3 ceasuri bune

Dacă e marți…sunt 3 ceasuri bune…printre bloguri, incursiune cu efuziune

Vă ofer spre lectură 3 tablouri din galeria literară a scriitorului Cristian Lisandru. Este modul meu de a-i spune, și astăzi, că poezia sa descrețește multe frunți, îndeamnă la iubire, metamorfozează gândurile, oferă clipe unice și multe contradicții, răutăți, invidii și infinite epitete, ceea ce nu este rău deloc. După ce îi citești scrierile, te îndrăgostești, visezi și greu de desprinzi din această stare de beatitudine oferită nu doar de poezia autorului, ci și de proza dânsului. Săptămâna trecută, la aceeași rubrică, vă îndemnam să-i răvășiți blogul pentru a-i putea înțelege sufletul. Și astăzi spun la fel. Eu fac această incursiune permanent. Nu vreau să îmi pierd sufletul printre răutăți, bârfe și veninul celor care uită să trăiască.

Îl iubesc printre 3 ceasuri bune, îi citesc rândurile și rămân OM.

                                                                                                             Geanina Lisandru

geanina lisandru cristian lisandru trei ceasuri bune

geanina lisandru cristian lisandru

geanina lisandru 3 ceasuri bune

 

Domnișoarelor, doamnelor și domnilor, incursiune cu efuziune!

23 responses

  1. Vibranta contemplare din partea-mi ! Cuvintele voastre emana puritatea unui sentiment deplin! Ma adap din spiritul vostru transmis atat de cald! Multumesc!

    Apreciază

    Februarie 19, 2013 la 3:54 pm

    • Camelia,
      ne onorează și ne obligă, în aceeași măsură, cuvintele scrise de tine.
      Îți mulțumim pentru încredere și îți dorim tot binele din lume!

      Apreciază

      Februarie 19, 2013 la 4:43 pm

  2. Uimirea-mi este până peste poate, iar bucuria sufletească pe măsură.
    Onorat, dragostea mea, onorat şi dornic de tine, aşa cum sunt în fiecare zi. Îmi permit să completez aceste mărturisiri tot cu versuri pe care le-am scris pentru tine, aşa cum se întâmplă mereu:

    O aripă vindecată prin cuvinte

    iubirea aceasta
    se zvârcoleşte în carne
    numai cuvintele îi pot aduce alinarea

    te rog
    recită o noapte întreagă
    din toţi poeţii dezastrelor versificate
    nu te opri
    amână dimineaţa lugubră
    prin ultimele versuri de iubire

    voi deschide chiar mâine un anticariat
    în suflete
    fiecare filă readusă la viaţă
    ne va răcori chinul perpetuu
    ca o aripă
    vindecată

    Cristian Lisandru – 25 martie 2012

    Cu respect, femeie iubită… Te iubesc pentru că eşti.

    Apreciază

    Februarie 19, 2013 la 4:09 pm

    • Dragule,
      puritatea sentimentelor noastre este gustată, simțită și apreciată la justa valoare doar de cei cu suflet curat.

      Îți mulțumesc pentru rânduri și declarațiile zilnice. Reprezintă o adevărată bucurie pentru întreaga mea ființă.

      Te ador, minune de om!

      Apreciază

      Februarie 19, 2013 la 4:45 pm

  3. Frumuseţea şi puritatea sentimentelor voastre îmi dau încredere în faptul că, DRAGOSTEA NU ARE SFÂRŞIT CI ESTE NEMURITOARE.
    Să vă înflorească primăveri senine pe suflet, dragii mei dragi!

    Apreciază

    Februarie 19, 2013 la 5:00 pm

    • Elena,

      noi nu putem trăi fără tandreţe, iubire, sentimente.

      Te îmbrăţişăm cu mare drag!

      Apreciază

      Februarie 20, 2013 la 9:51 pm

  4. Iar sufletul meu trăieşte fericirea de a fi alături de al tău, Genuc drag. Până la final şi dincolo de el…

    Aş vrea să nu mă uiţi…

    Aş vrea să nu mă uiţi nici dincolo de moarte,
    Când nu voi fi cu tine să-ţi pară că vorbesc
    Cu-acelaşi glas, iubito, puţin nepământesc,
    Ca şi cum, lângă tine, aş lectura o carte.

