3 ceasuri bune

Dacă e marți…sunt 3 ceasuri bune…printre bloguri, incursiune cu efuziune

Dor, viaţă, iubire şi frumos, toate prinse în paginile celor 3 volume ale scriitorului Cristian Lisandru. Poezie şi proză scurtă pentru cei îndrăgostiţi de literatură, dar şi pentru împătimiţii zonei politice un volum cu articole, eseuri şi pamflete în care este creionată viaţa politică a vremurilor pe care le trăim intens.
Alegerea vă aparţine, dragi cititori, rând cu rând. V-am adus în aceste rânduri doar o frântură din surpriza pregătită de poetul şi prozatorul Cristian Lisandru.

Coperta ganduri asezate unele sub altele

Libertate, cumpătare, bogăție, indulgenţă şi satisfacţie, acesta este îndemnul distinsei Clanmother pe blogul său Lady Budd, un loc unde cuvântul şi imaginea sunt transformate în bijuterii pe care privirea noastră le caută cu nesaţ, chiar dacă trăim într-o lume a incertitudinii economice și a șomajului ridicat.

jewels

Un surâs în plină iarnă primim de la Irina. Regula jocului este cât se poate se simplă. Păşiţi pe tărâmul ei unde poveştile de iubire prind viaţă, iar personajele acestor scrieri puteţi fi chiar dumneavoastră, cititorii. Puteţi întra în pielea lor cu uşurinţă, are grijă maximă de acest lucru autoarea blogului Dor de doi care declară”Pe mine iarna ma inspira, nu o las sa ma intimideze cu raceala-i celesta. Mi-o fac apropiata si calda prietena.”, puteţi deveni „Prizonieri de buna voie intr-o lume grea de iubire… „

Ştiu că sunteţi însetaţi de frumos şi literatură în aceste vremuri nu tocmai uşoare. Primiţi cu ambele braţe tot ceea ce vă oferă şi autorii acestor spumoase bloguri.

A, şi să nu uit, astăzi blogul meu împlineşte 3 ani. Sunt 3 ani de când scriu pe platforma WordPress şi 4 ani de când am pătruns în lumea blogurilor, debutul meu având loc aici.

Geanina Lisandru

Domnișoarelor, doamnelor și domnilor, incursiune cu efuziune!

19 responses

  1. Multumesc, Geanina… Si tot e putin spus pentru frumoasa surpriza facuta… Ma-nclin in fata frumusetii voastre sufletesti.

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2013 la 5:53 pm

    • Iar noi citim cu drag scrierile tale din care extragem pasiune, frumos, viaţa…

      Seară divină!

      Apreciază

      Ianuarie 27, 2013 la 8:12 pm

  2. Mulţumesc din suflet, dragostea mea.
    Copertele create de tine îmbracă de fiecare dată în haine minunate ceea ce scriu. Avându-te pe tine drept muză cu ochi verzi în care mă pierd cotidian. Nici nu poate exista o fericire mai mare. Îţi spun LA MULŢI ANI în blogosferă, din prima zi în care ţi-am descoperit blogul – acela de pe platforma blogspot – am simţit că se va întâmpla ceva extraordinar în viaţa mea.
    Şi tu ştii că ţi-am mai declarat asta de multe ori, chiar dacă părea şi pare, poate, exagerat. Dar acesta este purul adevăr şi îmi face plăcere să o mai spun încă o dată. M-am îndrăgostit de poeta Geanina Lisandru, de femeia Geanina Lisandru, de Sufletul Geaninei Lisandru. Or asta mă transformă într-un bărbat fericit. Şi într-un om care scrie din dragoste şi numai pentru dragoste.
    Cu respect, iubirea mea…

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2013 la 5:57 pm

    • Lisandru,

      făcuşi dezvăluiri în premieră.

      Te ador, poetul meu drag!

      Eşti mult prea generos cu mine…

      Apreciază

      Ianuarie 27, 2013 la 8:15 pm

  3. LA MULŢI ANI, blogului tău, Gena dragă. Prietenia ta mă onorează, draga mea, dragă!
    Te cuprind în gândurile mele cele mai frumoase. Cu preţuire.

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2013 la 7:05 pm

  4. indiferent

    La multi ani !
    Cu drag, Liana

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2013 la 9:15 pm

  5. In fiecare marti imi zic…vin cele 3 ceasuri bune…oare ce surprize mai ofera Geanina ? Deci, ai creat o dependenta. Si nu vreau s-o tratez.
    La multi ani voua, oameni minunati!

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2013 la 10:06 pm

  6. My dear friend! I am so very glad that we connected and are having a wonderful conversation. We may live on opposites sides of the world, but we are travelling the same path. All the very, very, very best to you as we continue the journey…together.

    Apreciază

    Ianuarie 23, 2013 la 1:14 am

  7. melanietoulouse

    Geanina, excellent choices, comme d’habitude… 🙂 Ma bucur ca v-am descoperit si ca va cunosc, dragilor dragi…

    La multi, multi ani cu sanatate, iubire-dragoste, bucurii si satisfactii – profesionale si personale…<3

    Apreciază

    Ianuarie 23, 2013 la 9:52 am

  8. La mulţi ani blogului tău. Iar ţie multă înspiraţie şi timp ca să poţi împărtăşi frumuseţea ce izvorăşte din sufletul tău frumos. Cu multă preţuire, respect şi mult drag, Geanina, toate gândurile mele bune.

    Apreciază

    Ianuarie 23, 2013 la 8:17 pm

    • Lia,
      mă bucur nespus să te am printre prieteni. Nu-i puţin lucru şi îţi mulţumesc pentru tot, om frumos!

      Apreciază

      Ianuarie 27, 2013 la 8:21 pm

  9. Se pare că sunt atâtea moduri în care încearcă să-ţi spună că te iubeşte(e pierdut în iubirea ta, dar asta ţi-o spun doar aşa la ureche , să nu ne audă 😉 ) . Geanina, eşti o răsfăţată a sorţii să ai aşa o minune de om lângă tine! Iubirea naşte iubire, nu pot decât să vă iubesc pe amândoi!
    La mulţi ani bloguleţului tău şi felicitări Cristian LISANDRU, ai grijă de ea, e parte din tine, să fiţi fericiţi împreună întru vecie!

    Apreciază

    Ianuarie 23, 2013 la 9:45 pm

    • Cammely,
      da, sunt o răsfăţată. Cristian are grijă de acest aspect. Îţi mulţumim pentru încredere şi te îmbrăţişăm peste normă!

      Apreciază

      Ianuarie 27, 2013 la 8:24 pm

  10. La cat mai multi ani plini de inspiratie si multe postari pline de frumos !!

    Apreciază

    Ianuarie 27, 2013 la 11:09 pm

Lasă un răspuns

