Imagine

Ploaie de gânduri

geaninalisandru

4 responses

  1. giani

    ninge dezmatat si tandru, la noi, cu incapatanarea unei ierni ce pare eterna, in oraselul nostru de munte…randurile tale insa, ar putea topi si o inima de gheata 🙂
    Ganduri bune de la Piatra Neamt !

    Apreciază

    Martie 27, 2013 la 5:50 pm

  2. Iubesc cu tot sufletul ploaia gândurilor tale, dragostea mea. Aşa cum tu iubeşti ploile cu o patimă nebună. Şi, peste toată iubirea aceasta, mă îndrăgostesc de tine în fiecare dimineaţă, citindu-te, trăindu-te, simţindu-te şi ştiind că eşti acolo, în sufletul meu, pentru totdeauna…

    Mă îndrăgostesc de tine în fiecare dimineaţă

    atunci când oraşul cască alene
    tu deschizi larg ferestrele
    şi aduci dimineaţa în pumni
    ne spălăm cu ea pe faţă
    apoi vorbim despre dragoste
    sărutând literele dezmorţite ale cuvintelor

    iubirea noastră seamănă cu o carte
    gustăm cu privirea fiecare rând
    sau punem semn între capitole
    înainte de a ne prăbuşi în noi
    cu poftă neostoită

    poveştile acestea au vechimea lumii
    (ar putea spune cineva)
    dar eu ridic din umeri
    indiferent
    şi mă îndrăgostesc de tine
    în fiecare dimineaţă

    Cristian Lisandru – 8 mai 2011

    Sărut sufletul drag şi îi salut cu mare drag pe toţi musafirii tăi, iubire mea…

    Apreciază

    Martie 27, 2013 la 11:26 pm

    • melanietoulouse

      Bonjour Cristian! Minunat poem… aceasta fraza mi se repeta periodic, în franceza sau în româna, cu accent „galic”: 🙂

      @”mă îndrăgostesc de tine în fiecare dimineaţă…” – je tombe amoureux de toi chaque matin…
      – – –
      Va doresc din suflet ca odaia voastra sa fie parfumata cu iubire-dragoste, azi si mereu…
      Cu drag…<3

      Apreciază

      Martie 28, 2013 la 12:53 pm

  3. elenamarinalexe

    Am trecut cu privirile sufletului printre versurile tale şi îţi dau o veste bună- primăvara îţi va aşterne curând florile la picioare…:) Îmbrăţişări. draga mea!

    Apreciază

    Martie 28, 2013 la 12:42 pm

Lasă un răspuns

