectată de modernizarea sentimentelotr. „Desuetă” în mintea celor care nu o înţeleg…

    Lumea toată-i îngheţată,
    Când ne-mbrăţişăm cu foc,
    Vreau să grafiem pe vată,
    Trifoi verde cu noroc.

    Să dea Dumnezeu să ne fie iubirea aşezată pe pat verde învelit numai cu trifoi cu patru foi, dragoste… Să fie norocul după sufletele noastre… Şi să ne fie îmbrăţişările înfocate, asta este tot ceea ce îmi doresc…

    Iubire, la casa sufletului mi-a mers această poezie, sincer să fiu… Acum, că plecai la drum cu „Radu, mamii, Radule”, cred că merge şi „Unde e Târgoviştea?”, cu aprobarea dumneavoastră, evident…

    Te iubesc ca un nebun. Cum iubeşte un nebun? Ca Lisandru – răspuns corect.

    Apreciază

    Martie 2, 2010 la 1:05 am

    • Iubire, abia acum am citit comentariul şi trebuie să recunosc…m-a amuzat finalul…tu nebun şi eu nebună,
      somnu-i dulce mână-n mână…

      Cât despre iubire, aşa să fie precum grăieşti zilnic…

      Mulţumesc pentru aceste rânduri ce au ajuns la sufletul destinatarei…

      Te iubesc, minune de om!

      Apreciază

      Martie 2, 2010 la 9:31 pm

      • Somnu-i dulce, vis frumos,
        Ne iubim impetuos
        Şi oniric şi real,
        Ca-ntr-un joc paradoxal,
        Tu-nebună, eu-nebun,
        Doar atâta îţi mai spun
        Că m-aş face vis de bine
        De la mine pân’ la tine…

        Apreciază

        Martie 2, 2010 la 9:35 pm

        • Somnul este liniştit,
          Tu eşti calm şi fericit,
          Eu sunt dusă rău pe gânduri,
          Încercând să scriu trei rânduri.
          Nebună ştiam că sunt
          Fiindcă-s botezată-n vânt,
          De toată natura verde
          În care tu te vei pierde…

          Apreciază

          Martie 2, 2010 la 10:14 pm

          • Mă voi pierde prin natură,
            Te voi săruta pe gură
            Şi pe ochi dar şi pe frunte,
            Ţin în mine doruri multe
            Şi te vreau aşa, nebună,
            Dându-mi dragostea sub lună,
            Dându-mi dorurile toate
            Şi plăcere peste poate…

            Apreciază

            Martie 2, 2010 la 10:20 pm

            • Să te pierzi tot, dragule,
              Prin toate dorurile,
              Doruri multe şi cântate,
              De poeţi pe săturate,
              O să-ţi dau dragostea toată,
              La noapte chiar peste poartă…

              Apreciază

              Martie 2, 2010 la 10:32 pm

              • Pierdut mă voi declara
                Prin toată dragostea ta,
                Dă-mi-o toată, toată, toată,
                Cum vrei tu, chiar peste poartă…
                Nu mă mai satur de tine,
                Doru’n viaţă mă reţine
                Şi iar spun şi iscălesc:
                Sunt Lisandru. Te iubesc.

                Apreciază

                Martie 2, 2010 la 10:45 pm

                • Lisandru…te iubesc!!!

                  Apreciază

                  Martie 3, 2010 la 7:48 pm

                  • Cine poate fi mai fericit decât mine cu o asemenea iubire alături de el? Iar aceasta nu este doar o întrebare retorică, evident. Este o întrebare pusă de un bărbat care conştientizează până în adâncul sufletului cât este de fericit… Datorită ţie, datorită a ceea ce poţi oferi din acel suflet pe care îl ţin în palme şi pe care încerc să îl feresc de toate eventualele momente dificile… Sărut sufletul, iubirea mea…

                    Apreciază

                    Noiembrie 26, 2012 la 12:28 am

  7. Odata cu primavara sper ca sufletul sa-ti infloreasca ca un ghiocel… sa radieze ca un soare… sa ofere caldura si iubire… si, nu in ultimul rand, sa ramana mereu tanar. Un martisor mic si dulce pentru o fiinta deosebita!

    Apreciază

    Martie 2, 2010 la 8:16 am

    • Un mărţişor minunat aceste urări pe care le strâng în funda roşie şi îl pun prind pe suflet.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Martie 2, 2010 la 9:33 pm

  8. Vad ca fiecare si-a ales o strofa preferata! Eu votez pentru:
    „Vreau să ne dansăm destinul,
    Printre stele şi planete,
    Din tango să luăm preaplinul
    Zilelor ce-au să ne-mbete.”

    Dumnezeiesc, nu?

    Apreciază

    Martie 2, 2010 la 8:25 am

  9. Raza De Soare

    iubirea este un izvor neintrerupt de fericire!

