Imagine

Remember – Misiune îndeplinită

geanina lisandru misiune

69 responses

  1. Pingback: ZI DE INSTRUCŢIE «

  2. „Ţi-am prezentat la primele clipe ale zilei
    O dare de seamă ce-ţi împletea gândurile în fire de spirit.
    Cercetarile efectuate cu meticulozitate
    Ţi-au întărit convingerea că menirea ta
    Va suporta atenţie sporită
    Ce-ţi va pune la încercare strădaniile
    Pentru ca misiunea să fie îndeplinită”.

    Bineînţeles, nimeni nu va crede că iarăşi nu am ştiut nimic despre această replică a ta, draga mea dragă! Dar chiar nu am ştiut. Plecasem pe câmpul de instrucţie al vieţii, mă gândeam şi tine şi mă întrebam ce vei posta. Când colo, misiune îndeplinită! Am înţeles să trăiţi, dacă mai e ceva de îndeplinit am să îndeplinesc!

    „Te-am aşteptat pe câmpul de grele încercări ale sufletului,
    Cu încrederea în buzunarul minţii,
    Cu iubirea ţintuită pe buze,
    Cu dorul arestat pe portativul grijilor,
    În care am prins zâmbet optimist
    Ce răzbate din tabloul agăţat pe peretele inimii mele”…

    Trec şi sufletele prin războaie, prin reviste de front, prin asedii şi atacuri la baionetă. Important este să fie unite sufletele-pereche şi totul este OK. Îţi voi cânta o serenadă de pe portativul grijilor trimise în uitare, iubita mea…

    „Orice drum anevoios prin ştelung
    Duce către o singură destinaţie,
    Clădită din floarea vârstei, o punte peste mare de cazne,
    Care tatonează spaţiul de o secundă dintre noi.
    Sesiunea de aplicaţii a fost benefică simţurilor mele
    Care ştiau că vor exploda în clipa tragerii
    Către ţinta întrevederii,
    Când îţi voi pansa braţele cu fâşii de dor”…

    Ehe, dacă această sesiune de aplicaţii a fost benefică, atunci trebuie să spun că sunt foarte mulţumit şi solicit – îmi permit şi asta, să trăiţi! – o recompensă. Nu în zile libere, ci în zile pline cu TINE! Cât mai multe…

    „Iar imaginaţia va deveni realitatea servită din farfurii
    Pline de dorinţă .
    Surâsul meu ţi-a spălat aşteptarea cu rouă
    Şi a picurat vis de vecinătate cu realitatea
    Pe care ai cuprins-o cu întreaga fiinţă
    Pentru eternitate”…

    Imaginaţia începe deja să zburde pe un front nevăzut. Dar nu este un front de luptă, ci unul de dragoste mare… Cât mai mare…

    Geanina, iubire, îţi mulţumesc din suflet pentru această nouă şi frumoasă replică în versuri. Surprizele literare se ţin lanţ…
    Vă rog să-mi permiteţi să vă iubesc în continuare. Ordonaţi-mi să vă iubesc cât mai mult! Să trăiţi!

    Apreciază

    Februarie 2, 2010 la 12:13 am

    • Lisandru,
      iubire şi respect pe vecie, asta ordon…cam mult, cam mult…

      Mulţumesc pentru toate aceste clipe de linişte şi tandreţe.

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea, minune de om!

      Apreciază

      Februarie 2, 2010 la 12:47 am

  3. ..”imaginaţia va deveni realitatea servită din farfurii
    Pline de dorinţă .
    Surâsul meu ţi-a spălat aşteptarea cu rouă
    Şi a picurat vis de vecinătate cu realitatea
    Pe care ai cuprins-o cu întreaga fiinţă”

    ..Partea aceasta imi place cel mai mult. Eatat de ca in dragoste, ca in viata cu dragoste…

    Apreciază

    Februarie 2, 2010 la 2:13 am

    • Toţi ne dorim ca dorinţa să fie veşnică şi să o consumăm cu pasiune din „farfuria” vieţii.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Februarie 2, 2010 la 12:03 pm

  4. Dorinţele tale sunt ordine pentru mine… Cu mare bucurie îmi voi îndeplini „sarcinile de serviciu”! Să trăiţi!

    Apreciază

    Februarie 2, 2010 la 3:10 am

    • Tu nu ai somn, minune de om?

