3 ceasuri bune

Dacă e marți…sunt 3 ceasuri bune…printre bloguri, incursiune cu efuziune

Visăm, căutăm, dorim, plângem, râdem, iubim, trăim stări diverse. Diversitate. Un cuvânt care definește viața, poate cel mai bine dintre toate. Poezia unei fotografii. Un titlu inspirat pentru blog. Autorul dă tonul, scrie câteva rânduri, construiește rama unui tablou absolut superb pentru ochii noștri. După ce am văzut fotografia, mii de gânduri s-au revărsat asupra-mi. Copilărie, adolescență, maturitate, iubire și ,,Treptele vieții,, un poem pe care l-am scris cu ceva ani în urmă. Privesc, ascult simfonia tabloului, mă scald în prospețimea apei care se revarsă peste ființa mea și mă pierd în roșul sângeriu. Stări de bine, de visare, de liniște. Vinovat de toate acestea, Cristian Lisandru, poetul meu drag. Îl iubesc și pentru acest dar.

vis1 cristian lisandru

Nerăbdări, zbucium, comparații, iubire, toate elementele necesare creației și construirii unei căsuțe literare .Oana Pop înmoaie pana în seva tinereții și a pasiunii, iscă furtuni mistuitoare pe coala virtuală și ne determină să credem că macii pot crește și în deșert.

,,ca doi proscrişi ardeam pe rugul pasiunii
nebuni frumoşi trăind efervescent
smulgând frenetic roşul de pe visuri
ce se scriau curgând prin vene înapoi,,

Poezie și fotografie, un duet ireproșabil, spectaculos, autentic. Nimic mai potrivit pentru 3 ceasuri bune în această zi de marți, o zi de care unii fug, alții cred în secundele ei benefice.

Geanina Lisandru

Domnișoarelor, doamnelor și domnilor, incursiune cu efuziune!

8 responses

  1. O surpriza placuta. Ma simt onorata si deopotriva motivata sa scriu. Multumesc mult, Geanina!

    O zi senina alaturi de cei dragi!

    Apreciază

    Martie 12, 2013 la 2:04 pm

  2. Mulţumesc, iubire, pentru gândurile bune din fiecare marţi şi – spre bucuria mea cotidiană – din fiecare zi. O fotografie pe care am descoperit-o absolut din întâmplare, dar una într-adevăr deosebită. O fotografie cât o poezie. Sau cât un volum de poezii, mai bine spus…
    Sărut sufletul drag…
    Gânduri bune tuturor musafirilor tăi, iubirea mea…

    Apreciază

    Martie 12, 2013 la 5:39 pm

  3. ane

    cuvinte pline de farmec si fascinatie.Felicitari!

    Apreciază

    Martie 12, 2013 la 11:00 pm

  4. Este deosebit de fascinantă imaginea, iar cuvintele tale îi amplifică însemnătate şi frumuseţea. Un gând bun, de la Vrancea, cu mare drag!

    Apreciază

    Martie 13, 2013 la 11:51 am

Lasă un răspuns