    Apreciază

    Martie 2, 2010 la 9:43 am

  10. Mă gândeam că trebuie să nimeresc pe un cuvânt cheie reprezentativ…

    Apreciază

    Martie 2, 2010 la 9:44 am

  11. Vreau să prindem viaţa-n clipe,
    Întâlnite la răscruce.

    Frumoase versuri! Si apoi daca Cristian zice ca e matol, si scrie asa versuri, ar trebui sa consum si eu càte ceva, poate încropesc patru versuri mai de Doamne ajuta!!!

    Zumzait de albine la voi!!!

    Apreciază

    Martie 2, 2010 la 9:45 am

    • I-a trecut matoleala…acum caută imagini cu maci…ha,ha,ha…

      Mulţumesc de trecere.
      Te îmbrăţişăm peste normă!

      Apreciază

      Martie 2, 2010 la 9:42 pm

  12. Tasha

    Vrei multe si totusi atat de putin…vrei sa fii iubita!uneori nici nu stim daca e mult sau putin…stim doar ca e minunat!
    Fericire multa iti doresc!~

    Apreciază

    Martie 2, 2010 la 10:01 am

    • Mulţumesc cu tot sufletul!!!

      Vreau şi sunt…offff…am pierdut modestia pe aici pe undeva…

      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Martie 2, 2010 la 9:51 pm

  13. Pingback: Lecturile începutului de săptămână - Cel care striga in pustie

  14. ryana

    mai copii,aici este cea mai frumoasa poveste de iubire oferita mie suflet ratacit,de partea frumoasa a vietii ..invaluita de negura vietii si”imbalsamata „precum mumia lui tutankamon(pe buna eu asa ma simt de un timp incoace)si iata ca ati venit voi,cu poezia,bucuria,fericirea si iubirea pura adevarata,si ati deschis sarcofagul,si cum dumenzeu sa nu va multumesc eu ca existati si ca imi umpleti sufletul de bucurie cu fiecare zi in care rasfoind paginile internetului,ma opresc aici sub razele soarelui adevarat..multa fericire sa aveti,si vreau si peste 20-30 de ani sa fiti tot pe aici si sa ne incantati cu aceeasi frumusete a sufletelor voastre de poezie..va imbratisez cu tot sufletul meu..de om..nu de mumie:)))Ryana!:*:*

    Apreciază

    Martie 2, 2010 la 10:31 am

    • Un comentariu ce ne-a lăsat cu gura căscată.

      Încercăm să ne revenim.

      Mulţumiri şi gânduri bune trimitem către un suflet gingaş!

      Apreciază

      Martie 2, 2010 la 9:52 pm

  15. primavara asta..in combinatie cu voie buna si multa multa dragoste…..o minunatie; versuri din cele mqai ales
    te pup Geanina si o zi cat mai frumoasa sa ai!!!

    Apreciază

    Martie 2, 2010 la 10:36 am

  16. cele mai alese** nu stiu ce am in dimineata asta 🙂

    Apreciază

    Martie 2, 2010 la 10:36 am

  17. Vreau să ne iubim prin ploi,
    Calde şi pline de viaţă,
    Ce ne-mbracă pe amândoi,
    În dantelă ne răsfaţă.
    Mi-a mers la suflet!

    Apreciază

    Martie 2, 2010 la 11:54 am

  18. vrei iubire, poate ca asta e cel mai frumos lucru si cel mai linistitor si multumitor dar:)

    Apreciază

    Martie 2, 2010 la 12:06 pm

  19. „Vreau sa ne-mbatam cu vise,
    Pline de amar si dulce,
    Vreau sa prindem viata-n clipe….”minunat ,o zi de primavara insorita si multa fericire si dragoste 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Martie 2, 2010 la 2:09 pm

  20. Vreau să ne dansăm destinul,
    Printre stele şi planete,
    Din tango să luăm preaplinul
    Zilelor ce-au să ne-mbete

    Superbe versuri…Toti dansam dupa o melodie a carei partitura e scrisa de maestrul Destin.Unii in ritm de tango,altii in ritm de vals sau bolero…Tu se pare ca ai ales tangoul,un dans in care trebuie pusa atata pasiune…

    Imbratisari,

    Irina

    Apreciază

    Martie 2, 2010 la 2:26 pm

    • Tangoul apropie, tangoul ne trimite în visare…

      Mulţumesc mult pentru acest comentariu.

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

      Apreciază

      Martie 2, 2010 la 10:02 pm

  21. o primăvară frumoasă plină de iubire 🙂

    Apreciază

    Martie 2, 2010 la 3:57 pm

  22. Am intrat ca imi iau portia de romantism… am si eu o lista intreaga de VREAU:p vreau poza cu voi doi:D

    Apreciază

    Martie 2, 2010 la 4:58 pm

  23. Pingback: Poezie « georgiana mocanu

  24. Multă inspiraţie de primăvară.

    Apreciază

    Martie 2, 2010 la 7:23 pm

  25. Pingback: Pe muchie de cuţit « Simion Cristian

  26. Plina de iubire , poemul tau de azi nu se dezminte…cred ca esti vesnic indragostita.Sa fii binecuvantata draga mea Geanina!

