3 ceasuri bune

Dacă e marți…sunt 3 ceasuri bune…printre bloguri, incursiune cu efuziune

Încep incursiunea cu o Lady care scrie astăzi pe blogul ei despre locul în care este coborâtă feminitatea și din cauza cărui aspect ajunge în locul cu pricina. Substantivul în discuție este nelipsit din viața majorității. Bârfa reprezintă hrana de zi cu zi a celor care o venerează, o poartă pe buze, în minte, în trup, în fiecare fibră.

Margareta Lupașcu punctează excelent subiectul dezbătut pe blogul său ,,bârfa a ajuns să fie considerată o normalitate, o necesitate, o plăcere şi a ajuns, pentru multe femei, un mod de viaţă!,,

Da, a ajuns un mod de viață pe care unii îl adoră, din cauza căruia alții nu pot dormi. Aceste persoane simt o plăcere diabolică, se defășoară nespus de bine când intră pe acest teren, BÂRFA. Despre dânsa este vorba, nu doar într-o propoziție sau frază, ci în întregul text postat astăzi pe blogul Eternul Feminin.

,,O doamnă nu se lasă niciodată târâtă în mocirla bârfei şi nici nu se asociază cu bârfitorii! Este o modalitate de a se respecta pe sine, în primul rând. Ar trebui să refuzăm să ascultăm bârfe, cu riscul de a fi poate marginalizate, vorbite de rău sau considerate ciudate. Merită, pentru a ne păstra integre mintea şi sufletul!,,

Da, Margareta, îți dau dreptate în totalitate, atunci când cineva îți este prieten nu se angrenează în astfel de discuții cu nimeni, iar dacă cineva îți tot șoptește,,de bine,, despre prietenii tăi ar cam fi cazul să iei atitudine, nu să te tot pupi cu ei pe diferite părți pentru a le intra în grație sau mai știu eu din ce motive.

O postare care ar trebui să dea multora de gândit, dacă o vor citi și nu se vor mulțumi să dea like din READER. Practica aceasta este o altă poveste care nu ne onorează. Citim sau nu citim. Apreciem sau nu. Niciodată reciprocitate. Pare, este, sau poate mă înșel eu, degradant, neonorant, dacă te respecți.

Părăsesc oaza de frumos a Margaretei și pășesc în sublimul literar al scriitorului Cristian Lisandru.
Leg postarea Margaretei de cea a lui Cristian cu o ușurință incredibilă. Și Cristian Lisandru ne invită să ne trăim viața întreagă îndestulată cu frumos.

,,…trenul nostru străbate un defileu nesfârşit, având de o parte speranţa, iar de cealaltă parte dragostea.,,

De aceea viața mea este atât de frumoasă alături de poetul meu drag, fiindcă m-a invitat într-o călătorie nesfârșită, o călătorie care abundă de dragoste, încredere și speranță.

,,…am înţeles, pentru prima oară în viaţa mea, că un simplu şuierat de locomotivă poate însemna şi cântecul dulce al împlinirii de sine sau al împăcării definitive cu tine însuţi…,,

Este atât de simplu. Trebuie doar să vrem. Uităm adesea să ne trăim viața cu maximă intensitate, să ne bucurăm de ceea ce ne face fericiți cu adevărat. Uităm să trăim.

Închei cu un citat care aparține filozofului Seneca:

,, Ca o piesă de teatru, așa este viața: nu interesează cât de mult a ținut, ci cât de frumos s-a desfășurat,,

Geanina Lisandru

Domnișoarelor, doamnelor și domnilor, incursiune cu efuziune!

12 responses

  1. Geanina, cuvintele tale sunt aşternute de fiecare dată cu mare atenţie şi cu mare drag. Îţi deschizi sufletul permanent, fără reţinere, iar viaţa alături de tine este frumoasă din toate punctele de vedere.
    Adevărul este că ne-am întâlnit dintr-o minunată întâmplare, iar convergenţa destinelor paralele (aşa cum scriam într-un poem) a devenit o dulce realitate.
    Fireşte că ne-am bucurat şi ne bucurăm împreună de toate momentele frumoase ale vieţii. Şi trecem împreună şi peste încercările la care ne supune aceeaşi viaţă, din când în când. Trăim, iubim, sperăm, scriem, ne lăsăm duşi de valurile unei iubiri care nu poate fi pusă sub semnul îndoielii. Suntem perfect normali şi până peste poate de îndrăgostiţi.
    Îţi mulţumesc pentru felul în care scrii despre ceea ce scriu eu, îţi mulţumesc pentru ceea ce scrii tu. Îţi mulţumesc pentru că mă citeşti şi trimit tuturor celor care sunt alături de noi numai bine şi respectul nostru.

