Pentru voi, cei care nu mă puteţi ierta fiindcă sunt fericită

Da, sunt fericită pentru că am avut întotdeauna puterea de a trăi exact aşa cum îmi doresc. Nu sunt condiţionată de nimeni şi de nimic, nu mă prefac niciodată pentru a-i face cuiva pe plac, SUNT EU şi atât.
Oamenii spun multe şi fac, de cele mai multe ori, nimic. Am fost şi sunt iubită cu adevărat doar de oamenii verticali, oamenii care au văzut în mine exact ceea ce sunt, o persoană simplă care trăieşte într-o simplitate greu de înţeles pentru mulţi, o simplitate care îmi face bine, mă ajută să nu uit niciodată cine am fost, cine sunt sau cine voi fi. Am cunoscut fericirea lângă fiica mea, lângă omul care mă iubeşte şi mă respectă. Privesc în jurul meu, văd din ce în ce mai mulţi laşi, persoane cu multe feţe care zâmbesc şi urăsc în acelaşi timp, oameni fără personalitate, fără demnitate, au sfâşiat-o pe la colţuri, au îngropat-o de vie. Oameni care nu au atitudine, care şuşotesc şi nu au curajul să-şi asume responsabilităţi. Laşitatea voastră, a celor care treceţi zilnic pe lângă mine, care îmi declaraţi prietenie de cel puţin 20 de ani şi apoi mă loviţi pe la spate după ce v-aţi folosit de mine, îmi repugnă.Nu vă place fiindcă sunt fericită, nu puteţi accepta, vă roade, vă uzează creierul, vă induce insomnii. Zâmbesc. Sunt şi voi fi fericită cu sau fără voia voastră. Am fost o luptătoare de când mă ştiu, chiar şi laşii au recunoscut asta. Se vor recunoaşte mulţi în aceste rânduri.Cine va avea puterea să mă privească în ochi?
Tot ceea ce contează este bucuria pe care o am în suflet atunci când mă trezesc dimineaţa, fiindcă Dumnezeu mi-a mai dăruit o zi, o zi pe care să o împart cu cei dragi mie, cei pentru care trăiesc, muncesc, lupt.
Voi, cei care nu mă puteţi ierta fiindcă sunt fericită, să aveţi şansa de a vă regăsi pe voi înşivă. Sunt convinsă că Dumnezeu ne oferă exact ceea ce merităm, nimic mai mult.

Geanina Lisandru

geanina-lisandru71

24 responses

  1. Buna dimineata stimata doamna !
    Eu nu fac parte din categoria celor stipulati in titlul articolului de fata !
    Eu sunt fericit numai atunci cand toate persoanele cu care dialoghez virtual
    sunt la randul lor fericite !
    Iar daca sunt si persoane care nu le convin ca sunteti fericita,
    lasati-i in pace caci nu stiu ce gandesc !
    O vorba din batrani spune :
    – „Sa te fereasca DUMNEZEU de OMUL PROST ”
    iar eu adaug :
    – Sa te fereasca DUMNEZEU de PROSTUL cu DIPLOMA !
    O toamna fericita impreuna cu frumoasa dumneavoastra familie !
    Cu stima si respect,
    Aliosa.

    Apreciază

    Octombrie 31, 2013 la 8:05 am

    • Reiese din comentarii şi ceea ce postaţi.

      „Sa te fereasca DUMNEZEU de PROSTUL cu DIPLOMA !” aţi pus punctul pe i.

      Vă mulţimesc şi vă dorim o zi senină!

      Apreciază

      Noiembrie 8, 2013 la 2:18 pm

  2. Bună dimineaţa Geanina!
    Nu contează invidioşii. Cu cât mai mulţi cu atât mai bine. Stii că cine nu are „prieteni” nu există. Ei nu fac decât să te înalţe. Nu vor ajunge niciodata să fie în locul tău şi asta-i macină.
    Eu îţi urez să rămâi la fel de fericită toată viaţa! Voi sunteţi minunaţi, un cuplu cum toţi şi-ar dori. Oamenii fericiţi sunt frumoşi, calzi, buni, dau o stare de bine.

    Apreciază

    Octombrie 31, 2013 la 8:34 am

    • Mulţumesc pentru urări, iar noi suntem fericiţi fiindcă ne place să ne trăim propria viaţă, iubim oamenii, îi apreciem la justa valoare, îi respectăm.

      Un gând senin de la noi, Lucia!

