Îmi este dor de tine

îmi este dor de tine
şi-n astă primăvară
care-mi topeşte iarna
pe buzele-mi cărnoase
cu un sărut ardent

îmi este dor de tine
dar şi de vântul reavăn
care-mi desfată coapsa
sub rochia rebelă
ce îi acceptă suflul

îmi este dor de tine
şi de virilitatea firului de iarbă
care fără tăgadă ne-acceptă contopirea
şi-o scaldă dimineaţa
în verde crud de rouă

îmi este dor de tine
şi tot ce creşte-n noi
iubirea ne subjugă
şi-aproape ne înspăimântă
cu atâta frumuseţe

Geanina Lisandru

po

6 responses

  1. Dor nestins, dor fierbinte, pasiune care își întinde aripa peste noi și peste fiecare vers așternut de tine la început de primăvară, pentru o redescoperire pătimașă a trăirilor intense. Trecerea anilor – atât de frumoși și trăiți la superlativ – nu minimalizează dorința, ba chiar din contră, aș putea spune. 🙂

    îmi este dor de tine
    dar şi de vântul reavăn
    care-mi desfată coapsa
    sub rochia rebelă
    ce îi acceptă suflul

    Bărbatul care te iubește îți sărută sufletul și ochii limpezi… 🙂

    Apreciază

    Februarie 18, 2014 la 12:36 pm

    • Iubirea şi respectul limpezesc ochii, gândurile, clipele.

      Ne redescoperim zilnic, om drag.

      Te ador, minune de om!

      Apreciază

      Februarie 18, 2014 la 1:08 pm

  2. Multumesc familie frumoasa pentru urarile de ZIUA mea !!! 🙂 🙂 🙂
    La dialogul domniilor voastre, eu nu pot a comenta ceva
    si de aceea va invit la
    ” Traviata de Verdi ”


    Auditie si vizionare placuta urmata de o seara minunata
    si-un weekend reusit ! 🙂
    Cu stima si respect,
    Aliosa.

    Apreciază

    Februarie 21, 2014 la 1:22 pm

  3. Beautiful and impressive quote..Jalal

    Apreciază

    Februarie 22, 2014 la 12:13 am

  4. La multi ani de DRAGOBETE ! 🙂

    Cu stima,
    Aliosa.

    Apreciază

    Februarie 24, 2014 la 9:27 am

  5. Mulţumesc, tuturor!

    Apreciază

    Martie 7, 2014 la 10:37 pm

Lasă un răspuns

