Înfloresc doar prin sărutul tău

Iubirea este modul nostru firesc de a trăi. Nu avem nevoie de o zi specială pentru a ne arăta sentimentele. O facem permanent. În diverse moduri, prin gesturi, daruri, mai mult sau mai puţin neaşteptate, iar cuvântul deţine supremaţia. Îl modelăm permanent pe coala imaculată şi scorţoasă de hârtie, dar şi pe cea catifelată şi inacceptabil de generoasă a eşafodului pe care osândim trupurile la iubire veşnică . Înfloresc doar prin sărutul tău. Astăzi. Mâine. Totdeauna.

Geanina Lisandru

iubire14

7 responses

  1. superb, Geanina…<3 mi-ai reamintit de:"La început a fost sărutul
    sii el era pe gura ta…"(Radu Stanca)
    * * *
    “Hai sa plecam într-un sarut spre un tarâm necunoscut…”(Alfred de Musset)
    * * *
    ”Sarutul e cea mai sigura alegere de-a spune totul prin tacere… te loveste ca un traznet, iubirea trece ca o furtuna, apoi viata redevine calma ca cerul senin, continua ca si înainte… cine-si aminteste vreodata de-un nor?… Un sarut ‘legal’ nu valoreaza niciodata un sarut ‘furat’…”(Guy de Maupassant)
    * * *
    tarâmul sarutului e acolo unde vântul mângâie apusul cu focul ultimelor raze solare… acolo unde ma strângi în brate cu tot-tine si-mi repeti ca-ti sunt lumina zorilor… acolo unde visele devin valuri ce se revarsa peste plaja gândurilor, în taina iubirii si-a primului sarut apasat… acolo unde-ti deschizi aripile de înger si ma astepti ca sa zburam împreuna spre clipele de vesnicie, purtati spre orizontul stelei-duble… acolo unde noaptea ne îmbata cu soapte de dragoste înainte sarutul patimas al VIETII…(Mélanie NB)
    * * *
    P.S. bonus…🙂

    Sărută-mă – Magda Isanos

    Sarută-mi ochii grei de-atâta plâns,
    Doar sărutarea ta ar fi în stare
    Să stingă focul rău ce i-a cuprins,
    Să-i umple de iubire şi de soare.

    Sărută-mi gura, buzele-’ncleştate
    Ce vorba şi surâsul şi-au pierdut.
    Îţi vor zâmbi din nou înseninate
    Şi-ndrăgostite ca şi la-nceput.

    Sărută-mi fruntea, gândurile rele
    Şi toate îndoielile-or să moară,
    În loc vor naşte visurile mele
    De viaţă nouă şi de primăvară.

    Apreciază

    Februarie 14, 2014 la 11:40 am

  2. Sărut sufletul, dragoste, iar împlinirea mea – ca bărbat, ca om care scrie – a venit doar prin tine. Ești minunată, femeie dragă și îți mulțumesc pentru că ești.

    Atunci când am venit din cealaltă viaţă a mea

    trenul acela
    mă aducea de departe
    trecusem deja prin orizont
    acte nu mi se ceruseră

    (la graniţa dintre două lumi
    nu există vameşi)

    trenul acela
    mă scotea din mine
    ca dintr-o furtună
    mi-am făcut curaj
    am privit trecutul
    fulgerele cauterizau
    ultimele amintiri

    apoi te-am văzut
    aşteptai trenul acela
    cu un singur călător
    iar cealaltă viaţă a mea
    m-a trimis către tine
    vindecat

    Cristian Lisandru (25 ianuarie 2011)

    Apreciază

    Februarie 14, 2014 la 11:46 am

  3. Superb!🙂

    Apreciază

    Februarie 14, 2014 la 12:03 pm

  4. adorcristy

    Reblogged this on Armonii de veghe.

    Apreciază

    Februarie 14, 2014 la 12:13 pm

  5. Mi-aţi încălzit inima, oameni frumoşi! Sunt fericită că v-am întâlnit şi am cunoscut iubirea voastră minunată!

    Apreciază

    Februarie 14, 2014 la 1:23 pm

  6. E atat de frumoasa si de contagioasa iubirea voastra. Prin versuri, ridicati iubirea la rang de lege cosmica. Ne oferiti privilegiul de a va fi martori zilnic la uniunea inimilor voastre, lasand pentru voi, dincolo de aceasta cortina a digitalului, gesturile sublime. Acolo, cuvintele sunt de prisos.

    Apreciază

    Februarie 14, 2014 la 1:57 pm

  7. Si da, nu ne trebuie o zi din an special pentru a ne pune sentimentele pe tava. Cine iubeste nu se ascunde si nici nu se faleste, nu asteapta nimic la schimb si nici nu se consuma, el infloreste si se daruieste.

    Apreciază

    Februarie 14, 2014 la 1:58 pm

Lasă un răspuns