    Să te aşezi pe pat, uimită de-ntâmplare,
    Cu febra amintirii prelinsă peste trup,
    Iar eu voi vrea, din ceruri, să fug şi să mă rup
    Pentru a fi, în tine, răspuns la întrebare.

    Presimt că ai să plângi cu versuri, pentru mine,
    Cuprinsă de iluzii ca de beţii adânci,
    În alte lumi, iubito, am să trăiesc pe brânci,
    Cerşind reînvierea şi viaţa lângă tine.

    Aş vrea să nu mă cerţi – e marea mea dorinţă –
    Fiindcă-am plecat departe şi înaintea ta,
    Ştiu că îţi promisesem că amândoi vom sta
    Şi-n viaţă şi în moarte, o singură fiinţă.

    Să ştii că mi-ai fost mare, adeseori şi munte,
    Ţi-am pus la rădăcină sămânţa mea de dor,
    N-a fost nimic de-a gata, n-a fost întâmplător,
    Şi te-am trăit prin zvâcnet în tâmplele cărunte.

    Cristian Lisandru – 26 iunie 2011

    Apreciază

    Februarie 19, 2013 la 5:35 pm

    • Genucul nu se mai satură să-ţi citească scrierile şi sufletul, minune de om.

      Pupicii geaninoşi dau năvală…

      Apreciază

      Februarie 20, 2013 la 9:50 pm

  5. Privesc,citesc şi amuţesc!
    Ce să fac?Mă fură !
    Aveţi har Dumneziesc!

    Apreciază

    Februarie 19, 2013 la 7:13 pm

    • David,

      este atât de simplu să ne exprimăm sentimentele. Totul vine din interior. Orgoliile nu îşi găsesc locul pe aici. Din cauza orgoliului oamenii pierd, risipesc cele mai frumoase momente.

      Zile pline de iubire!

      Apreciază

      Februarie 20, 2013 la 9:49 pm

  6. ane

    sunteti superbi!

    Apreciază

    Februarie 19, 2013 la 8:05 pm

    • Bun venit, Ane!

      Suntem cât se poate de normali şi sărbătorim iubirea zilnic.

      Doar bine de la noi!

      Apreciază

      Februarie 20, 2013 la 9:48 pm

  7. melanietoulouse

    Geanina si Cristian… love you, guys…<3 🙂 RAJ=rien à rajouter=nimic de-adaugat…

    Apreciază

    Februarie 19, 2013 la 10:06 pm

    • Melanie,

      iubirea înfloreşte doar dacă avem grijă de ea.

      Seară divină!

      Apreciază

      Februarie 20, 2013 la 9:46 pm

      • melanietoulouse

        exactement, Geanina! 🙂 Ca si florile… Trebuie sa avem „mâinile verzi”(expresie franceza!), adica sa fim „gradinari” desavârsiti daca dorim ca iubirea sa reînfloresca periodic, cu-aceeasi constantza… 🙂 Cu drag…

        Apreciază

        Februarie 21, 2013 la 12:11 am

  8. indiferent

    … frumos, foarte frumos … ma gandesc: iata ca se poate, ca exista !

    Apreciază

    Februarie 20, 2013 la 9:18 pm

    • Liana,
      mă bucură revenirea şi încrederea în ceea ce există, se simte.

      Gânduri senine la ceas de seară!

      Apreciază

      Februarie 20, 2013 la 9:45 pm

  9. Atat de frumos exprimati sentimentul de iubire, este o minune ca existati oameni frumosi!
    Voi raspanditi iubirea prin toti porii vostri. Sa fiti fericiti si sa ne incantati cu scrierile voastre minunate!Un gand de lumina va trimit si binecuvantari divine.
    Aura

    Apreciază

    Februarie 21, 2013 la 2:39 am

  10. te astept pe blogul cu un premiu!

    Apreciază

    Februarie 21, 2013 la 10:07 am

    • Octavia,

      te rog să mă scuzi fiindcă răspund aşa târziu.

      Voi veni cu mare drag, aşa cum fac mereu.

      Îţi mulţumesc şi te îmbrăţişez!

      Apreciază

      Martie 3, 2013 la 9:24 pm

Lasă un răspuns

