Părinții

Ne iubiți absolut, fără drept de apel,
Vă faceți din viață, permanent, un duel,
Luptați cu durerea de-a ne ști fericiți
Și zece de nașteți, toți vă sunt favoriți.

Blânzi și severi deopotrivă ne sunteți,
Ne vreți educați, buni și isteți,
Din timp, câteodată, noi facem măcel,
Uităm și de voi, și de noi, de altfel.

Când suntem copii prea puțin v-ascultăm,
Tot noi vă contrăm, tot noi vă certăm,
Pricepem acestea când suntem părinți,
Îndurăm, cărunțim și strângem din dinți.

Vă iubim ca și voi, fără drept de apel,
Ne sunteți în viață, constant, un model,
Luptăm cu durerea atunci când plecați
Și stele veți fi, și pe noi ne vegheați.

Geanina Lisandru

geanina lisandru parintii

13 responses

  1. Superbe rânduri, mi-au mers la suflet !

    Apreciază

    Ianuarie 16, 2013 la 6:39 pm

  2. melanietoulouse

    Geanina, îmi permit sa consider acest poem un cadou de ziua mea pentru care-ti multumesc din suflet…
    – – –
    @”Luptăm cu durerea atunci când plecați
    Și stele veți fi, și pe noi ne vegheați.”

    Sunt fiica-unica, iar parintii mei au plecat în neant de 22 si de 6 ani, RIP… se pare ca devenim adulti cu-adevarat dupa ce ramânem „orfani”…
    – – –
    Viata lunga parintilor vostri, profitati de prezenta si de afectiunea lor, chiar daca rolurile încep sa se inverseze cu fiecare an ce trece…🙂 Cu prietenie si drag profund…<3

    Apreciază

    Ianuarie 16, 2013 la 6:41 pm

    • Melanie,
      cu mare drag ţi-l dăruiesc.
      Încercăm să fim cât mai mult în preajma lor. Va fi greu fără ei.

      Sănătate maximă şi iubirea celor dragi!

      Apreciază

      Ianuarie 20, 2013 la 12:53 am

  3. elenamarinalexe

    Versuri răscolitoare…te fac să amuţeşti, căci ai pierdut cuvintele cititorule…

    Apreciază

    Ianuarie 17, 2013 la 3:09 pm

    • Elena,
      de un an vreau să-l scriu. Părinţilor mei. Îl dăruiesc cu tot sufletul tuturor părinţilor.

      Te îmbrăţişez peste normă, om frumos!

      Apreciază

      Ianuarie 20, 2013 la 12:55 am

  4. O poezie de suflet, pentru suflet. O poezie pentru părinţii aceştia care fac toate eforturile de-a lungul vieţii pentru ca noi să fim mai buni, mai puternici, mai învăţaţi decât ei, „cu o treaptă mai sus”, aşa cum spunea Adrian Păunescu. Părinţii ne veghează paşii atâta vreme cât sunt pe lume, se zbat pentru noi cotidian şi ne dau energie prin toate insomniile lor… Am citit şi am oftat, Geanina, imaginându-mi o lume minunată în care părinţii nu pleacă niciodată de lângă noi… Sărut sufletul, iubirea mea…

    „Vă iubim ca și voi, fără drept de apel,
    Ne sunteți în viață, constant, un model,
    Luptăm cu durerea atunci când plecați
    Și stele veți fi, și pe noi ne vegheați.”

    Apreciază

    Ianuarie 18, 2013 la 11:17 am

    • Lisandru,
      ne dorim nemurire pentru ei, părinţii noştri dragi. Ne rămân amintirile şi dragostea pentru ei.

      Te ador, minune!

      Apreciază

      Ianuarie 20, 2013 la 12:58 am

  5. Superba muzicalitate, draga Geanina ! O zi frumoasa !

    Apreciază

    Ianuarie 19, 2013 la 9:24 am

  6. So Lovely😀

    Apreciază

    Ianuarie 21, 2013 la 8:55 am

  7. Un poem minunat!

    Apreciază

    Ianuarie 18, 2014 la 12:45 pm

Lasă un răspuns

