Remember – Să mă iubești

Să mă iubești la umbra verde a mării,
În casa țărmului lovită insistent de val,
Să-mi scrii cu gândul pe nisipul dat uitării,
Doar fraze-gesturi intrate-n agonal.

Să mă iubești barbar și subjugat de vicii,
Pe fulgii presărați de sarea mării calme,
Să transformăm perla și scoica în ospicii,
Să-mi ungi trupul cu dorul exalat de palme.

Să mă iubești când soarele îmi arde sânii
Cuprinși de frenezia atingerilor tale,
Să muști avid din albul învolburat al cărnii
Ce geme-năbușită sub mâna ta cea moale.

Geanina Lisandru

geanina lisandru sa ne iubim3

35 responses

  1. Provocatoare ca întotdeauna!

    Apreciază

    Noiembrie 13, 2010 la 10:44 pm

  2. Sa ma iubesti la umbra verde-a marii
    În casa tarmului lovita insistent de val
    Sa-mi scrii cu gandul, pe nisipul dat uitarii..

    M-a placut sa incep dimineata la umbra versurilor tale Geanina draga mea draga! O zi de mare binecuvantare va doresc amandurora dragii mei!

    Apreciază

    Noiembrie 14, 2010 la 6:22 am

    • Nu poate decât să mă bucure comentariul tău, draga mea dragă.

      Versuri dictate de suflet…

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Noiembrie 14, 2010 la 4:57 pm

  3. Pingback: Lup – Urlet şi bocet «

  4. Iubirea mea, ai reuşit din nou să construieşti o lume a iubirii sub ochii noştri. Povestea fiecărui vers încântă sufletul, iar eu mă declar încă o dată îndrăgostit de tine până peste urechi… Ar trebui să selectez întreg poemul, începând cu acel îndemn la iubire „sub umbra verde a mării” şi terminând cu ultima strofă, care este de o frumuseţe răpitoare… Iar trecerea dintre prima strofă şi ultima este făcută prin acea a doua strofă de vis…

    Te iubesc şi te sărut pe suflet, dragostea mea…

    Apreciază

    Noiembrie 14, 2010 la 11:36 am

    • Asta facem de când ne cunoaştem, construim casa iubirii din cuvinte pline de substanţă, sentimente şi trăiri de excepţie. Îndrăgostitul meu drag…să mă iubeşti fără teama că voi pleca vreodată…

      Te iubesc, minune de om!

      Apreciază

      Noiembrie 14, 2010 la 5:01 pm

  5. suntem depenedenti de iubire, si asta ne ai aratat o atat de frumos in versurile tale:)

    duminica linistita:)

    Apreciază

    Noiembrie 14, 2010 la 11:40 am

  6. Sa fii iubita!!!

    Apreciază

    Noiembrie 14, 2010 la 12:16 pm

    • Toate semnalele spun că sunt foarte iubită şi răsfăţată.

      Mulţumesc pentru trecere şi comentariu.

      Ore pline de magie!

      Apreciază

      Noiembrie 14, 2010 la 5:03 pm

  7. Iubirea ta e puternica, e o provocare, e o amintire si un prezent cu mare si dragoste mare, cu valuri si nisip si mai ales soare, e o amintire, parca, a primelor fiinte de pe pamant…
    O zi plina de iubire! 🙂

    Apreciază

    Noiembrie 14, 2010 la 4:59 pm

    • Ai punctat esenţa poemului în câteva cuvinte.

      De multe ori ne imaginăm că suntem singurii locuitori ai acestor meleaguri, este foarte bine…

      Te îmbrăţişez cu mare drag!

      Apreciază

      Noiembrie 14, 2010 la 5:12 pm

  8. Verdele apare foarte des in poeziile tale si ale lui Cristian.
    Oare de ce? 🙂

    Apreciază

    Noiembrie 14, 2010 la 11:41 pm

    • Este culoarea mea preferată, simbolizează pentru mine speranța, frumosul, viața. Pentru Cristian, culoarea ochilor mei. Cel puțin așa am înțeles. dacă greșesc aștept să fiu combătută…ha,ha,ha…

      Mulțumesc pentru vizită, draga mea dragă!

