Femeile, visul cel mai frumos al tuturor bărbaţilor

   Negarea devine nonsens, mai ales într-o astfel de zi. Atunci când simt că sunt iubite,  femeile devin explozive, se transformă într-un izvor nesecat de pasiune şi dorinţă. 

 Imprevizibile, originale, rafinate, înflăcărate, entuziaste, vorbăreţe sau tăcute, generoase, dezinhibate, senzuale, provocatoare, inteligente, pline de idei, pregătite să inventeze orice, oricând, femeile reprezintă visul cel mai frumos al tuturor bărbaţilor.

  Luna martie este luna lor. Este acel moment din an când sunt pregătite să înflorească în preajma bărbatului şi nu uită să-i amintească, discret, că s-au născut pentru a fi iubite şi respectate. 

 Dacă vom transforma femeile în primăvară şi primăvara în femei, întreaga lume a bărbaţilor va asista la un spectacol fulminant de culoare, candoare, şarm, senzualitate şi mister.

Geanina Lisandru

8MARTIE

23 responses

  1. La mulți ani !

    Apreciază

    Martie 7, 2014 la 9:52 pm

  2. La mulți ani cu iubire, și ție!

    Apreciază

    Martie 7, 2014 la 11:00 pm

  3. La multi ani, dragostea mea, la multi ani tuturor femeilor!

    Viata mea ar fi trista si iremediabil compromisa fara tine, iar pentru fiecare zi pe care o daruiesti sufletului meu, cu atata pasiune si bucurie, ITI MULTUMESC.

    Te iubesc enorm si traiesc aceasta iubire cu pofta neostoita.

    Apreciază

    Martie 8, 2014 la 12:12 am

  4. Tatomirescu Nelly

    La mulți ani , și ție Geanina ! Multă fericire îți doresc !❤

    Apreciază

    Martie 8, 2014 la 12:26 am

  5. La mulţi ani!

    Apreciază

    Martie 8, 2014 la 7:59 am

  6. Ana

    Cat de frumos ai scris , Geanina!🙂
    La multi ani! Sa traiesti in iubire , alaturi de omul tau iubit!

    Apreciază

    Martie 8, 2014 la 8:56 am

  7. Am nețărmuita bucurie și neasemuita plăcere de a-ți ura La mulți ani, cu prilejul minunatei sărbători de 8 Martie. Sper ca florile să te împresoare toată ziua și parfumul lor să te adoarmă spre seară.🙂

    Apreciază

    Martie 8, 2014 la 10:27 am

    • Florile nu mi-au dat pace toată noaptea. Mulţumesc pentru gânduri.
      Un gând senin şi pentru doamnele din suflet!

      Apreciază

      Martie 8, 2014 la 6:56 pm

  8. Cu ocazia zilei de 8 Martie ,vă doresc din suflet ca împlinirile ,sănătatea şi fericirea să vă însoţească pretutindeni!La mulţi ani!

    Apreciază

    Martie 8, 2014 la 11:59 am

  9. Să trăiești o primăvară statornică, frumos suflet! La mulți ani!

    Apreciază

    Martie 8, 2014 la 2:27 pm

    • Primăvara aceasta ne va aduce împreună. Îi sunt recunoscătoare.
      De la noi, zile pline de frumos!

      Apreciază

      Martie 8, 2014 la 6:59 pm

  10. Să vă trăiți frumusețea dragostei în multe primăveri de aici înainte!
    La mulți ani!

    Apreciază

    Martie 8, 2014 la 8:25 pm

  11. Mulţumim pentru urare. O primăvară desăvârşită!

    Apreciază

    Martie 9, 2014 la 12:47 am

  12. „femeia-i viitorul barbatului…”(Louis Aragon)🙂 cu drag…<3

    http://myvirtualplayground.wordpress.com/2014/03/08/chocolats-et-champagne-vivent-les-femmes/

    Apreciază

    Martie 11, 2014 la 7:08 pm

Lasă un răspuns

