Imagine

Amintiri

1

10 responses

  1. luciastroila

    Bună ziua! Am nominalizat blogul dumneavoastra pentru “A Bouquet Of Three Awards”. Felicitari! Detaliile de participare le gasiţi pe blog: http://lucista.wordpress.com.

    Apreciază

    Iunie 30, 2013 la 10:27 am

  2. melanie

    O zi senina si-o saptamâna plina de amintiri formidabile…
    cu drag…<3

    Apreciază

    Iulie 1, 2013 la 11:49 am

  3. ORTODOX

    Apreciază

    Iulie 22, 2013 la 9:39 pm

  4. Aliosa

    @ Buna dimineata !
    Am dorit ca sa postez un mic comentariu pe blogul domnului Cristian Lisandru
    la articolul despre ADRIAN PAUNESCU si n-am reusit asa ca, cu voia domniei voastre ,
    postez aici :

    Pentru mine ADRIAN PAUNESCU
    Este ca si EMINESCU :
    Poet de GENIU ne-nteles
    Dar cu versuri cu subinteles :

    O duminica frumoasa va doresc
    De-aici de pe strada PRAPORGESCU
    Ce-i chiar la colt cu STANCULESCU
    Ferit de ochii lui ………… ipocrizescu !!!
    Cu stima,
    Aliosa.

    Apreciază

    Iulie 28, 2013 la 7:14 am

  5. Aliosa

    @ Buna ziua !
    Am inteles ca plecati in vacanta .
    Din partea mea un simplu cititor al blogurilor familiei LISANDRU,
    urarea de a petrece o vacanta minunata indiferent unde veti merge !
    Cu stima si respect,
    Aliosa.

    Apreciază

    Iulie 31, 2013 la 11:29 am

  6. Pingback: Ulciorul care merge de mai multe ori la apă | Călin Hera. PA-uri şi mirări

  7. melanie

    Geanina draga… gânduri amicale si afectuoase din unica Islanda, tarâm de gheata si de foc, reamintindu-mi trasaturile bazice ale zodiei noastre… 🙂 Va îmbratisez cu drag si numa’ bine…<3 – Mélanie

    Apreciază

    August 10, 2013 la 5:11 pm

  8. Vă mulţumim pentru gânduri şi vă asigurăm de tot respectul nostru!

    Apreciază

    August 13, 2013 la 5:09 pm

  9. racoltapetru6

    Bine te-am găsit Geanina. Felicitări pentru postări!

    Apreciază

    August 24, 2013 la 12:11 pm

Lasă un răspuns

