Gânduri

Scriu despre gândurile tale albe, mă joc cu ele, le alint şi le aşez cu grijă în scrinul întregit de vise. Îţi ating gândurile negre, le smulg din rădăcină şi le strivesc în pumni. Unesc gândurile, le privesc, le curăţ de petele durerii pentru a vedea nemurirea visului frumos.

Mă aşez în faţa sufletului tău plin de patimă şi îmi încălzesc trăirile la focul din şemineul existenţei. Pun ramuri de brad peste jarul din inimă şi îmblânzesc dorul, îţi ating ochii plini de lacrimi pentru a topi primejdia furtunii, îi mângâi pentru ca tu să îmi zâmbeşti în mii de curcubee. Îţi privesc mâinile fragile cum gesticulează bucuria şi le venerez, le ating pentru a simţi tristeţea clipelor când nu au fost alintate.

Adun bucuria şi tristeţea în mâinile mele, iar atingerea mâinilor aduce bucuria vieţii în noi. Contemplu chipul tău duios şi trupul mi se încarcă de tihnă.

Privesc, ating, unesc, amestec, combin toate acestea pentru surghiunirea singurătăţii în doi.

Geanina Lisandru

geanina lisandru ganduri

9 responses

  1. Weekend placut !
    Aliosa.

    Apreciază

    Noiembrie 8, 2013 la 7:35 am

  2. Mélanie

    minunat, Geanina… voi reveni asap… je vous embrasse de tout cœur…<3 Mélanie
    http://myvirtualplayground.wordpress.com/

    Apreciază

    Noiembrie 8, 2013 la 10:57 am

  3. ane

    Sublim! Oseara de vis!

    Apreciază

    Noiembrie 8, 2013 la 7:23 pm

  4. Zile pline de frumos alături de cei dragi!

    Apreciază

    Noiembrie 10, 2013 la 8:34 am

  5. Inaltator!

    Apreciază

    Noiembrie 16, 2013 la 10:25 am

Lasă un răspuns

