Nu te compromite! Nu te ai decât pe tine – într-un week-end, despre muzica de Oscar

Muzica rămâne prietenul nostru de nădejde. Ne însoţeşte în călătoria noastră prin viaţă, în momentele de durere, fericire, atunci când suntem descurajaţi, bolnavi sau când iubim. Neutralizează efectele negative care ne agresează fiinţa, ne aduce zâmbetul pe buze, vindecă sufletul.

Cine nu îşi aminteşte melodia de Oscar  a  filmului Love Story? 1970? Da. Probabil că aceasta a fost motivaţia  pentru care părinţii noştri au trecut la fapte, iar  în anul următor s-au văzut roadele iubirii.
Toţi am trăit intens momentele celor doi eroi fredonând melodia, nu doar în timpul derulării fimului, ci şi în alte etape ale vieţii noastre, atunci când iubirea ne-a devastat fiinţa. Am revăzut filmul pe 14 februarie 2013, Lisandru s-a conformat dorinţelor mele. Acelaşi lucru se va întâmpla şi pe 24 februarie 2013, şi de câte ori vom simţi nevoia. Nu va fi nevoie de o dată anume, nici de programări, frumosul, iubirea şi muzica nu se programează, se gustă zilnic pentru ca sufletul să nu îmbrace vreodată hainele indiferenţei.

Răsuflarea ne-a fost tăiată, în anul 1986, după ce am urmărit filmul Top Gun şi ne-a pătruns prin toate ungherele secrete ale sufletului melodia „Take My Breath Away”. Oscar, fără prea multe comentarii în 1987. O dragoste anticipată, fără ezitări, predestinată.

„My Heart Will Go On” a făcut senzaţie, a răvăşit milioane de suflete nu doar în anul 1997, stârneşte aceleaşi furtuni sentimentale şi astăzi, după 16 ani de la recunoaşterea supremă pecetluită cu un Oscar pentru filmul pe care l-aţi urmărit, probabil, aseară pe un post TV.

titanic

Acesta este rolul muzicii, uneşte, devine  complice atunci când se înfiripă o poveste de iubire, induce visare, alungă singurătatea şi ne ajută să mergem mai departe pe portativul vieţii învăţând notele sufletului, percepându-i sensibilitatea, accelerând bătăile inimii făcându-ne să trosnim de fericire.

Geanina Lisandru

nu te compromite muzica de oscar

8 responses

  1. Mai pot spune ceva atunci cind frumosul iti taie pur si simplu orice conexiune cu realitatea si te inalta undeva, in astral?
    O saptamina pe masura sufletului tau, Geanina!

    Apreciază

    Februarie 17, 2013 la 1:43 pm

  2. Fără cuvinte, iubirea mea. Melodii care dau cu tifla timpului şi rămân pentru totdeauna în suflete. Le (re)ascultăm şi le vom (re)asculta cu o plăcere infinită.

    Un sărut pe suflet pentru draga mea dragă…

    Apreciază

    Februarie 17, 2013 la 3:42 pm

    • Lisandru,
      pentru sufletul nostru, balsam…

      Sufletul mulțumește și respiră aer proaspăt după un astfel de sărut.

      Apreciază

      Februarie 18, 2013 la 4:56 pm

  3. elenamarinalexe

    Amvizionat filmele trecute în revistă de tine, Gena, dar cel mai mult m-a impresionat povestea de dragoste din Titanic.Poate pentru că este şi foarte tragică.De altfel l-am urmărit şi sâmbătă seara, alături de soţul meu, dar şi duminică după masă în reluare.
    Dragostea este dincolo de moarte, asta aş spune ca rezumat. Te pup scumpa mea, Genuk! Să ai o săptămână binecuvântată, alături de iubirea ta!

    Apreciază

    Februarie 18, 2013 la 11:37 am

    • Elena,
      am vizionat și noi. De fapt nu știu pentru a câta oară. Lisandru mă răsfață peste normă. Și în acest sens.

      Să ai o zi divină!

      Apreciază

      Februarie 18, 2013 la 4:57 pm

  4. melanietoulouse

    Love Story… Andy Williams… „o tempora, o mores!” 🙂
    Cât despre „my heart will go on”, am avut o clasa de liceeni care l-au învatat by heart si mi-au facut surpriza de-a-l „intona” înainte de-a începe „ora”, de-am ramas „bouche-bée” de emotie!
    – – –
    „Iubirea nu piere niciodata…” Abrazos, querida Geanina…

    Apreciază

    Februarie 20, 2013 la 9:32 am

    • Melanie,

      emoţii şi surprize. Fac parte din viaţă, o fac mai frumoasă.

      Îmbrăţişări la ceas de seară!

      Apreciază

      Martie 3, 2013 la 9:19 pm

Lasă un răspuns

