3 ceasuri bune

Dacă e marți…sunt 3 ceasuri bune…printre bloguri, incursiune cu efuziune

Se spune despre cuvintele care aparțin iubirii, că au fost construite pentru momentele de tăcere, acele momente când gândim, șoptim, simțim că inima ar trebui să trăiască intens dragostea, nu durerea. Mâna și sufletul poetului meu drag, Cristian Lisandru, cântă iubirea și dezleagă inimile tuturor îndrăgostiților prin versuri sensibile precum este întreaga lui ființă, nu doar sufletul. Îl iubesc și pentru această sensibilitate pe care o întâlnim din ce în ce mai rar. Culorile iubirii, dar și cele ale speranței, se regăsesc în titlul poemului postat de Cristian Lisandru pe blogul personal, ceea ce induce bucurie, stare de bine, optimism, viață. Presar câteva mărgăritare din scrierea sa, celelalte le veți descoperi aici.

,,Iubita mea mea de roşu, se pun pariuri grele
Pe moarte şi pe jale, pe tragic şi declin,
Dar eu rămân în tine prin dorurile mele,
Sorbindu-te cu poftă, ca pe-un pahar cu vin.,,

Paharul, virtual, cu vin sorbit cu poftă pe blogul lui Cristian Lisandru, melodia plină de farmec a celor de la Nightwish ne-au indus diverse stări, doar de bine, însă trebuie să vă anunț că este timpul pentru știri, este momentul să aflăm ce ,,s-a întâmplat astazi… undeva, candva,,

Fluxnews ne ține permanent la curent cu ceea ce se petrece pe mapamond în sfera politică, sportivă, socială. Tot aici puteți afla care este proveniența termenului OK. Închei incursiunea pe tărâmul Fluxnews cu ceea ce spunea marele actor, Emil Hossu, în vremea când se afla printre noi, „Nu poate fi iubit cineva care nu iubește pe nimeni!” și sunt nerăbdătoare să retrăiesc momente incredibil de frumoase pășind în lumea lui Petre Ispirescu. Am aflat, citindu-l, că există ,,Tinereţe fără bătrâneţe şi viaţă fără de moarte,, trebuie doar să credem în ele, în tinerețe, în viață, în basme.

Am redescoperit lumea copilăriei mele, a poveștilor, astăzi, pe blogul Bibliodevafiliala3, biblioteca virtuală unde puteți petrece câteva momente, doar cu voi înșivă, pe tărâmul minunat al cărților, al copilăriei.

Din bibliotecă spre natură nu este nevoie decât de un pas. Îl fac cu o plăcere incredibilă către un blog care mi-a atras astăzi atenția cu imagini desăvârșite, imagini care impun libertate, descătușare, infinit… Blogul lui Sage. Şi mai spun doar atât, da, cuvintele nu-și mai au sensul în fața acestor imagini spectaculoase. Mulțumesc, Sage!

Călătoria aceasta virtuală îmi aduce liniște, frumos, mă ajută să privesc ziua de marți cu alți ochi, de fiecare dată, îmi dăruiește cele 3 ceasuri bune, iar pentru acest lucru îi sunt recunoscătoare.

Geanina Lisandru

Domnișoarelor, doamnelor și domnilor, incursiune cu efuziune!

20 responses

  1. Ce versuri frumoase!

    Apreciază

    Noiembrie 27, 2012 la 11:44 am

  2. melanietoulouse

    Excellent & refined choices, thanx ma chère Jeannine… 🙂
    – – –
    à propos de „Tinereţe fără bătrâneţe şi viaţă fără de moarte,, – sunt total de-acord cu Kim Basinger:”cu timpul si cu anii ce trec, realizez ca a fi frumoasa nu-i o chestiune de vârsta… eh, asta-i toata diferentza!” 🙂

    http://incaunipocrit.wordpress.com/2012/04/01/tinerete-fara-batranete-sau-fara-imbatranire/
    – – –
    ba ne putem prelungi viata daca… 🙂

    http://incaunipocrit.wordpress.com/2012/06/18/vreti-sa-va-prelungiti-tineretea-si-viata-e-posibil-daca/
    N.B. „Be good to yourself… if you don’t take care of your body, WHERE will you live later?!”(Kobi Yamada) – asa e! 🙂
    ===
    Sanatate si viata lunga împreuna…<3

    Apreciază

    Noiembrie 27, 2012 la 12:55 pm

  3. Mulţumesc pentru menţionare, pentru efuziunea cu care ai scris despre popasul pe care l-ai făcut pe blog, citind despre Ispirescu.