      Datoria…nu şi nu…inţelesei…

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea, minune de om!

      Apreciază

      Februarie 2, 2010 la 12:05 pm

      • Am dansat cu nişte gânduri. Sau am jucat tontoroiul, mai bine zic… Dormeai ca o bebeluşă…

        Apreciază

        Februarie 2, 2010 la 3:46 pm

        • Am observat, dragule. Făcuşi multe-n lipsa mea, datoria , o să spui…ha,ha,ha…greu pe front, dragule…

          Apreciază

          Februarie 2, 2010 la 4:02 pm

  5. Frumos frumos.

    Apreciază

    Februarie 2, 2010 la 5:26 am

  6. Bună Ziua !
    ~
    Frumoşii mei din fiecare ZI !
    Vă citesc … şi NU am LOC … de „comentariu” !
    Le-aţi ACAPARAT … pe toate !
    Aveţi deja un Loc al Vostru (în Inimile noastre), un Spaţiu … în expansiune …
    O Atlantida A IUBIRII Împărtăşite, Asumate … Trăite … detaşat, La Vedere, La Exemplu VIU … SE POATE !!
    ~
    Minuni au fost … Minuni sunt încă … Minuni vor fi … DOAR prin IUBIRE !!
    ~
    Vă Mulţumesc !
    ~,

    Apreciază

    Februarie 2, 2010 la 7:48 am

    • Mulţumim pentru aceste cuvinte care au ajuns la sufletul nostru.

      Vă dorim zile pline de frumos alături de cei care vă sunt dragi şi vă iubesc necondiţionat!

      Apreciază

      Februarie 2, 2010 la 12:06 pm

  7. Ce frumoasa recompensa”zile pline cu tine”…pe frontul iubirii….frumoasa alegere Cristian,nu degeaba iti spune Geanina”minune de om!:)
    Ma bucur pentru voi,ma bucur ca stiti cu adevarat sa iubiti ,sa va faceti iubiti,iar eu va iubesc pe amandoi.

    Apreciază

    Februarie 2, 2010 la 10:21 am

    • Şi noi te respectăm şi te apreciem enorm pentru sufletul tău, pentru prietenia ta, pentru gândurile tale întotdeauna pline de frumos.

      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Februarie 2, 2010 la 12:10 pm

  8. Foarte frumos, Geanina! Imi place mult versul „… îţi voi pansa braţele cu fâşii de dor”!

    Apreciază

    Februarie 2, 2010 la 10:22 am

    • Nu am pe nimeni la pansat acum, Cristian încă viseză fâşiile de dor şi cum să-şi îndeplinească misiunea…ha,ha,ha…

      Gânduri bune şi spor la cumpărături!

      Apreciază

      Februarie 2, 2010 la 12:11 pm

  9. Raza De Soare

    iubirea este o misiune care incepe printr-o zvacnire, continua prin sentiment si nu are final:D misiunea e indeplinita din momentul in care ea incepe…

    Apreciază

    Februarie 2, 2010 la 11:30 am

    • Îndeplinită cu mare, mare drag …

      Nesfârşită să fie, draga mea.

      Îmbrăţişări trimit către tine!

      Apreciază

      Februarie 2, 2010 la 12:14 pm

  10. Bună dimineața Geanina, să ai o zi frumoasă plină de dans! 🙂

    Apreciază

    Februarie 2, 2010 la 12:24 pm

    • Bine ai revenit, draga mea!
      Mulţumesc pentru gânduri.

