Nu te compromite! Nu te ai decât pe tine – într-un week-end, despre Bayern – Hamburg sau… aşa e în fotbal…9 – 2

Parafrazându-l pe Grigore Popp, începutul postării mele de astăzi poate ridica, probabil, semne de întrebare asupra-mi.

Stimaţi microbişti, stimate microbiste, îngăduiţi-mi să vă fac o confidenţă, am o nouă dragoste – iubesc fotbalul.

Fără să torn Gaz Metan peste Braşov, asta ca să nu mă mai stresez suplimentar amintindu-mi despre focul de paie dintre cele două, nu pot să-mi iau gândul de la fenomenalul meci dintre Bayern şi Hamburg din această seară. Un spectacol de zile mari, repetat de Bayern după 42 de ani. În anul când eu prinsesem gustul mersului în picioare, Bayern o nimicea pe Borussia Dortmund, realizând fabulosul scor de 11:1, în faţa a 17.000 de spectatori, pe Grünwalder Stadion din München.

Astfel de spectacole am mai putut urmări prin anii „80, atunci când Universitatea Craiova ne ţinea cu sufletul la gură şi ne oferea pe scena verde meciuri de neuitat.

Puţini intuiau, după ce au văzut tabela, la pauză, inscripţionată cu 5-0, ce avea să urmeze.

Shaqiri a dat tonul în minutul 5 , Schweinsteiger a ţinut morţiş să înscrie în minutul 19. Duetul Robben – Pizarro, a uimit asistenţa, Olandezul şi-a adjudecat minutele 33 şi 54, iar peruanul a reprezentat cireaşa de pe tort, în minutele 30,45,53 şi 68.
O ţâră Brumă pentru Hamburg în minutul 75, anihilată fulgerător de Ribery. Cu puţin înainte de finalul partidei, Westermann marchează pentru oaspeţi.

Închei, aşa cum am început, parafrazându-l pe regretatul Grigore Popp.

Şi pe tabelul lor de marcaj azi – 9, în 1971 – 11, marţi- Juventus, dar ce vor băieţii ăştia?

Geanina Lisandru

geanina lisandru1

5 responses

  1. Te iubesc, frumoaso!
    Bayern a fost şi rămâne o echipă de poveste, iar nemţii – orice s-ar spune – rămân nemţi până în ultima secundă a meciului. La pauză stăteam amândoi de vorbă şi spuneam că orice echipă, până la urmă, ar fi oprit motoarele dacă ar fi condus cu cinci la zero. Dar Bayern nu numai că a răsucit cuţitul în rană de nouă ori, ci a făcut şi spectacol. Spectacol pe teren, spectacol în tribune. Un meci de neuitat, într-adevăr, iar această postare a ta m-a surprins de-a dreptul. Fără rezerve. Am citit cu o plăcere maximă, Genuc iubit, întrebându-mă (pe de altă parte) dacă voi avea vreodată prilejul de a vedea Rapiduleţul meu jucând aşa. Mai mult ca sigur că nu, însă speranţa nu moare niciodată.

    Sărut sufletul drag şi…

    http://www.trilulilu.ro/video-sport/imnul-fc-bayern-m-nchen

    Apreciază

    Martie 31, 2013 la 1:20 am

  2. Dortmund rules! :mrgreen:

    Apreciază

    Martie 31, 2013 la 2:06 am

  3. melanietoulouse

    Geanina draga, m-ai facut sa zâmbesc, în gând si-n suflet – cu duiosie, caci maman(RIP) – tot „capricoarna” era microbista si iubea „Rapiduletul”(Hi Cristian!)… 🙂
    O duminica splendida & vive le football – când si daca-i o „arta”! 🙂
    Je vous embrasse affectueusement…<3

    Apreciază

    Martie 31, 2013 la 9:31 am

  4. O surpriza extrem de placuta! Si inca o data mi se confirma ideea (nesabuita pentru unii) care sustine adaptabilitatea femeii la orice! Excelent material!

    Apreciază

    Martie 31, 2013 la 12:26 pm

  5. Un zambet urias 🙂
    Bayern über alles 😀

    Apreciază

    Martie 31, 2013 la 1:33 pm

Lasă un răspuns