      Apreciază

      Noiembrie 15, 2010 la 7:14 am

      • Iti dai sema ca stiam de cand ne citim articolele…
        Am gresit doar emoticonul.
        Trebuia cel responsabil cu glumitele: 😉

        Apreciază

        Noiembrie 15, 2010 la 9:06 pm

  9. Pingback: Viitor farmacist «

  10. Frumos! Poezia ta mi-a adus aminte de un vers „Sa ne iubim pe tarmul Marii Negre”

    Apreciază

    Noiembrie 15, 2010 la 8:25 am

    • ,,Să ne iubim cît ne întreabă valul
      Ce e cu noi, ce sîntem şi ce vrem
      Noi să-i răspundem cufundaţi cu malul
      Ceva-ntre rugăciune şi blestem.,,

      Cam aşa cântam în adolescenţă. Mulţumesc de aducerea aminte.

      Gânduri bune la ceas de seară!

      Apreciază

      Noiembrie 15, 2010 la 9:24 pm

  11. E una dintre poeziile in care erotismul se intrepatrunde cu dorul mistuitor, ti-a iesit bine, Geanina, e ca un fel de ars poetica in limbajul iubirii 🙂 Lui Cristi i-am spus-o si pe blogul lui, tu ii esti deopotriva muza, sprijin, suflet pereche nepereche, sa zic asa Orice si-ar putea dori un barbat de la iubita lui…

    Apreciază

    Noiembrie 15, 2010 la 8:54 am

    • Doruri ştiute şi neştiute, înţelese ori ba, totul se reduce la iubire, fără ea avem nimic.

      Gânduri bune la ceas de seară!

      Apreciază

      Noiembrie 15, 2010 la 9:27 pm

  12. Pingback: Vara lui noiembrie « Mirela Pete. Blog

  13. Pingback: Adevar sau provocare- marturia unei lumanari « Gabriela Elena

  14. Pingback: Vodă vrea şi Hâncu ba!(varianta lui Boc)… « Dispecer Blogosferă

  15. Pingback: Maestrii condeiului : Alex Mazilu – Daily Photo Blog / Photo Blogging

  16. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 42) « Blogul lui Teo Negură

  17. Pingback: Iubire vs. Gelozie « Cristian Dima

  18. Janin, ai reaparut si eu n’am aflat!! ce ma bucur!!! de’acum iti pot trimite gandurile mele bune si pupicii, aici! 😀 Uraaaaaa! Sa stii ca mi’o fost dor de tine!

    Apreciază

    Noiembrie 16, 2010 la 1:20 am

    • Toate ca toate, dar să știi că poza asta a ta este la înălțime.

      Mulțumesc de vizită și comentariu.

      Să ai o zi divină!

      Apreciază

      Noiembrie 16, 2010 la 6:52 am

  19. Pingback: Iubire vs. Gelozie | Cristian Dima

  20. Uau ! Excepţional! Am rămas fără cuvinte.

    Apreciază

    Februarie 18, 2013 la 6:09 pm

  21. oanampop

    Mi-e drag sa vad atata frumos si iubire. Intr-o lume nebuna, macinata de invidie si rautati, voi va opriti si ne aratati ca dragostea e cel mai pretios anotimp.

    Toate gandurile bune pleaca spre voi!

    O saptamana minunata va doresc!

    Apreciază

    Februarie 18, 2013 la 9:50 pm

    • Îţi mulţumim pentru încredere, Oana.

      Un anotimp al iubirii în care credem fără tăgadă.

      Duminică divină!

      Apreciază

      Martie 3, 2013 la 9:17 pm

Lasă un răspuns

