Remember – Să ne iubim într-o mănușă ca nebunii

Aștept să vină iarna iubirii peste noi,
Să pui în vinul fiert felii de brăbănoi,
Să stăm o noapte-ntreagă la turvin,
Să îmi topești dorința cu aburul din vin.

Adună-mi gândurile reci într-un cojoc,
Să le prefaci în lemne pentru foc,
Să-mi dantelezi la gât fularul pasiunii,
Să ne iubim într-o mănușă ca nebunii.

Ace de gheață să îmi înfigi în trup,
Să se transforme-n colți flămânzi de lup,
Să sfâșii dragostea din vene hibernale,
S-o înghețăm în țurțuri şi-n stări demenţiale.

Geanina Lisandru

geanina lisandru sa ne iubim intr o manusa ca nebunii

27 responses

  1. Pingback: Să ne iubim într-o mănușă ca nebunii - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Pingback: Baladă pentru somnul tău liniştit «

  3. Vinul rosu fiert si baut pe indelete e unul din putinele motive pentru care astept iarna, mi-e dor de-o cana de lut si de mirosul acela atat de… poetic, parca 🙂

    Apreciază

    Noiembrie 17, 2010 la 12:49 pm

    • Vin fiert, felii de măr şi persoana iubită aproape. În astfel de condiţii, iarna nu poate fi decât o sublimă poveste de iubire. Îmi sunt dragi vasele de lut, farmec şi savoare…

      Ore pline de iubire alături de cei dragi!

      Apreciază

      Noiembrie 17, 2010 la 8:21 pm

  4. Trei strofe de poveste din care erupe iubirea pasională… Cuvinte căutate cu migală, spre întregirea unui tablou literar deosebit. Un titlu care m-a încântat de prima oară… Iubirea mea, fiecare propunere literară pe care ne-o pui sub ochi este o încântare. Sunt onorat să fiu iubit de o asemenea femeie…

    Apreciază

    Noiembrie 17, 2010 la 12:50 pm

    • Trei strofe scrise cu gândul la omul meu drag. Titlul acesta te-a cam lăsat cu gura căscată…ha,ha,ha

      Îndrăgostitul meu drag, pentru tine este o propunere delicioasă, subiectiv fiind… Onoarea ta, fericirea mea, minune de om.

      Sărut un băiat îndrăgostit.

      Apreciază

      Noiembrie 17, 2010 la 8:25 pm

  5. Nu ai ales si tu, Geanina, maretia unui palat stravechi, o vila luxoasa dintr-o insula ravnita de vizitatori?
    Ai ales si tu precum fata mosului, o manusa?

    Stiai tu ca rasplata va fi o dragoste mare!!! 😀

    Apreciază

    Noiembrie 17, 2010 la 2:12 pm

    • Dacă ai ştii tu ce puncte fierbinţi a atins comentariul tău…Geanina dă un palat pentru o mănuşă, acolo unde iubirea atinge sublimul.

      Te îmbrăţişez cu mare, mare drag!

      Apreciază

      Noiembrie 17, 2010 la 8:27 pm

  6. Pingback: Cine moare? « Gabriela Elena

  7. Pingback: Pentru o altă zi | Raza mea de soare

  8. Pingback: Năbădăiosu şi… pac,pac « Cristian Dima

  9. Pingback: De dor nebun de tine « Blogul lui Teo Negură

  10. Pingback: Lansare de carte: Picături de insomnie |

  11. Pingback: Lumină « Cristian Dima

  12. Pingback: Only you | Raza mea de soare

  13. Pingback: Lansare de carte: Picături de insomnie | ÎNK TÂNĂR, ÎNK CITITOR

  14. Pingback: Ai coborât în mare | Raza mea de soare

  15. Pingback: Atât de linişte | Raza mea de soare

  16. Pingback: Acest fel de clipă | Raza mea de soare

  17. Pingback: 2011 ca un deja vu | Raza mea de soare

  18. melanietoulouse

    interesant, îmbietor si stimulant titlu-îndemn, Geanina… 🙂
    – – –
    what about:”nights in white satin… never reachin’ the end… ‘cause I love you, oh how I love you…” 🙂

    Apreciază

    Ianuarie 21, 2013 la 10:11 am

  19. Dragostea mea, această poezia s-a aşezat la sufletul meu încă din prima secundă în care am început să o citesc. Iar titlul… Ei bine, titlul acesta este minunat din punctul meu de vedere. Şi oferă o perspectivă erotică aproape suprarealistă. Ce să spună un fericit ca mine? Ce să mai spună? Nu poate decât să îţi mulţumească încă o dată că exişti. „Să ne iubim într-o mănuşă ca nebunii”, dragoste…

    Apreciază

    Ianuarie 21, 2013 la 7:51 pm

  20. Citind versurile tale am simtit ca …
    … iubirea aduce atata poezie in suflet si poezia aduce atata iubire … tot acolo. 🙂

    Apreciază

    Ianuarie 21, 2013 la 8:28 pm

    • Liana,

      nu pot trece aşa uşor peste sensibilitatea ta.

      Îţi mulţumesc şi te îmbrăţişez!

      Apreciază

      Ianuarie 27, 2013 la 8:11 pm

  21. so nice

    Apreciază

    Ianuarie 30, 2013 la 7:36 am

Lasă un răspuns

