Nu te compromite! Nu te ai decât pe tine – într-un week-end, despre sărbători

Sărbătorile de iarnă au fost, sunt şi rămân cele mai dragi sufletului meu dintre cele care se derulează pe parcursul întregului an. Atmosfera acestora este inegalabilă. Îmi place să îmi petrec aceste sărbători alături de întreaga familie. Astfel se întâmplă de fiecare dată. Bradul a purtat anul acesta haină albastră bordată cu argintiu . Moşul a fost extrem de darnic, nu doar cu mine. Masa a purtat şi dânsa straie de sărbătoare, iar bucatele au fost nu doar aspectuoase, ci şi extrem de gustoase. Sărmăluţele au reprezentat piesa de rezistenţă din ziua Crăciunului, iar plăcinta cu spanac cea din ziua Anului Nou (revelionul) petrecut într-o atmosferă grecească imposibil de uitat.
Întâlnirea cu cei dragi nu ne poate aduce decât bucurie, bucuria revederii, bucuria de a împărtăşi trăirile de peste an, bucuria de a fi împreună. Ne-am revăzut părinţii, ne-am făcut planuri alături de ei, de surorile şi fraţii pe care aceştia ni i-au dăruit spre a nu fi singuri. Nu au lipsit din decor două personaje importante ale ambelor familii: Yulisa, pisica mamei şi Rocky, zis Moflea, căţelul mamei lui Cristian.

Această prezentare necesită JavaScript.

Ne-a fost bine, ne pregătim intens pentru evenimentul anului 2013, încercăm să trăim cât mai frumos fiecare clipă şi privim cu încredere către anii care vin şi trec mult prea repede.

Plin de importanţă este tot ceea ce realizăm, tot ceea ce trăim, dăruim şi primim, dar familia este şi trebuie să rămână darul suprem, incontestabil, al nostru, al tuturor.

Geanina Lisandru

despre sarbatori geanina lisandru

22 responses

  1. Minunate sarbatori….amintiri dragi de neuitat! 🙂

    Apreciază

    Ianuarie 6, 2013 la 3:09 pm

  2. Te iubesc, dragostea mea…
    Zi de zi, viaţa este minunată.
    Alături de tine trăiesc minutele cu o bucurie incomensurabilă, iar împlinirea sufletească este deplină. Bucurie, suflet, dragoste, speranţă, realizări, mângâieri, poezie, proză, toate se adună într-un buchet sentimental care nu se va ofili niciodată.
    Avem lângă noi oameni cu suflete mari, oameni care ne respectă iubirea şi care ne veghează paşii. Ne bucurăm împreună, trăim împreună, iar anul 2013 va fi pentru noi unul extraordinar. Din toate punctele de vedere.
    Te iubesc şi te respect, sunt fericit fiindcă mă iubeşti… Îţi mulţumesc.

    Apreciază

    Ianuarie 6, 2013 la 4:06 pm

    • Te ador, minune de om!

      Cu tine alături totul este frumos, viaţa are consistenţă, iubirea este ceea ce puţin ajung să guste.

      Apreciază

      Ianuarie 7, 2013 la 8:13 pm

  3. melanietoulouse

    S-aveti parte de momente esentiale în 2013…
    Je vous embrasse très fort…<3
    – – –
    Trandafiru' ala pare ireal… catifea, nu alta! 🙂

    Apreciază

    Ianuarie 6, 2013 la 6:35 pm

  4. incaunipocrit

    Reblogged this on TeMeMi.

    Apreciază

    Ianuarie 6, 2013 la 6:57 pm

  5. Un an bun va doresc!

    Apreciază

    Ianuarie 6, 2013 la 6:58 pm

  6. Să aveţi un an bun alături de cei dragi !

    Apreciază

    Ianuarie 6, 2013 la 7:07 pm

  7. Au trecut şi aceste sărbători…Acum rămâne să primim surprizele noului an şi doresc din suflet să fie frumoase pentru toată lumea, pentru mine, dar în mod special pentru voi, dragilor ! Să dea Domnul să fie un an binecuvântat!

    Apreciază

    Ianuarie 6, 2013 la 7:21 pm

  8. La multi,multi ani cu sanatate si bucurii!!!!…..restul cumparam de la pravalie!!!

    Apreciază

    Ianuarie 6, 2013 la 8:01 pm

    • Ema,
      am un zâmbet larg pe chip. Comentariul tău este de vină.

      Din partea noastră gânduri sincere şi senine!

      Apreciază

      Ianuarie 7, 2013 la 8:20 pm

  9. giani

    la multi ani si cele mai alese ganduri va trimit, acum la inceput de an !
    sa va iubiti ca pana acum si mai mult, sa fiti sanatosi si sa-i aveti pe cei dragi aproape !

    Si eu am avut sarbatori frumoase, pline, am umblat mult, alaturi de cei dragi sufletului meu, am inceput cu speranta acest an, care va fi un an al schimbarilor(pentru mine si fetita mea) !

    Doamne ajuta si numai bine !

    Apreciază

    Ianuarie 7, 2013 la 12:42 pm

    • Giani,

      vă dorim să aveţi sufletul plin de bucurie în fiecare clipă a acestui an şi mereu.

      Vă îmbrăţişăm!

      Apreciază

      Ianuarie 7, 2013 la 8:30 pm

  10. Special pentru tine, Gena:
    http://hailaplimbare.blogspot.ro/2013/01/de-ziua-ta.html

    Apreciază

    Ianuarie 7, 2013 la 5:09 pm

  11. Elena,
    mă înclin!

    Apreciază

    Ianuarie 7, 2013 la 8:32 pm

  12. Thanks for letting me camp out in your blog for a little while today. I had a great time and tried to leave my campsite as good as when I arrived. I’ll be back!

    Apreciază

    Ianuarie 14, 2013 la 12:29 am

Lasă un răspuns