    Apreciază

    Noiembrie 27, 2012 la 1:38 pm

    • Întotdeauna voi aminti şi voi poposi în astfel de locuri dragi, nu doar mie.

      Săptămână plină!

      Apreciază

      Noiembrie 30, 2012 la 9:12 am

  4. Thank you for honoring me and my photo among these outstanding bloggers, it’s an honor. Thank you so much!

    Apreciază

    Noiembrie 27, 2012 la 2:28 pm

  5. Mulţumesc, dragostea mea…
    Ca de fiecare dată, călătoria de marţi este una deosebită. Trei ceasuri bune şi nu numai. Pasiune, suflet, inspiraţie, fotografie, literatură,dragoste, frumuseţe. Amalgam al trăirilor intense.
    Sărut sufletul drag!

    Elixirul tinereţii, aurul şi certitudinea că nu am nevoie de ele…

    În încercarea de a obţine viaţa veşnică,
    Unii oameni au căutat elixirul tinereţii.
    Au amestecat diferite ingrediente, au pus suflet în eprubete,
    Şi-au ars emoţiile adolescentine deasupra spirtierei
    Şi, pentru a nu mai observa în fiecare zi
    Chipurile ridate, au spart oglinzile.
    Visători pragmatici – şi nu este o contradicţie în termeni –
    Au cernut nisipul plajelor de-a lungul unei vieţi,
    Visând să producă aur,
    Însă au constatat de fiecare dată
    Că au devenit săraci de zile din cauza timpului pierdut.
    Nu încerc să rămân tânăr
    Şi nici nu doresc
    Ca nisipul călcat de paşii tăi
    Să se transforme în aur.
    Sunt îmbătrânit de gânduri
    Şi întinerit cotidian de zâmbetul tău.
    Nu doresc clinchet de lingouri
    Fiindcă râsul tău cristalin
    Mă îmbogăţeşte permanent cu linişte interioară.
    Iubito, cred că au tânjit după viaţa veşnică doar oamenii
    Care s-au iubit prea mult pe ei înşişi.
    Şi mai cred că doritorii de averi incomensurabile
    Au plătit tributul lor sentimentelor
    Date prea uşor la o parte.

    În consecinţă, beau un pahar cu vin,
    La ceas de taină şi de seară,
    Savurând mulţumirea deplină
    Şi certitudinea că nu am nevoie
    Nici de tinereţe fără bătrâneţe
    Şi nici de aur…

    Cristian Lisandru – 2009

    Apreciază

    Noiembrie 27, 2012 la 6:06 pm

    • Alături de tine, minunea mea, nu pot exista decât ceasuri bune, absolut minunate.

      Te iubesc, Lisandru!

      Apreciază

      Noiembrie 30, 2012 la 9:14 am

  6. fluxnews

    tnx pt. nominalizare. Ttoate cele bune, Geanina 🙂

    Apreciază

    Noiembrie 27, 2012 la 6:50 pm

  7. ce iubire frumoasa…ce inimi pline

    mmm… de vis!superb!

    Apreciază

    Noiembrie 28, 2012 la 11:55 am

    • Bun venit, Micha ella!

      O iubire precum inimile noastre care bat la unison.

      O zi splendidă!

      Apreciază

      Noiembrie 30, 2012 la 9:16 am

  8. elenamarinalexe

    Gânduri bune din suflet, draga mea, dragă Gena!

    Apreciază

    Noiembrie 28, 2012 la 2:04 pm

  9. Foarte frumos

    Apreciază

    Noiembrie 28, 2012 la 4:51 pm

  10. indiferent

    Multumesc pentru recomandarea bibliodeva … , Geanina ! O zi frumoasa pentru sufletul tau frumos! Cu drag, Liana

    Apreciază

    Noiembrie 29, 2012 la 8:07 am

Lasă un răspuns

