Imagine

Vara

geanina lisandru vara

4 responses

  1. ane

    foarte frumos!

    Apreciază

    Aprilie 23, 2013 la 4:33 pm

  2. melanietoulouse

    What a wonderful message in a bottle…(Sting)
    Va doresc ca viitoarea vara sa fie „a long hot summer”… 🙂
    Cu drag…<3

    Apreciază

    Aprilie 23, 2013 la 9:36 pm

  3. Pentru tine, sufletul meu drag…

    Iubire acvatică

    Noi ne-am aruncat în iubire
    Fără vestă de salvare
    Şi am învăţat să înotăm în tandem,
    Printre sentimente curate,
    Tratând cu indiferenţă vârtejurile
    Care încercau să ne tragă în adâncuri.
    Ne-am susţinut unul pe celălalt
    Atunci când valurile ne loveau
    Buzele crăpate,
    Dorind să ne invadeze plămânii
    Apăsaţi de o presiune permanentă
    Şi n-am lansat vreun SOS
    Către eventuale mâini salvatoare.
    Ne-am îmbrăţişat la lumina lunii,
    Călcând în picioare ape tulburi,
    Iar insula binefăcătoare ne-am construit-o singuri,
    Din aluviunile aduse în fiecare zi
    De apele învolburate ale dorului comun.
    Dacă am fi fost condamnaţi să înotăm
    Până la capătul zilelor
    Ne-am fi transformat în oameni-amfibie
    Care respiră iubirea prin branhii,
    Mângâindu-ne solzii cu spumă de val.
    Te-aş fi dus până pe fundul mării,
    În călătorie de nuntă
    Printre epave scufundate,
    Şi aş fi aşternut pat de alge într-o cochilie uriaşă
    Pentru a ne iubi acolo,
    Ca doi îndrăgostiţi
    Evadaţi definitiv din raza de acţiune
    A sonarelor…

    Cristian Lisandru

    Apreciază

    Aprilie 24, 2013 la 9:44 am

  4. beautiful 😉

    Apreciază

    Aprilie 24, 2013 la 3:02 pm

Lasă un răspuns