      Apreciază

      Noiembrie 8, 2013 la 2:21 pm

  3. Admiraţie şi respect Omului Geanina Lisandru!

    Apreciază

    Octombrie 31, 2013 la 9:38 am

  4. melanie

    Geanina draga, mi-ai reamintit vorbele unui fost-coleg de facultate, RIP…

    à propos de invidiosi, care-s de fapt frustrati si complexati, îl citez:”Mela, lumea te va bârfi si invidia numai atunci când îti merge bine din toate pdv… daca esti vreun amarât, cu probleme diverse, te va compatimi sau te va evita!” Concluzie: ignore – spam – delete!🙂 as fi pus ghilimele la „a ierta”…😉

    Love you, guys…<3
    – – –
    P.S. înainte de-a te citi, intentionasem sa postez la blogu' meu drept "wisdom and common sense of the day" aceste fraze rostite de frumoasa, inteligenta si talentata actrita Charlize Théron:

    “Il n’y a rien que je méprise plus que les gens qui essaient d’être quelque chose qu’ils ne sont pas… Je crois au libre arbitre, je suis convaincue qu’on a la vie qu’on se fait… Je ne crois pas aux bonnes étoiles. Je pense que la tragédie est une partie de la leçon. Tu apprends à te relever et tu passes à autre chose. J’aime la vie, les voyages, l’aventure. Je m’amuse. J’espère vivre ma vie d’une façon aussi bien et authentique que possible. Les gens qui m’inspirent sont ceux qui vivent juste leur vie et d’une bonne façon. Faire aux autres ce que tu veux que l’on te fasse…”
    * * *
    “There’s nothing I despise more than people trying to be something that they’re not… I believe in free choices, I am convinced that we have the life we make ourselves… I don’t believe in lucky stars. I think tragedy is a part of the lesson. You learn to get up again and to move on. I love life, travels, adventure. I’m having fun. I do hope to live my life in a genuine way. People who inspire me are those who just live their lives in a right way. Do unto others what you want done to yourself…”

    Apreciază

    Octombrie 31, 2013 la 10:44 am

    • Melanie,
      te respect pentru ceea ce eşti, un om cald, blând, pozitiv.

      Mulţumesc pentru tot, om frumos!

      Apreciază

      Noiembrie 8, 2013 la 2:23 pm

  5. Dimpotrivă, Geanina! Chiar îmi place să văd în jurul meu numai oameni fericiți, împliniți și iubitori. Nu suport omul pesimist și care se plânge mereu. Și ca mine cred că sunt foarte mulți. Deci, îți doresc să fi iubită și fericită mereu, iar când vei trece pe lângă mine, zâmbește!🙂

    Apreciază

    Octombrie 31, 2013 la 11:45 am

    • Mulţumim pentru urări. Îmi doresc să întâlnesc cât mai mulţi oameni care să trăiască frumos.

      Zi senină!

      Apreciază

      Noiembrie 8, 2013 la 2:25 pm

  6. Dragostea mea, omul care te iubeşte îţi aşază sufletul său la picioare, în fiecare zi…

    Dor năvalnic

    mi s-a făcut un dor năvalnic de iubire
    sub clar de lună
    cu stele prăbuşite în ochii tăi verzi
    cu mugete de cerbi plecaţi în căutarea cerboaicelor
    şi cu freamăt de gând
    lăsat să picure în iarbă
    ca o părere nespusă

    mi s-a făcut un dor năvalnic de uitare deplină
    undeva
    dincolo de umerii noştri
    fumurile unui oraş pierdut
    îşi întind tentacule negre
    către cerul lipsit de trufie

    mi s-a făcut un dor năvalnic de noapte încinsă
    carnea ta albă
    fragedă
    fierbinte
    mă cheamă să abandonez temerile
    într-un colţ al raiului

    le vom lua de acolo mâine dimineaţă
    dar până atunci
    priveşte ce noapte ne aşteaptă
    iubito
    cad mere interzise în jurul nostru
    atunci când muşcăm cu poftă
    nici heruvimii nu mai pot să spună nimic

    Cristian Lisandru, îndrăgostit iremediabil de tine – 4 aprilie 2012

    Apreciază

    Octombrie 31, 2013 la 12:01 pm

    • melanie

      Bonjour Crabby Cristian, îndrăgostit iremediabil de Cappy Geanina…🙂

      Cum ne cunoastem dincolo de blog, doar atât: va iubesc, va admir, va apreciez, va respect SI pentru curaj, determinare, constanta, sinceritate… de fapt, sunteti egali si fideli voua-însiva! Nu exista bariera, obstacol sau zid care sa „reziste” unei iubiri autentice si viscerale, cu temelii solide…

      à la guerre, comme à la guerre! no pasaran & cuvântu’ lu’ Cambronne!🙂

      va strâng în brate cu prietenie si cu drag…<3

      Apreciază

      Noiembrie 1, 2013 la 2:57 pm

    • Minunea mea,
      te iubesc pentru generozitatea ta, pentru frumuseţea sufletului tău, pentru fiecare vers scris, pentru tot ceea ce îmi oferi zilnic.

      Sufletul meu rezonează cu toate acestea, cu tot ceea ce eşti, minune.

      Te ador, Lisandru!