      Pupici geaninoşi peste normă trimit în paşi de dans!

      Apreciază

      Februarie 2, 2010 la 12:49 pm

  11. Pentru eternitate să purtați dragostea în suflet și sa se împletească cu fiecare gînd al vostru!

    Apreciază

    Februarie 2, 2010 la 12:33 pm

    • Pentru veşnicie, asta ne spunem mereu indiferent câţi sceptici sunt în jurul nostru care afirmă că îţi lipseşte ceva dacă îi spui celui drag de lângă tine”Te iubesc!”. Mă întreb uneori cât îşi doresc „aceştia” o astfel de dragoste???

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

      Apreciază

      Februarie 2, 2010 la 12:51 pm

      • Bună întrebare! Noi ne dorim cu toții acest sentiment sublim al dragostei. Numai ca unii nu au curajul să spună adevărul iar alții sunt doar geloși că nu reușesc să cuprindă …

        Apreciază

        Februarie 2, 2010 la 1:05 pm

  12. „Pe care ai cuprins-o cu intreaga fiinta
    Pentru eterninate”.
    Superb,o zi minunata 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Februarie 2, 2010 la 1:37 pm

    • Mulţumesc pentru dedicaţie pe care o ataşez răspunsului şi o dedic tuturor cititorilor mei, dacă mi se permite.
      Zi plină de frumos

      Apreciază

      Februarie 2, 2010 la 1:54 pm

  13. Leo

    Geanina, Cristian, va multumesc pentru comentarii, desi tehnica asta ne joaca feste ! Nu gasesc nici urma de cuvintel de la voi, nu-mi explic nici acum ce s-ar fi putut intampla.
    Totusi, asta nu ne impiedica sa ne citim. 🙂

    Apreciază

    Februarie 2, 2010 la 1:54 pm

    • Cristi insista ieri să îţi trimitem un mail şi i-am spus că îţi voi lăsa un comentariu de pe adresa veche. Surpriza a fost mare să constat că s-a publicat. Totuşi este o enigmă nepuplicarea comentariilor de pe adresa wordpress.

      Noi te citim cu mare, mare drag.
      Dar vrem să te bombardăm şi cu părerile noastre…ce răi suntem…ha,ha,ha…

      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea !

      Apreciază

      Februarie 2, 2010 la 1:57 pm

  14. Ma intreb daca toate razboaiele lumii s-ar fi purtat in minunatul vostru univers, ce chip ar avea astazi planeta ?

    Oameni buni, sunteti de invidiat 🙂

    Apreciază

    Februarie 2, 2010 la 2:18 pm

    • Invidia să fie o armă dulce, altfel planeta ar fi într-un permanent război.
      Zi plină de frumos!

      Apreciază

      Februarie 2, 2010 la 2:29 pm

  15. Versurile sunt precum o mangaiere, un balsam, sau mai bine zis o mangaiere balsamica, precum roua mangaie iarba la ceas de dimineata…foarte frumoase, succes in continuare !

    Apreciază

    Februarie 2, 2010 la 3:20 pm

    • Mângâiere şi balsam pun de fiecare dată-n vers sperând că acestea vor fi citite la fel cum au fost scrise.

      Zi faină!

      Apreciază

      Februarie 2, 2010 la 3:57 pm

  16. ,,Surâsul meu ţi-a spălat aşteptarea cu rouă
    Şi a picurat vis de vecinătate cu realitatea
    Pe care ai cuprins-o cu întreaga fiinţă
    Pentru eternitate.”

