Dacă…

dacă ţi-aş fi prins în palmă
silueta unui penel
cu siguranţă
astăzi erai un pictor renumit
care transforma
fiecare punct de culoare
într-o capodoperă
a tuturor timpurilor
iubitorii de frumos
ar fi aşezat-o
în galeria de artă a sufletului

dacă ţi-aş fi prins între palme
un fragment de piatră
fără îndoială
astăzi erai un sculptor celebru
care preschimba
în trup suav de femeie
orice material anost
care te îndeamnă
să-i descoperi frumuseţea
în esenţa ei pură

dacă ţi-aş fi prins în palme iubirea
negreşit
astăzi erai un architect ilustru
care modela magnific
formele sufletului meu
reunite sub reflectoarele vieţii
transformând omenirea fundamental
pentru totdeauna

Geanina Lisandru

daca

13 responses

  1. Nefiind pictor și fiindcă îmi este o frică teribilă să desprind de pe cer culorile apusului, încerc – în fiecare zi – să te pictez prin cuvinte, dragostea mea… Sărut sufletul drag, femeie iubită…

    Apreciază

    Decembrie 12, 2013 la 12:07 pm

  2. Geanina, minunata declaratie de iubire-dragoste…<3
    * * *
    @Cristian, va consider pictor, sculptor si arhitect al cuvintelor viscerale… cu pretuire si cu drag amical, Mélanie

    Apreciază

    Decembrie 13, 2013 la 12:30 pm

  3. Buna ziua stimata doamna !
    Va multumesc pentru like-urile date pe modestul meu blog
    http://aliosapopovici.wordpress.com/
    in anul care sta sa treaca in alt an !
    Cum ” MAGIA SARBATORILOR DE IARNA ”
    isi face efectul iar CRACIUNUL se apropie cu pasi repezi,
    indraznesc sa va urez
    SARBATORI FERICITE
    alaturi de cei dragi !

    Cu stima,
    Aliosa.

    Apreciază

    Decembrie 15, 2013 la 5:06 pm

  4. Simply beautiful ,its the season of transformation .Christmas Gives hope to the whole world.Have a blissful Christmas and joyous new year.jalal

    Apreciază

    Decembrie 15, 2013 la 11:57 pm

  5. Frumoase gânduri.
    Mă gândesc uneori, dacă ne-am lăsa penel, piatră sau lut, iubire sau chiar nimic în mâna Bunului Dumnezeu, ce ar face El din noi și cu noi? Clădim din viață castele de nisip la muchia valurilor cu năzuința persistenței efemere și statorniciei clipei. Am lega timpul cu lanțuri și am încremeni în piatră încrustată cu aur amintirea ce se șterge la ridicarea brumei. Dar strigătul străfundului uman nu spulberă ștergerea, însă puntea spre veșnicie și rămânere este un Om și doar un Singurul Om cu mâinile întinse răscruce.

    Apreciază

    Decembrie 20, 2013 la 7:00 pm

  6. Habe lange gesucht zum Schreiben– LG. Wolfgang

    Apreciază

    Mai 16, 2014 la 8:16 pm

  7. Viorica Petrica

    Draga Geanina, DACA am lipsit atata amar de vreme de pe la voi cu comentariile mele, rog iertare, dar de citit v-am mai citit . Cristian cred ca este suparat pe mine…dar cu siguranta ii va trece. Motivele absentei mele, in primul rand din cauza de sanatate; acum sunt fericita, Daria, nepoata mea are o surioara din 21 aprilie si o cheama Irina – cand le vad uit de necazurile mele. Sper ca voi sunteti bine, ca de iubit cu siguranta va iubiti la maxim ca intotdeauna. Va doresc tot binele din lume, mai ales multa sanatate!

    Apreciază

    Mai 26, 2014 la 5:04 am

Lasă un răspuns