    Apreciază

    Martie 2, 2010 la 7:44 pm

    • Am fost, sunt şi voi fi pe vecie…îndrăgostită de viaţă, de oameni şi de tot ceea ce mă înconjoară…

      Te îmbrăţişez, draga mea dragă!

      Apreciază

      Martie 2, 2010 la 10:06 pm

  27. Minunat !
    Te îmbrăţişez 🙂

    Apreciază

    Martie 2, 2010 la 8:42 pm

  28. Sa ramaneti impreuna si la bine si la rau!

    Click here to more heart images

    Apreciază

    Martie 2, 2010 la 9:07 pm

  29. [URL=http://www.imagehousing.com/][IMG]http://img397.imageshack.us/img397/1660/980376b42bd962ea6102097wp4.jpg[/IMG][/URL] By [URL=http://www.imagehousing.com/]ImageHousing.com[/URL]

    Apreciază

    Martie 2, 2010 la 9:08 pm

    • Am ales această imagine. Nu am ştiut exact la care să mă opresc în prima fază.
      Mulţumim din suflet!

      Îţi dorim o seară divină!

      Apreciază

      Martie 2, 2010 la 9:20 pm

  30. Nu stiu de ce nu a intrat embedul… 😦
    Am trimis doua pasari pe un ram, una fiind ocrotita de aripioara celeilalte. 😀

    Apreciază

    Martie 2, 2010 la 9:11 pm

    • Nu reuşesc să o găsesc şi am ales eu alta.

      Mulţumim din suflet pentru dar.

      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Martie 2, 2010 la 10:08 pm

  31. Cu siguranta dorintele tale sunt indeplinite.
    O seara minunata!

    Apreciază

    Martie 2, 2010 la 11:53 pm

    • Sunt îndeplinite până în cel mai mic detaliu. Sunt o norocoasă.

      Seară faină alături de cei dragi!

      Apreciază

      Martie 3, 2010 la 7:45 pm

  32. Carmen

    Versuri minunate la fel ca sufletelul tau plin de iubire.

    Apreciază

    Martie 3, 2010 la 11:40 am

  33. Carmen

    Minunate versuri la fel ca sufletelul tau plin de iubire.

    Apreciază

    Martie 3, 2010 la 11:49 am

  34. Carmen

    Nu stiu ce trebuie sa fac ca sa poti comenta de pe platforma.Te rog sa-mi spui.

    Apreciază

    Martie 3, 2010 la 11:50 am

  35. Carmen

    Multumesc!

    Apreciază

    Martie 3, 2010 la 12:13 pm

  36. Pingback: 14-15 (24 de ore) « Călin Hera. PA-uri şi mirări

  37. Foarte frumoasă!!!!

    Apreciază

    Martie 5, 2010 la 11:39 pm

  38. Alex

    De cine e compusa aceasta poezie? E minunata!

    Apreciază

    Martie 23, 2010 la 10:45 am

    • Bine ai venit!
      Este o poezie scrisă de mine, ca toate cele publicate aici, cu excepţia poeziilor pe care le public vinerea. Acelea aparţin altor autori.

      Seară faină!

      Apreciază

      Martie 23, 2010 la 4:54 pm

  39. melanietoulouse

    Geanina, descopar aceste versuri azi, la sfârsit de noiembrie, constat ca dateaza din martie-2010, dar sunt înca de-actualitate… 🙂 Nu doar un remember, ci si-un fel de „back to the future…”, via(stop-over) PREZENT 🙂
    – – –
    o seara senina, ca aici…<3

    Apreciază

    Noiembrie 25, 2012 la 6:44 pm

    • Melanie,
      toată viața vor fi de actualitate. Iubirea noastră nu piere, noi evoluăm, dar iubirea rămâne ca în prima zi.
      Finalul comentariului tău vine să pună un mare punc pe i.

      Te îmbrățișăm și te asigurăm de tot respectul nostru.

      Seară divină, draga noastră!

      Apreciază

      Noiembrie 26, 2012 la 5:38 pm

  40. Vă doresc să fiți mereu amendați pentru condus sub influența…iubirii! 🙂 De poezie nici nu mai spun cît e de romantică și frumoasă, avînd în vedere că s-a născut din dragoste… O noapte magică în pădurea Sherwood a lui Robin Hood să aveți! 😀

    Apreciază

    Noiembrie 25, 2012 la 11:42 pm

    • Bine ai revenit, Bianca!

      Așa urări…ce mai putem șopti?

      Magică, magică, precum spui.

      Pupici geaninoși peste normă!

      Apreciază

      Noiembrie 26, 2012 la 5:40 pm

  41. I’ve nominated you for the Very Inspiring Blogger Award! Have a look http://wp.me/p2DnTA-uz

    Apreciază

    Noiembrie 26, 2012 la 3:06 pm

  42. Lumea toată-i îngheţată.
    Când ne-mbrăţişăm cu foc,
    Vreau să grafiem pe soartă,
    Trifoi verde cu noroc.

    beautiful words thank you have nice day

    Apreciază

    Noiembrie 26, 2012 la 3:25 pm

Lasă un răspuns