      Apreciază

      Noiembrie 8, 2013 la 2:28 pm

  7. Ana

    Pai esti un exemplu de urmat , asta este tot ce pot sa spun….Imi pare rau sa aflu , inca o data si a nu stiu cata oara , draga mea Geanina , ca niste Hanna Montana [mai ti minte? :D] iti musca iar partea dorsala si nu au loc in lumea asta ,din cauza fericirii tale. Eu una ,in ciuda carcotasilor , ti-am urmat exemplul , intr-o anumita masura si fac pasi pe ulita fericirii mele.Sper ca in curand ulita asta sa devina autostrada ,ca a trecut ceva vreme de cand ma tot prafuiesc in colbul drumului…dar am increderea ca voi circula pe autostrada…😀
    Asa ca , sa fii sanatoasa si iubita , fericita si adulata , cat sa plesneasca de ciuda toti halitorii de parti dorsale.
    Vreau sa cred ca don’soara mea tiza este alaturi de tine , in sfarsit!
    Te imbratisez si nu pot sa ma abtin sa nu zic ca esti frumoasa! Plesneste lumina in ochii tai si fata iti este toata o fericire!🙂

    Apreciază

    Octombrie 31, 2013 la 3:21 pm

    • Ana Maria,
      îţi dorim tot binele din lume, pozitivă se vede că eşti.
      Mai am de lucru la unele aspecte din viaţa mea care se încăpăţânează să intre pe drumul lor firesc.

      Îţi mulţumesc pentru gânduri şi pentru că ai descifrat mesajul chipului meu.

      Te îmbrăţişăm cu mare drag!

      Apreciază

      Noiembrie 8, 2013 la 2:31 pm

  8. Draga mea, draga,
    când v-am descoperit, nu cu mult timp în urma… (cred ca au trecut 3 ani… )le-am citit colegelor, prietenelor, copiilor mei, versurile voastre, iubirea voastră, sufletul vostru… probleme prin care treceați împreună și, încet, încet am realizat ca IUBIREA, cea de care multi au uitat cu ce se mănâncă, IUBIREA încă exista și pentru asta vreau sa va mulțumesc amândurora! Va iubesc sincer, voi înmiresmați lumea noastră, a celor care va citim cu sufletul, voi sunteți trimișii lui Dumnezeu pe pământ pentru a ne picura iubire din prea plinul vostru. Va mulțumesc din tot sufletul meu! Nu luați în seama gura lumii, e păcat sa va pierdeți timpul prețios cu nimicurile…
    Vorba multa e sărăcia omului… asa ca închei doar cu:
    Va iubesc, oameni cu suflet de aur!

    Apreciază

    Octombrie 31, 2013 la 6:56 pm

    • Dana,
      nu ne-a interesat şi nici nu ne interesează ce spun cei fără ocupaţii serioase. Ne avem unul pe celălalt ceea ce nu-i puţin lucru. Ne iubim ca în prima zi şi aşa va fi mereu.

      Îţi dorim sănătate maximă şi iubire alături de cei dragi!

      Apreciază

      Noiembrie 8, 2013 la 2:33 pm

  9. Admiraţie şi respect !

    Apreciază

    Noiembrie 1, 2013 la 12:53 pm

  10. Este greu să treci peste revelaţii de genul acesta. Sunt oameni falşi în jurul fiecăruia dintre noi. Părerea mea este că trebuie evitaţi, pe cât posibil, dacă-i descoperi. Pe de altă parte, nu trebuie să pui la suflet, tot dacă poţi. Invidia şi laşitatea unora nu pot să-ţi strice viaţa frumoasă şi fericită, iar cei care vă cunosc, care vă citesc, vor ştii adevărul. Îmi pare rău că ai descoperit prieteni falşi, cred că asta e adevărata durere. Pentru mine aşa a fost.

    Apreciază

    Noiembrie 1, 2013 la 3:07 pm

    • Draga mea,
      lucrurile stau aşa cum le descrii. Vrem sau nu. Nu suntem întrebaţi. Descoperim şi alegem ceea ce ne aduce senin pe cerul vieţii. Din punctul meu de vedere oamenii de calitate sunt, din nefericire, tot mai puţini. Unii şi-ar vinde sufletul pentru un pumn de bani.

      Seară divină!

      Apreciază

      Noiembrie 5, 2013 la 11:24 pm

  11. Eeeeiii, daca esti multumita de ceea ce vezi dimineata cind te uiti in oglinda atunci asta-i tot ceea ce conteaza! Iar eu cred ca esti…
    Un weekend excelent si iubire cit cuprinde!

    Apreciază

    Noiembrie 1, 2013 la 5:52 pm

    • Sunt Mala, o spun deschis şi cu aceeaşi sinceritate care mă caracterizează.
      Nu poţi fi altfel lângă Cristian Lisandru.
      Viaţa ne oferă de toate. Trebuie doar să avem forţa necesară de a primi totul şi de a discerne ceea ce ne face bine şi ceea ce nu. Plec întotdeauna de lângă oamenii şi locurile care nu mă fac să mă simt în elementul meu. Fără să stau pe gânduri.

      Te îmbrăţişăm cu mare drag!

      Apreciază

      Noiembrie 5, 2013 la 11:19 pm

Lasă un răspuns

