Ţara cu Cei Mai Mulţi Scriitori Agramaţi pe Cap de Locuitor

7 responses

  1. kriozenit

    M-a făcut să mă gândesc… în ce categorie sunt eu?.. hmmm … Cert e că sunt unul dintre ei… O zi frumoasă vă doresc.

    Apreciază

    Septembrie 11, 2013 la 4:00 pm

  2. opicaturadesuflet

    Bună, draga mea, dragă! Am citit articolul cald, pe nerăsuflate și tare m-a uns pe suflet,
    ca de obicei.
    Adevărul își arată frumusețea.
    Dumnezeu să vă binecuvânteze!

    Apreciază

    Septembrie 11, 2013 la 5:42 pm

  3. melanie

    Va îmbratisez cu drag si dor…<3 Mélanie

    Apreciază

    Septembrie 11, 2013 la 10:54 pm

  4. danaiana

    Bine ați revenit, v-am simțit lipsa!

    Apreciază

    Septembrie 15, 2013 la 9:56 am

  5. Vă mulţumim fiindcă ne citiţi constant scrierile!
    Respectul este reciproc.

    Cu drag de oameni frumoşi,
    Geanina şi Cristian Lisandru!

    Apreciază

    Septembrie 16, 2013 la 12:03 am

  6. Aliosa

    Buna dimineata !
    Dureros de adevarat TITLUL articolului !
    Din pacate, numarul lor este din ce in ce mai mare
    si apar ca ” ciupercile dupa ploaie ” numai si numai din dorinta de
    a castiga bani si notorietate !
    Weekend placut familie frumoasa !
    Cu stima si respect deosebit,
    Aliosa,
    mai nou,
    BUNIC !!!
    ( http://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/26/ )

    Apreciază

    Octombrie 11, 2013 la 10:21 am

    • Sănatate maximă minunii care a apărut în viaţa familiei dumneavoastră!
      Şi celor dragi.

      Apreciază

      Octombrie 27, 2013 la 9:18 am

Lasă un răspuns