    Apreciază

    Februarie 26, 2013 la 8:23 pm

    • Dragostea mea,

      sinceritatea şi bucuria de a scrie despre oamenii de calitate mă ajută să trăiesc cu intensitate fiecare clipă.

      Sunt fericită că pot face asta.

      Te ador, minune!

      Apreciază

      Martie 3, 2013 la 9:44 pm

  2. ane

    … indobitocesc copii in scoli, ne „programeaza” mental prin mass-media. Da, uitam sa traim. Am uitat si eu o perioada de mine, mi-am adus aminte intr-o zi mergand pe strada.
    Am dat „delete” la tot ce a fost. Am inceput o noua viata, viata mea. Citesc cu multa placere articolele tale.

    Apreciază

    Februarie 26, 2013 la 9:16 pm

    • Ane,
      mă bucur când aflu că oamenii au curajul de a-şi asuma responsabilităţi.

      Îţi mulţumesc pentru lectură şi îşi doresc doar bine!

      Apreciază

      Martie 3, 2013 la 9:46 pm

  3. melanietoulouse

    Geanina, OMUL tau drag si talentat a rezumat atât de corect si de limpede, încât orice „adaugire” ar pali din start… Ma bucur ca va cunosc si va multumesc pentru TOT ce sunteti, în primul rând: un cuplu îndragostit! Je vous embrasse affectueusement…<3
    – – –
    despre bârfa-calomnie:
    http://incaunipocrit.wordpress.com/2013/01/29/whats-gossip-the-answer/
    ===
    de-acord cu tine 100% despre bifarea "like-ului"… 😉

    Apreciază

    Februarie 27, 2013 la 10:18 am

    • Melanie,
      am rămas în urmă cu răspunsurile. Îţi mulţumesc pentru aceste comentarii spumoase şi îmi cer scuze fiindcă sunt atât de moşcăită.

      Apreciază

      Martie 3, 2013 la 9:47 pm

  4. Margareta Lupascu

    Geanina, mulţumesc pentru cuvintele alese care vin din inima ta aleasă!
    Cred că subiectul articolului meu se pliază perfect pe genericul ” Nu te compromite! Nu te ai decât pe tine. ” Integritatea este vitală ca să poţi păşi demn prin viaţă. Să faci compromis este extrem de la îndemână şi tentant în acelaşi timp. Numai că, puţini sunt cei care îşi mai pun problema că ceea ce este la îndemână şi este tentant degradează, erodează calitatea de Om.

    Admir arta cu care mânuiţi cuvintele, Geanina şi Cristian! Admir şi mai mult sufletele voastre alese şi caracterul ales care transpare din ceea ce scrieţi! Admir felul în care abordaţi viaţa!
    Mă bucur să vă cunosc! Har şi binecuvântări vă doresc!

    Apreciază

    Februarie 27, 2013 la 11:18 am

    • Margareta,

      dacă ai şti cât mi-a plăcut şi această postare a ta…

      Respectul este reciproc.

      Te îmbrăţişăm!

      Apreciază

      Martie 3, 2013 la 9:48 pm

  5. Sa ai o minunata primavara, cu tot ce e mai bun pentru tine si pentru cei pe care ii iubesti!

    Apreciază

    Februarie 28, 2013 la 4:36 pm

  6. elenamarinalexe

    Eşti un om cu sufletul pe palme, al cărui şarm şi inteligenţă se percep printre cuvintele ce stau gata să fie culese şi aşezate la loc de cinste în buchetul prieteniei.Cu îmbrăţişări, trimise pe aripi de primăvăratic gând! Mi-e dor de tine, draga mea.

    Apreciază

    Februarie 28, 2013 la 5:18 pm

  7. Elena,

    scriu cum trăiesc, trăiesc cum scriu. Sinceritatea nu poate fi un atu mereu.

    Pentru tine şi cei dragi, o seară divină!

    Apreciază

    Martie 3, 2013 la 9:54 pm

Lasă un răspuns

