3 ceasuri bune

Dacă e marți…sunt 3 ceasuri bune…printre bloguri, incursiune cu efuziune

O zi de marţi care abundă de mistere, probleme, soluţii, neapărat soluţii, fiindcă sunt 3 ceasuri bune.
Doar astăzi, sperăm, misterul devine cu adevărat o problemă, iar răspunsul, soluţie, doar pe blogul scriitorului Cristian Lisandru. Un mister demn de Casablanca, prelucrat cu măiestrie , un aliaj preţios de cuvinte care ne îndeamnă să descifrăm enigma frazelor coerent aşternute şi împletite cu acordurile celor de la Nightwish pe o pagină virtuală dragă mie. Dacă aţi urmărit de-a lungul timpului scriitura lui Cristian Lisandru, cu siguranţă aţi descoperit poezie şi proză de calitate, indiferent de stilul abordat cu o uşurinţă impresionantă. Este situaţia când accept să mi se spună că sunt subiectivă în privinţa scriitorului menţionat, dar vă asigur că nu este nici pe departe aşa. Scrie aşa cum iubeşte şi iubeşte aşa cum scrie. Mai multe puteţi afla doar dacă îi „răvăşiţi” blogul.

Frumoasă răvăşire, dragii mei. Frumosul, dragostea care ar trebui celebrată permanent, înţelepciunea şi fericirea dincolo de lătratul câinilor ne dau întâlnire pe blogul Eternul Feminin, un blog unde Margareta Lupaşcu vă invită să-i daţi sufletului un moment de respiro în compania muzicii, cuvintelor, emoţiilor.

„Dragostea este îndelung răbdătoare, este plină de bunătate; dragostea nu pizmuieşte; dragostea nu se laudă, nu se umflă de mândrie, nu se poartă necuviincios, nu caută folosul său, nu se mânie, nu se gândeşte la rău…”

Iubirea pentru frumos, dragostea pentru cei din jur, respectul, toate le dobândim prin educaţie, din copilărie. Părinţii şi profesorii sunt oamenii importanţi din viaţa copilului, cei mai importanţi.

„Pentru ca un copil să crească sănătos, este de mare importanţă să construim relaţii de colaborare coerente şi constructive între părinţi şi profesori, iar părinţii să ia parte activă la elaborarea obiectivelor şi la procesul educaţional.”

Nu poate deveni banal niciodată un astfel de subiect. Despre încredere, respect şi cum să-i tratăm pe copii ca pe egalii noştri, despre acestea şi despre foarte multe subiecte interesante puteţi lectura într-un loc unde vă veţi simţi ca acasă, blogul psihologului Camelia Nicorina, profesor într-o şcoală din capitala României.

Copilărie, mister, iubire, un amestec topit în cele 3 ceasuri bune ale unei zile de care vă sfătuiesc să nu fugiţi, ci doar să-i înţelegeţi secundele, minutele, orele…

Geanina Lisandru

Domnișoarelor, doamnelor și domnilor, incursiune cu efuziune!

19 responses

  1. Întotdeauna descopăr ceva nou din „incursiunile” tale în blogosferă. Îmi face mare plăcere să le urmăresc.

    Apreciază

    Februarie 12, 2013 la 12:19 pm

    • Mă bucură revenirea ta, Danaiana.
      Încerc să aduc în atenția cititorilor bloguri interesante.

      Îți mulțumesc pentru vizite și comentarii!

      Să fii iubită!

      Apreciază

      Februarie 13, 2013 la 4:23 pm

  2. elenamarinalexe

    Cele 3 ceasuri bune sunt întotdeauna şi foarte interesante. Am vizitat blogul Margaretei Lupaşcu şi am rămas impresionată de frumuseţe şi adevăr. Mulţumesc Genuk!
    Cu mare drag , te îmbrăţişez, scumpa mea!

    Apreciază

    Februarie 12, 2013 la 1:32 pm

    • Elena,
      știam eu că va fi pe gustul tău și această alegere.

      Te îmbrățișăm cu mare drag și îți dorim tot binele din lume!

      Apreciază

      Februarie 13, 2013 la 4:24 pm

  3. Margareta Lupascu

    Mulţumesc Geanina Lisandru – scumpă doamnă, pentru efuziunea incursiunii pe blogul meu. Vă doresc tot binele şi plinătatea dragostei care nu este un sentiment doar, ea survolează sentimentele şi merge mai departe, spre voinţa care ia decizia de a iubi, în ciuda sentimentelor schimbătoare. Dragostea agape merge şi mai departe, dincolo de voinţă, în miezul conştiinţei care discerne între bine şi rău şi alege întotdeauna să facă binele. Aceasta este dragostea care menţine o căsnicie, dragostea care trebuie învăţată. Aceasta este dragostea care, dăruită tuturor împlineşte şi ne transformă; transformă lumea în care trăim.

    Apreciază

    Februarie 12, 2013 la 1:53 pm

    • Margareta,
      ce nume frumos!

