Imagine

Remember – Clipe

geanina lisandru clipe

13 responses

  1. iUBIREA NU-I UN OBIECT, CI UN SIMTAMINT, LUSTRUIESTE-O INSA DIN CAND IN CAND , PENTRU CA VISUL DIN TINE SA PRINDA CONTUR.

    Apreciază

    August 11, 2011 la 7:16 am

    • Iată un strigăt din capătul celălalt al ţării. Lisandru şi cu mine avem grijă ca iubirea să strălucească permanent, iar visele au prins contur.

      Mulţumim fiindcă ne citiţi scrierile cu atenţie şi simţământ.

      Apreciază

      August 11, 2011 la 2:53 pm

  2. Bine ai revenit draga mea!
    Ma bucur tare:)

    Apreciază

    August 11, 2011 la 11:46 am

  3. Nu pot fi coerent în ceea ce scriu, iar corectitudinea textului bine scris mă depăşeşte. Am grijă întotdeauna să descopăr paiul din ochiul altora.

    Apreciază

    August 11, 2011 la 3:40 pm

    • Se observă acest lucru la prima citire. A trebuit să citesc de multe ori frazele pentru a pricepe ceea ce ai vrut să transmiţi.
      „Protejat de lege est tot ce „, „intotdeauna are PRETUL iei intrinsec „. Aşa cum reiese şi din comentariul tău, coerenţa, corectitudinea textului bine scris îţi sunt străine. Atunci când cauţi paiele altora ai grijă să nu te orbească cele din ochii tăi. Când scrii un text, din care reiese dorinţa ta nebună de a-i corecta pe alţii, ai grijă ca el să corespundă normelor limbii române.
      Mulţumesc pentru că îmi citeşti scrierile cu atenţie.

      O zi fără paie!

      Apreciază

      August 11, 2011 la 4:25 pm

  4. Bine te-am regăsit, iubirea mea…
    Pun un MARE accent aici:

    „fiecare vertebră este aţâţată
    de sărutul ars
    în milenii adolescentine
    iar trupurile brodează convulsii
    la frontiera dintre noapte şi zi”…

    Şi eu iubesc fiecare clipă. Dar asta se întâmplă din ziua în care ne-am întâlnit. Înainte aveam şi momente în care nu mă suportam nici pe mine, uneori…

    Te sărut pe suflet, dragostea mea!

    Apreciază

    August 11, 2011 la 3:41 pm

    • Lisandru,
      iubirea asta a noastră a făcut multe suflete să vibreze, dar a şi enervat multe personaje. Am scris câteva rânduri cu ochii la tine, cu gândul la clipele noastre pline de iubire.

      Te ador, om drag!

      Apreciază

      August 11, 2011 la 4:33 pm

  5. Mă bucur că s-a întâmplat aşa, dragostea mea… Şi mie mi se întâmplă foarte des să trag cu ochiul la tine, atunci când sunt la calculator şi atunci – pe negândite, aproape – vine inspiraţia şi aştern câteva versuri, spre bucuria sufletelor noastre.
    Mă bucură foarte mult şi faptul că mulţi oameni dragi ne-au fost şi ne sunt (cu siguranţă ne vor fi) aproape…

    Te sărut pe suflet, dragostea mea!

    Apreciază

    August 11, 2011 la 9:45 pm

  6. melanietoulouse

    august-2011… dulci amintiri…

    „If you touch me,
    You’ll understand what happiness is…
    Look, a new day has begun…”

    Apreciază

    Ianuarie 29, 2013 la 5:09 pm

  7. E atât de frumos când vezi că există iubire împărtăşită, pentru că aşa cum scria Marin Preda în Cel mai iubit dintre pământeni : „Unde dragoste nu e, nimic nu e!”. Apropiaţi prieteni din jurul meu au parte de iubiri , exemple cum nu ar trebui să fie o poveste de iubire şi sunt fericită că pot să fac un popas aici, să te citesc, să mă încarc pozitiv.

    Apreciază

    Februarie 7, 2013 la 11:48 pm

    • bibliodevafiliala3,
      îmi cer scuze pentru răspunsul întârziat.

      Respectul este reciproc. Săptămână plină de frumos!

      Apreciază

      Februarie 18, 2013 la 4:33 pm

Lasă un răspuns

