Ferice clipa

Dacă e vineri – e poezie pe pâine –  Pierre de Ronsard – (n. 11 septembrie 1524 – d. 28 decembrie 1585)pierre-de-ronsard1

Ferice clipa unică din viaţă,
Şi loc, şi timp când ochii-ţi m-au ucis,
Ori barem m-au zvârlit într-un abis,
Şi-acolo m-am făcut un sloi de gheaţă.

Ci drept e că trupeasca trăsătură
O am mereu, dar sufletu-mi fugit
Trăieşte-n tine ca-n sălaş iubit,
Şi m-a lăsat azi singur în natură.

Când galeş uneori întorci spre mine
Focoşii ochi, simt cum îmi curge-n vine
Un râu de flăcări ce-mi dă viaţă iar,

Şi moaie frigul care-n sânge-l port;
Dar uşurarea-i slabă şi-n zadar,
Căci fără suflet eu rămân tot mort.

Sursa foto: www.leblogdemoon.com

8 responses

  1. Thank you – a remarkable poem. A remarkable poet.

    Apreciază

    Martie 21, 2013 la 6:14 pm

    • Mulțumesc din suflet, Clanmother! Mulțumesc pentru vizite, lectură și comentarii!

      Zile divine, om frumos!

      Apreciază

      Martie 27, 2013 la 4:06 pm

  2. incaunipocrit

    Reblogged this on Playground.

    Apreciază

    Martie 21, 2013 la 6:22 pm

  3. Pingback: Liebster Award. Discover new blogs. | Stefania's

  4. Stefania

    Cu bucurie va anunt ca v-am nominalizat pentru premiul „Liebster Award. Discover new blogs.” iI meritati din plin cu adevarat!
    O seara minunata va doresc, doamna Geanina!

    De asemenea si pe domnul Cristian l-am nominalizat insa pe dansul nu-l pot anunta!
    Va multumesc pentru ca existati! 🙂

    Apreciază

    Martie 21, 2013 la 7:32 pm

    • Ștefania,
      îți mulțumim și îți dorim tot binele din lume. Celor dragi, seninul sufletului nostru!

      Respectul este reciproc.

      Apreciază

      Martie 27, 2013 la 4:08 pm

  5. Fereasca Dumnezeu sa raman fara suflet vreodata…iuii , nici nu ma pot gandi de frica paralizanta ce ma incearca! 😦
    Frumos poem…mi-a picat tare bine!
    Sambata placuta , Geanina! 🙂

    Apreciază

    Martie 23, 2013 la 11:59 am

    • Ana-Maria,
      îți mulțumesc pentru trecere și urări! Fiecare vizită mă bucură nespus.

      O primăvară desăvârșită!

      Apreciază

      Martie 27, 2013 la 4:10 pm

Lasă un răspuns