      Parcă simt deja parfumul primăverii atunci când îți citesc și îți pronunț numele.

      O plăcere incursiunea pe blogul tău.

      Îți mulțumim pentru gânduri și îți dorim zile pline de iubire!

      Apreciază

      Februarie 13, 2013 la 4:26 pm

      • Margareta Lupascu

        Multumesc. Imi place numele meu si imi place mult floarea respectivă. Iubesc florile de câmp în general. Ei însămi sunt ca o floare de câmp, dacă mă gândesc bine: iubesc libertatea pe care mi-o oferă orizontul liber, nepătat de compromis, iubesc să gândesc şi să mă exprim sincer , să trăiesc simplu şi onest. Precum floarea, prin ce sunt, ce spun, ce scriu şi ce fac, imi doresc să împrăştii mireasmă proaspătă, reconfortantă, de iubire, acceptare, preţuire, respect către cei din jur.
        Simt o mare bucurie când am şansa să cunosc alte „flori” care transmit miresme. Geanina, (superbă floare!) eşti una dintre ele şi consider că este un privilegiu să te fi descoperit, mai ales că avem multe în comun, din câte îmi dau eu seama 🙂

        Apreciază

        Februarie 13, 2013 la 5:05 pm

        • Am simțit și au acest lucru de la bun început. Privirea ta mi-a transmis foarte multe. doar de bine.

          Mulțumesc pentru încredere și lectură peste normă, om frumos!

          Apreciază

          Februarie 13, 2013 la 5:09 pm

  4. Reblogged this on Camelia – Nicorina Edu and commented:
    Ma simt onorata de prezentarea facuta,draga Geanina! Acum inteleg prin propriile trairi ce inseamna sa primesti o…”diploma”, asa cum o asteapta mereu cei mici…eu am primit una a cuvantului si ma simt implinita!
    Clasa mea virtuala s-a vrut a fi un loc in care sa te simti bine la scoala si, de ce nu, sa combata mitul ca invatamantul romanesc este degradat in toate structurile sale.
    Consider ca daruirea si iubirea pentru copii este suflarea existentei noastre si as vrea sa transmit optimista concluzie: „Se poate!”
    Am descoperit o lume a „blogurilor vii”, care emana esente de timp inflorit, culori de cuvinte inaripate si seva de trairi!
    Multumesc tuturor vizitatorilor si va doresc partasi la povestile noastre cu… prezenta, comentariile, sugestiile, gandurile voastre!
    Geanina, pentru balsamul rostitelor cuvinte in acest articol, dar si in blogul tau, primeste o punte de sentimente calde si ganduri generoase in multumiri!

    Apreciază

    Februarie 12, 2013 la 2:29 pm

    • Camelia,
      de cum am pășit pe blogul tău, ce să spun, m-am simțit ca acasă, în lumea mea. Din foarte multe motive. Postările tale au revărsat multe amintiri către sufletul meu. Frumoase. Unele dureroase.

      Noi îți mulțumim pentru dăruire și pentru seriozitatea care îmbracă fiecare cuvânt.

      Vin mereu, cu mare drag. Din foarte multe motive.

      Zile senine și pline de reușite, ție și prichindeilor!

      Apreciază

      Februarie 13, 2013 la 4:30 pm

  5. Multumesc simplu, dar cu adancimi de sentimente calde pentru generozitatea cuvintelor tale! Ma simt onorata!

    Apreciază

    Februarie 12, 2013 la 2:37 pm

  6. Eu mă declar fără rezerve un bărbat fericit, aşa cum am făcut-o de atâtea ori de-a lungul timpului. Păstrez fericirea aceasta şi prin tot ceea ce scriu, dragostea mea, de fiecare dată. Alături de o muză ca tine totul vine – în viaţă şi în scris – ca o desfătare cotidiană indiscutabilă. Îţi mulţumesc şi sunt onorat. De cuvintele tale, de dragostea ta…
    Gânduri bune şi tuturor musafirilor tăi, gânduri bune celor care îşi deschid sufletele şi oferă – pe blogurile personale – o lectură deosebită, de fiecare dată.
    Sărut sufletul drag, femeie iubită…

    Apreciază

    Februarie 12, 2013 la 2:58 pm

    • Fericitul meu drag,
      îți doresc să rămâi așa pe veci.

      Te iubesc, nu doar mâine sau pe 24 februarie, ci încă multe zile, peste normă!

      Apreciază

      Februarie 13, 2013 la 4:32 pm

  7. Vă doresc o zi frumoasa de dragoste continuă să umple inimile Valentine 🙂

    Apreciază

    Februarie 13, 2013 la 11:20 am

  8. Foarte bună alegere muzică blog
    Vă mulţumim pentru vizita dumneavoastră, frumoase poze pentru articol
    http://lisandrulisandru.wordpress.com/2013/02/13/valentines-day-dimineata/
    Ciudat că ne-am lasat putin nu Comentarii

    Apreciază

    Februarie 13, 2013 la 7:06 pm

Lasă un răspuns

