Imagine

Destin

geanina lisandru destin

5 responses

  1. melanietoulouse

    magnifique… versurile-ti albe imaculate pe fond rosu-pasiune…<3

    à propos de destin:"Le destin, ça n’existe pas… c’est l’excuse de ceux qui ne veulent pas être responsables de leur vie." – "Destinul nu exista… e doar scuza celor care refuza de-a fi responsabilii vietii lor."("Je reviens te chercher" – Guillaume Musso)

    Apreciază

    Mai 23, 2013 la 11:55 am

  2. bursucel

    Reblogged this on Bursucel's Blog and commented:
    Fără cusur… o îmbinare perfectă de culori și cuvinte! 🙂

    Apreciază

    Mai 26, 2013 la 1:34 pm

  3. jalal michael sabbagh.http://gravatar.com/jmsabbagh86@gmail.com

    l am pleased for liking my post ( Memorial day ) Have a blissful week.jalal Michael

    Apreciază

    Mai 28, 2013 la 7:33 am

  4. De-ar fi să-ţi împărţeşti o dată
    Tu bogăţiile ce ai,
    Din toate darurile tale,
    Ţi-aş cere-o lacrimă să-mi dai.

    Mi-ai da atunci un strop de suflet
    Ce din adâncuri îmi răsare,
    Căci numai din adâncul mării
    Se pescuiesc mărgăritare.

    (Octavian Goga – O lacrima)

    O zi frumoasa precum sufletul tau, Geanina!

    Apreciază

    Mai 30, 2013 la 3:05 pm

  5. Frumos!

    Apreciază

    Mai 30, 2013 la 9:25 pm

Lasă un răspuns

