Nu te compromite! Nu te ai decât pe tine – într-un week-end, despre frumuseţe

Priveşte-mi ochii şi-mi vei înţelege sufletul. Adună-mi cuvintele în prag de primăvară şi lumea ta va fi metaforizată în puritatea florii de ghiocel, în culorile feciorelnice ale mărgăritarului, în movul nepermis de îndrăzneţ al zambilei. În fiecare primăvară redescoperim frumosul. În flori, în razele timide ale soarelui, în oameni.

Putem fi fericiţi dacă reuşim să vedem frumosul din jurul nostru, din interiorul celor care ne sunt aproape. Este secretul prin care rămânem veşnic tineri. În suflet.

Generozitatea sapă în adâncul sufletului, îl răscoleşte şi scoate la suprafaţă frumuseţea interioară a fiinţei umane. Dantelează pe chip blândeţea, gingăşia, pasiunea de a construi lucruri durabile, prietenii trainice, o viaţă pecetluită cu frumosul purces din sublim şi simplitate.

Se spune că nimic nu o face mai frumoasă pe o femeie decât dragostea. Atunci când iubeşte, totul radiază în jurul ei, se simte frumoasă şi devine mult mai sigură în tot ceea ce face, defrişează păduri de frumuseţe pentru a crea teren propice iubirii desăvârşite.

Frumuseţea nu înseamnă 90-60-90, nu înseamnă cantităţi imense de aur care să-ţi îmbrace trupul şi care să-ţi răvăşească spiritul. Frumuseţea înfloreşte în grădina sufletului atunci când ne naştem. Este nativă şi respiră, permanent, prin rădăcinile adânci ale caracterului.

Geanina Lisandru

geanina lisandru despre frumusete

14 responses

  1. Te îmbrățișez cu tot sufletul meu! Duminica splendida, îți doresc!

    Apreciază

    Martie 3, 2013 la 10:41 am

  2. Nicely written, Madam! 🙂
    PS: Please do have a look at this and share your sincere feedback after watching it.
    http://myindividualinsights.wordpress.com/2013/02/21/official-release-of-obtrusive-hopes/

    Rahul

    Apreciază

    Martie 3, 2013 la 11:07 am

    • Rahul,

      îţi mulţumesc!

      Voi vizualiza cu atenţie şi îţi voi spune părerea mea sinceră.

      Mulţumesc pentru vizită şi lesctură!

      Apreciază

      Martie 3, 2013 la 10:18 pm

  3. Bună Ziua!
    Vă doresc o Duminică Minunată!

    Priveşte-mi ochii şi-mi vei înţelege sufletul.

    Frumuseţea se regăseşte pretutindeni în Creaţia lui Dumnezeu – din care şi noi facem parte (încă) -, cei care-şi deschid ochii, pot să confirme, cei care îşi ascut auzul, ori gustul, ori pipăitul şi mirosul, pot să confirme. Cât s-ar strădui unii oameni „rai” să stea în ne-ascultare – puţini la număr -, Frumuseţea este tot mai Vie, căci este „hrănită” de Iubirea Divină.
    Şi câte Minuni încă mai sunt, toate’s de la Dumnezeu, purificatoare.
    ~
    Cornelius, 🙂
    PS: Frumoase gânduri, doamnă Geanina Lisandru … Dumnezeu să ne Binecuvânteze, pe noi toţi, copiii Săi! ~,

    Apreciază

    Martie 3, 2013 la 12:30 pm

  4. liviuchrisavram

    Nimic si nimeni nu poate strivi un suflet care iubeste si este mangaiat de o mana Divina .. iubirea este miracol si creeaza miracol ,. !

    Apreciază

    Martie 3, 2013 la 4:36 pm

    • Liviu,
      nimic şi nimeni. Gândesc şi spun şi eu asta. Mereu.

      Îţi mulţumesc pentru lectură şi fiindcă îmi regăsesc textele pe pagina ta. Onorată.

      Apreciază

      Martie 3, 2013 la 10:22 pm

  5. Scuze putin cu intarziere…
    La multi ani
    de 3 Martie
    Ziua Mondială a Scriitorilor.

    Apreciază

    Martie 4, 2013 la 12:44 am

  6. Cu siguranţă când îi privesc ochii,văd tot. 🙂 Am vrut să citez din text,dar nu pot alege decât să citez tot.O încântare să vă citesc!O săptămâna plină de soare!Salutări şi pentru Cristian!Stimă!

    Apreciază

    Martie 4, 2013 la 3:13 pm

  7. Trăiesc de ani buni într-o lume atât de frumoasă încât îmi spun mereu că sunt privilegiat. Şi mă bucur ca un copil ajungând la o astfel de concluzie. Lumea aceasta este sufletul tău. Ajuns acolo, gustându-te şi simţindu-te, mângâindu-te şi trâindu-te cu pasiune, nu pot decât să regret că viaţa nu este nesfârşită.
    Iubesc frumosul din tine, iubesc cuvintele tale şi tot ceea ce eşti…
    Îţi mulţumesc pentru acest text, dragostea mea… Da, „frumuseţea înfloreşte în grădina sufletului”… Cu respect.

    Apreciază

    Martie 4, 2013 la 3:50 pm

Lasă un răspuns

