Provocare

Curge-n valuri azi iubirea printre patimi şi dorinţă,
Se prelinge peste tine durerea de-a mă iubi,
Storci din mine temeri, doruri, dragostea cu uşurinţă,
Îmi şopteşti să mă supun pentru a te despăgubi.

Ascunsă voi sta în tine, trupul tău îmi va fi scut,
Viaţa-n pântec îmi va creşte, toamna botez ne va da,
Poveşti pe frunze vom scrie, nu-i nimic contrafăcut,
Doar fiorii prinşi în trupuri fericiri vor exploda.

Din explozii se vor naşte legăminte şi-un miracol,
Lumea va privi uimită când pe umeri îmi vei pune
Ierni şi veri provocatoare pregătite de spectacol,
Pe o scena unde versul va putea să ne cunune.

Sculptor îmi vei fi pe veci şi vei rupe doar din mine,
Bucăţi mari de pasiune căptuşite cu mister,
Îmi vei modela pe glezne zvârcoliri ascunse-n în tine,
Vei ciopli sărut pe sânii pregătiţi de adulter.

Toate tainele din mine se revoltă, prind contur,
Toate visele din tine mă alintă, mă incită, mă dezbracă,
Suntem noi şi drăgosteala de care nu mă mai satur,
Gura ta caută coapsa, o sărută, o dezmiardă, o atacă.

Curge-n valuri azi iubirea printre patimi şi dorinţă,
Se prelinge peste tine durerea de-a mă iubi,
Storci din mine temeri, doruri, dragostea cu uşurinţă,
Îmi şopteşti să mă supun pentru a te despăgubi.

Geanina Lisandru

iubire 10

9 responses

  1. Si ma invitați și pe mine la botez, dragii mei?

    Apreciază

    Februarie 8, 2014 la 8:08 pm

  2. Cu uimire și dorință
    Pun accent pe-a ta ființă
    Și citesc, citesc, citesc,
    Dezmierdându-mă lumesc,
    Dezmierdându-te, șoptito,
    Renăscându-te, gândito,
    Căutându-te prin mine,
    Sevă clocotind în vine,
    Și de-atâtea patimi multe
    Care vin să ne asculte,
    Să ne prindă, să ne țină,
    Să ne dea prin dor lumină,
    Eu mă plec sub trup fierbinte,
    Duc iubirea-ți prin cuvinte
    Și declar, cuprins de doruri:
    Ale tale dulci amoruri
    Permanentizează-n mine
    Toată starea ta de bine…

    Sărut sufletul, femeie minunată…🙂 TE IUBESC

    Apreciază

    Februarie 8, 2014 la 11:15 pm

    • Toată ziua mă citeşti,
      De la vârfuri către frunte,
      De iubire îmi şopteşti
      Şi de doruri foarte multe.

      Te ador, minune!

      Apreciază

      Februarie 8, 2014 la 11:41 pm

      • Și de doruri, și de versuri,
        De-amoroasele demersuri
        Care-ncing sub nopți cu stele
        Marile iubiri rebele,
        Cele împotriva vieții
        Pe sub geana dimineții,
        Când te simți întinerit
        Și cu poftă de iubit,
        Poftă mare de iubire,
        De la menestreli citire,
        Răsfirând păr lung și des,
        Când îți dă inima ghes
        Și mai vrei, mai strigi, mai dai
        Brânci în porțile din Rai,
        Că ești prins în vâlvâtaie
        Și te prinde, și te taie,
        Și săruți, și spui „femeie
        Îmi rămâi a vieții cheie
        Și-ți cad, zilnic, la picioare,
        Mult dorind a ta strânsoare.
        🙂

        Apreciază

        Februarie 9, 2014 la 12:37 am

        • Lisandrule, drăguţule,
          Sunt căderi ca un deliciu,
          Sunt căderi cu mii de stele
          Metamorfozate-n viciu.

          Apreciază

          Februarie 9, 2014 la 12:52 am

          • Vicioși și depravați,
            Două suflete pereche,
            Tulburând – extaziați –
            Un decor cuprins de streche,
            Ne iubim cu frenezia
            Nemiloaselor delicii,
            Tăinuind printre cuvinte
            Câteva mărunte vicii,
            Prețuind îmbrățișarea
            Dată sub un clar de lună,
            Fără gust de îndoială,
            Fără gust de mătrăgună,
            Cu iubire întreită
            Pusă zilnic la vedere,
            Oferind, fără rezerve,
            Numai suflet, nu și fiere.
            🙂

            Apreciază

            Februarie 9, 2014 la 2:06 am

  3. Buna dimineata !
    As vrea sa postez din când in când cate un mic comentariu pe blogul sotului dumneavoastra si nu reusesc !🙂
    Ma putei invata cum sa procedez ?🙂 🙂 🙂
    Multumesc !

    O saptamana minunata !
    Cu respect,
    Aliosa.

    Apreciază

    Februarie 10, 2014 la 9:17 am

  4. Foarte frumos😀

    Apreciază

    Februarie 12, 2014 la 2:31 pm

Lasă un răspuns