    Minunat! Feminină prin orice cuvânt…doar pe ici colo mai ,,scapi” câte unul din ,,fondul principal de cuvinte” al lui Cristian 🙂 Ai vrut să te exprimi pe ,,limba” lui şi asta e fantastic…

    De fiecare dată simt nevoia să citesc poeziile tale de două trei ori…Mă cheamă tandru să mai zăbovesc să mă umplu de polen de suflet frumos…

    O îmbrăţişare din nord, dar caldă ca la Ecuator 🙂

    Apreciază

    Februarie 2, 2010 la 3:22 pm

    • Mulţumesc din suflet pentru comentariu. L-am citit de multe ori aşa cum fac de fiecare dată. Primesc cu mare drag îmbrăţişarea.
      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Februarie 2, 2010 la 4:01 pm

  17. Tasha

    Zi plina de frumos si tie…multumim pentru dedicatie…frumos clipul!

    Apreciază

    Februarie 2, 2010 la 4:12 pm

    • Cu mare drag l-am primit şi l-am dedicat cititorilor mei dragi.

      Pupici geaninoşi peste normă, draga mea dragă!

      Apreciază

      Februarie 2, 2010 la 4:16 pm

  18. Ma intreb daca si iubirea este o misiune si trebuie si indeplinita dar nu prea gasesc un raspuns concret 😕

    Apreciază

    Februarie 2, 2010 la 5:55 pm

    • O misiune extrem de plăcută atunci când iubirea este reciprocă, numai atunci misiunea are sorţi de izbândă.
      Seară faină!

      Apreciază

      Februarie 2, 2010 la 6:08 pm

  19. Pingback: ZI DE INSTRUCŢIE de Cristian LISANDRU « Poezieromaneasca's Blog

  20. Imi plc versurile si in special am fost atinsa de :
    Surâsul meu ţi-a spălat aşteptarea cu rouă
    Şi a picurat vis de vecinătate cu realitatea
    Pe care ai cuprins-o cu întreaga fiinţă
    Pentru eternitate.

    Iubirea este cea mai nobila misiune!
    Noapte cu mult senin sa-ti dea Dumnezeu!

    Apreciază

    Februarie 2, 2010 la 11:26 pm

    • O misiune cu totul şi cu totul specială, îndeplinătă de fiecare dată cu bucurie.
      Gânduri din cele mai bune, draga mea dragă!

      Apreciază

      Februarie 3, 2010 la 6:10 am

  21. M-au captivat comentariile dintre voi doi, putin mai mult decat poezia. 😀 Este foarte frumos sa vezi oamnei iubindu-se. Eu una, invat din orice… invat si de la voi.

    Apreciază

    Decembrie 10, 2012 la 10:50 am

  22. melanietoulouse

    Geanina, gând la gând cu tine, cu sufletu’ tau:”fiintele noastre se contopesc pentru eternitate…” nu ma mai mira nimic, suntem aceeasi zodie de ianuarie, de început de an, cu deviza:”tot înainte spre culmile vietii!”… 🙂

    http://incaunipocrit.wordpress.com/2012/12/10/umbra-si-soare-de-decembriemorning-mood/
    – – –
    o zi solara, ca voi-2…
    va îmbratisez cu drag…<3

    Apreciază

    Decembrie 10, 2012 la 11:11 am

    • Melanie,
      o mare bucurie am să te ştiu printre cititorii dragi. Poţi să îmi divulgi ziua?

      Te îmbrăţişăm peste normă!

      Apreciază

      Decembrie 22, 2012 la 11:42 pm

  23. „Te-am așteptat pe cîmpul de grele încercări ale sufletului […] ” – și, uite, așteptarea a meritat: ai găsit sufletul-pereche, suma iubirii de pe peretele inimii tale. Hrăniți-vă cu ea mereu și fiți exemplu pentru cei ce nu cred sau au uitat că iubirea există. Îmbrățișări calde în mijlocul fulgilor de nea.

