Fericirea de a iubi până la durere

Dacă e vineri – e poezie pe pâine – Geanina Lisandru (n.7 ianuarie 1971, Olteniţa)

nu am ştiut niciodată
să îmi expun tabloul durerii
poate fiindcă viaţa mea
nu e demnă de o galerie de artă

nu am ştiut nicicând
să dau sensul cuvenit durerii
pentru ca cei din jurul meu
să poată descifra corect mesajul tabloului

expoziţia de astăzi
vă prezintă un singur tablou
între ramele sale
se află inima fiinţei mele
care pulsează durere fericire
viaţă iubire veşnicie

într-o dimineaţă de vineri
cineva a hărtănit tabloul
pentru a-mi fura jumătate din viaţă
a reuşit
cu acordul meu
de atunci continui să trăiesc
cu cealaltă jumătate de inimă
în ea creşte fericirea de a iubi până la durere

dacă şi această jumătate îmi va fi furată
tot cu acordul meu
va rămâne doar conturul unei vieţi inexistente

Geanina Lisandru

geanina lisandru

10 responses

  1. Prea multa durere e in iubire…nu stiu daca voi mai vrea vreodata.

    Apreciază

    Octombrie 25, 2013 la 11:05 pm

    • Mala,
      feliile vieţii au în compoziţie un amalgam de trăiri.

      Suntem plămădiţi din iubire ornată ulterior şi cu obstacole.

      Te îmbrăţişăm cu mare drag!

      Apreciază

      Octombrie 27, 2013 la 9:31 am

  2. Ana

    Cum sa stii ca iubesti , daca nu suferi?🙂

    Apreciază

    Octombrie 26, 2013 la 8:26 am

    • Mă bucură trecerea ta, Ana Maria.
      Îmi este drag şi numele tău, nespus de drag.

      Se împletesc inevitabil, iar noi învăţăm să le acceptăm cu măiestrie.

      Gând senin de la noi!

      Apreciază

      Octombrie 27, 2013 la 9:33 am

  3. Puterea de a iubi până la durere este hărăzită doar celor care sunt – paradoxal – privilegiaţi de soartă. Ei şi numai ei reuşesc să depăşească graniţele reţinerilor şi ale prejudecăţilor atât de adânc înrădăcinate în carne, numai ei au capacitatea de a trăi pasiunea explozivă ca pe un dar pe care viaţa îl oferă la intersecţia unor sentimente cu valoare crescândă mult prea des ţinute în frâu, ascunse dintr-o pudoare prost înţeleasă şi lăsate să se umple de praf pe măsură ce timpul sapă lipsit de scrupule.

    Cunoscându-te, descifrându-te şi învăţându-te cu pofta celui care realizează că „ştia” iubirea fără a o fi înţeles vreodată în profunzimea ei, bucurându-mă de tine şi bucurându-mă de noi, în fiecare moment, am descoperit – extaziat, împlinit şi înfometat – femeia, trăirea, sacrificiul, mirarea, descătuşarea pasională şi acel BINE permanent spre care ne îndreptăm cu paşi împleticiţi, fără a fi vreodată siguri că îl vom găsi.

    Tu mi-ai dat şi îmi dai certitudinea binelui, iubirea mea…

    Sărut sufletul, femeie dragă…

    Apreciază

    Octombrie 26, 2013 la 11:45 am

    • Dragostea mea,
      am citit şi recitit comentariul tău şi pot spune că emoţiile mă stăpânesc în fiecare secundă când sunt lângă tine.

      Nimic din ceea ce a început în vara anului 2009 nu s-a diminuat. Ştii să menţii într-un echilibru perfect ceea ce ai construit din momentul în care mi-ai declarat public că mă iubeşti.

      Te ador, minune de om! Îţi mulţumesc pentru tot!

      Apreciază

      Octombrie 27, 2013 la 9:38 am

  4. Cristian

    -Deacord cu Mala , eu personal am avut atit de multa durere pentru 2 iubiri ca a 3-a nu o voi dori vreo data , cred nu stiu ,dar asemenea dureri greu sint de trecut .

    Apreciază

    Octombrie 26, 2013 la 11:13 pm

    • Greu, dar nu imposibil.

      Bun venit, Cristian!

      Apreciază

      Octombrie 27, 2013 la 9:38 am

      • Cristian

        -Multumesc,cred ca timpu da un raspuns , ce-l mai bun raspuns ce-l mai precis.

        Apreciază

        Octombrie 27, 2013 la 1:18 pm

Lasă un răspuns

