Nu te compromite! Nu te ai decât pe tine.

am frânt o filă din viitor
în mii de bucăţi
aş vrea să scriu pe fiecare
numele celor care m-au dezamăgit
atunci când m-am născut
la vârsta majoratului
în ziua căsătoriei
a divorţului
ieri şi în cealaltă viaţă
nu reuşesc să reproduc
nici măcar un nume

încerc să-mi amintesc
numele celor pe care i-am decepţionat
fiindcă m-am născut
nu mi-am serbat majoratul
am decis să spun da mariajului
să divorţez elegant
şi mă încăpăţânez
să iubesc să dăruiesc să exist

adun frânturile albe
reconstruiesc deziluziile
le transform în muguri de poezie
şi scriu
nu te compromite
nu te ai decât pe tine

Geanina Lisandru

Nu te compromite! Nu te ai decât pe tine.

13 responses

  1. Buna dimineata !

    Excelent indemnul :
    ” Nu te compromite !
    Nu te ai decat pe tine ” .
    …………………………………….
    Ar trebui insusit
    De toata lumea insutit !
    Cu stima,
    Aliosa.

    Apreciază

    Noiembrie 10, 2013 la 7:19 am

    • Un îndemn care nu mă părăseşte niciodată, în care cred cu tărie.
      Mulţumesc mult şi pentru videoclip.

      O zi cu cei dragi aproape!

      Apreciază

      Noiembrie 10, 2013 la 8:36 am

  2. Reconstruirea deziluziilor şi transformarea lor în muguri de poezie devine o reconfortantă realitate pe care o trăiesc permanent alături de tine, iubirea mea. Eu am gustat – uimit peste măsură şi pe deplin fericit – renaşterea sufletească în momentul în care te-am cunoscut. Şi aşa a început o nouă viaţă, avându-te pe tine drept descătuşare. Sărut sufletul, femeie dragă…

    „La picioarele reginei,
    pe ultima linie a primei mele vieţi”

    nu am pretenţia că ştiu să joc
    mai bine decât alţii
    şahul iubirii

    în general
    evit să dau verdicte
    iar cele mai grele întrebări
    pe care mi le-am pus
    au fost cele referitoare la rolul meu
    pe o tablă de şah
    invizibilă
    unde m-am consumat
    cotidian
    (cal nebun pion niciodată rege)

    într-o zi
    vânat de o tură bezmetică
    am căzut la picioarele tale
    pe ultima linie
    a primei mele vieţi

    aşa m-am născut a doua oară

    Cristian Lisandru – 10 noiembrie 2011

    Apreciază

    Noiembrie 10, 2013 la 8:03 am

  3. Minune de om,
    lângă tine mă simt iubită, respectată, protejată permanent. Renaşterea a trecut şi în tabăra mea atunci când ai apărut în viaţa mea.

    În fiecare zi mă aştepţi cu aceeaşi dragoste, îmi dăruieşti prin gesturi şi cuvânt iubirea la care visează orice femeie. Permanent.

    Mulţumesc şi pentru acest poem, şi pentru această zi, şi pentru toate cele ce vor urma!

    Te ador, Lisandru!

    Apreciază

    Noiembrie 10, 2013 la 8:42 am

  4. Mélanie

    That’s my Cappy girl…🙂 va admir, va pretuiesc si va îmbratisez cu-aceeasi afectiune…<3
    – – –
    o duminica senina si-o saptamâna lejera… love you, guys!🙂 Mélanie NB

    Apreciază

    Noiembrie 10, 2013 la 9:41 am

    • Lisandru citeşte, eu explorez zona virtuală şi încerc să nu mă compromit…hahaha…

      Gând bun, Melanie!

      Apreciază

      Noiembrie 10, 2013 la 9:50 am

  5. da , niste etape din viata „pierdute” , dar care au dus la formarea unui caracter frumos . Dumnezeu , a cerut , acum incepe sa dea , iar eu ii multumesc ca am avut norocul sa va cunosc prin tot ce scrieti ! Privesc , citesc si invat , sunte-ti hrana spirituala ,multumesc!

    Apreciază

    Noiembrie 10, 2013 la 1:02 pm

    • David,
      etape pe care le parcurgem toţi, aproape toţi. Puţini recunosc, puţini şi le asumă, mult prea mulţi sunt înspăimântaţi de ele. Reprezintă realitatea. „A mea, a ta şi-a altora”

      Şi de la Cristian al meu, gânduri sincere!

      Apreciază

      Noiembrie 11, 2013 la 9:26 pm

  6. Va admir pe amandoi in egala masura. Frumosul din voi ajunge la sufletele noastre, a tuturor.

    Fie ca iubirea voastra sa dainuie vesnic, iar cu trecerea timpului sa devina mai intensa si mai puternica!

    O saptamana minunata va doresc!

    Apreciază

    Noiembrie 11, 2013 la 8:32 pm

    • Oana,
      mă întreb acum daclă iubirea asta a noastră poate să fie mai intensă, mai puternică, mai…nu cred. Sincer. Văd şi simt sublimul la + infinit. Se pare că şi tu reuşeşti să ne percepi la justa valoare, gând care ne onorează şi ne obligă faţă de tine şi de cei care păşesc pe blogurile noastre.

      Îţi mulţumim fiindcă eşti aici, acum şi mereu…

      Apreciază

      Noiembrie 11, 2013 la 9:31 pm

  7. Nu pot decat sa apreciez curajul si eleganta din viata dumneavoastra🙂

    Apreciază

    Noiembrie 16, 2013 la 10:22 am

    • Daniela,

      mulţumesc pentru încredere!

      Cei dragi să-ţi fie aproape, indiferent de încercările vieţii. Dacă îţi sunt alături, totul va fi mai simplu.

      Apreciază

      Noiembrie 17, 2013 la 8:44 am

Lasă un răspuns