    Off topic: Geanina dragă, doresc să te anunț că te-am nominalizat pentru Blog of the Year 2012 Award. Sufletul tău, calitatea ta ca om, iubirea care îți trece prin vene și îți dictează simțurile sunt neprețuite. Mă bucur să pot arăta și pe această cale prețuirea mea pentru toate acestea.
    Găsești detaliile și regulile nominalizării aici:
    http://crescentius.wordpress.com/2012/12/10/blog-of-the-year-2012-award/

    Felicitări! 🙂

    Apreciază

    Decembrie 11, 2012 la 9:51 am

  24. Hallo

    I’ve a christmas card for you! : ) You can pick it up here http://summer4soul.wordpress.com/2012/12/11/1022/
    Have a nice day

    Sweet greetings, Summer

    Apreciază

    Decembrie 11, 2012 la 2:05 pm

  25. Te sarut Genina, draga mea draga…mi-ati lipsit mult…am fost plecata mult de acasa…acum sunt bine. Cu sanatatea am probleme maricele…Nici in fata calculatorului nu am voie sa stau prea mult. Te regasesc, va regasesc la fel de frumosi, de romantici, de adevarati…sper sa ve vedem in 2013….poate pe 7, pe 10 ianuarie, cine stie….punem noi ceva la cale. ce zici? Iti doresc ce-mi doresc si mie…sanatate cat cuprinde, iubire fara limite ….impliniri depline in tot ce faci. Eu sunt fericita ca v-am regasit…cel putin asa in lumea virtuala. Dar nu ma las. Dau eu de voi si in lumea reala. Cu drag Viorica

    Apreciază

    Decembrie 13, 2012 la 5:04 pm

  26. Ne-am “permis” luxul de a nominaliza acest blog pentru “Blog of the Year 2012″. O zi frumoasă !
    http://garapentrudoi.wordpress.com/2012/12/14/pentru-prieteni-si-nu-numai/

    Apreciază

    Decembrie 14, 2012 la 5:49 pm

  27. Tury

    Remember… eh sunt Napocel (blog: NAPOBLOGHIA), acum, Tury (blog: Blogde Tury).
    Trecute-te-am cu drag in blogroll, draga Geanina! *

    Apreciază

    Decembrie 15, 2012 la 12:16 am

  28. Si inca o nominalizare pentru „Blog of the year 2012”.
    http://cristimoise.wordpress.com/2012/12/15/blog-of-the-year-2012-part-iv-9-stars/
    Felicitari ! 🙂

    Apreciază

    Decembrie 15, 2012 la 10:20 pm

    • Cristi M,
      mulţumesc şi te vom vizita mereu cu maximă plăcere. Fotografiile postate de tine spun mai mult decât orice alt cuvânt.

      Doar bine de la noi!

      Apreciază

      Decembrie 22, 2012 la 11:48 pm

  29. indiferent

    Misiune indeplinita si la mine: http://indiferentlianac.wordpress.com/2012/12/16/dar-din-dar-se-face-rai/
    Felicitari, draga Geanina !
    Te citesc cu drag, Liana

    Apreciază

    Decembrie 16, 2012 la 10:14 am

  30. alinfazakas

    Ai fost nominalizată la Blog of the Year Award 2012. Felicitări!
    http://alinfazakas.wordpress.com/2012/12/16/blog-of-the-year-award-2012/

    Apreciază

    Decembrie 16, 2012 la 9:04 pm

    • Alin,
      îţi mulţumesc şi trebuie să-ţi mărturisesc iar că ne amuzăm teribil după ce îţi citim postările.

      Sănătate din belşug!

      Apreciază

      Decembrie 22, 2012 la 11:51 pm

  31. Pentru ca traim vremuri crizate si nu-mi ajung banii sa cumpar cadouri pentru toata lumea, iti ofer,in loc de cadou, o nominalizare la Blog of the year 2012 . Sarbatori fericite! http://comentatoramator.wordpress.com/2012/12/17/blog-of-the-year-2012-6/

    Apreciază

    Decembrie 17, 2012 la 9:00 am

  32. O nominalizare la “Blog of the Year 2012“ din partea mea. O steluţă şi un gând bun trimit în dar!

    Apreciază

    Decembrie 17, 2012 la 1:21 pm

Lasă un răspuns

