Ploaia

Dacă e vineri – e poezie pe pâine – (Cristian Lisandru n.18 iulie 1968, Bucureşti)

cristian lisandru1

De-ar fi să plouă un mileniu şi mai mult
N-aş mai ieşi din casă şi aş sta să te ascult
Cum taci…
Să simt cum în tăcere mă îmbraci.
Să deseneze ploaia chipul tău pe geam,
Într-un decor lacustru lângă mine să te am,
Să-mi mai reciţi încet dintr-un poet bolnav de ploaie,
Să simt cum intră apa în odaie.
Ascunde telefonul, să nu-l auzim,
Din dulcea beţie-a ploii să nu ne mai trezim,
Să nu aprinzi lumina, pe întuneric ploile-s atât de vii
Şi mumură-mi iubirea aşa cum numai tu ştii…
E-atâta ploaie-n suflet şi atâta ploaie-n gând
Şi parcă lumea-ntreagă s-a oprit plângând,
Dar, vai, doar noi mai râdem, o pereche renăscută-n ploaie
Şi apa intră-ntruna în odaie…
Doresc să-ţi mângâi părul printre picături
Şi peste tot ce-a mai rămas iubire vreau să-mi juri
Şi mai recită-mi, iarăşi, dintr-un poet bolnav de ploaie
Să văd cum intră apa în odaie…
Să ne spălăm păcatele,
Să fim curaţi,
Îndrăgostiţi adevăraţi,
Şi-n lumea asta care râde şi de ploi
Să fim curaţi doar noi…

5 responses

  1. Profound and beautiful! Thank you for sharing…

    Apreciază

    Iunie 14, 2013 la 1:19 am

  2. dragostea infloreste in noi ca o patima si tot ca o patima o stergem.. cred ca ploaia ne ajuta uneori sa traim sau sa uitam iubiri..

    Apreciază

    Iunie 14, 2013 la 1:21 am

  3. ane

    Minunate versuri!

    Apreciază

    Iunie 14, 2013 la 10:39 am

  4. gbacaug

    Un poet desăvârşit. Ne-am dori mulţi să scriem aşa cum o face Cristian Lisandru. Nu putem şi acest lucru ne macină intens. Ore, zile, luni, ani…

    Apreciază

    Iunie 14, 2013 la 11:43 am

  5. Mulţumesc din suflet, iubirea mea… Au trecut destui ani peste aceste versuri. Le recitesc şi eu cu bucurie şi îmi pare rău doar că nu ţi le-am mai cântat de multă vreme la chitară. Dar promit să mă revanşez… Sărut sufletul drag al femeii mele iubite.
    Gânduri bune tuturor celor care au citit sau au recitit poemul… Şi iubire peste normă, aşa cum spune Geanina.

    Apreciază

    Iunie 14, 2013 la 1:37 pm

Lasă un răspuns

