Am convingerea că Dumnezeu ne oferă exact ceea ce merităm, nimic mai mult

Sunt fericită pentru că am avut întotdeauna puterea de a trăi exact aşa cum îmi doresc. Nu sunt condiţionată de nimeni şi de nimic, nu mă prefac niciodată pentru a-i face cuiva pe plac, SUNT EU şi atât.

Tot ceea ce contează este bucuria pe care o am în suflet atunci când mă trezesc dimineaţa, fiindcă Dumnezeu mi-a mai dăruit o zi, o zi pe care să o împart cu cei dragi mie, cei pentru care trăiesc, muncesc, lupt.

Voi, cei care nu mă puteţi ierta fiindcă sunt fericită, să aveţi şansa de a vă regăsi pe voi înşivă!

Geanina Lisandru
citate geanina lisandru Dumnezeu

2 responses

  1. Tu te-ai luptat pentru viaţă şi meriţi să te bucuri de ea, de tot ce ai. Însă mulţi oameni seamănă doar răul pe urma paşilor lor, totuşi până la o vreme Dumnezeu îngăduie…
    Nu întotdeauna Dumnezeu ne dă după cum merităm…Mă refer la mine în mod special, care de multe ori l-am supărat, căci oameni suntem…dar El mi-a arătat iertare , milă, îndurare.Aşa face cu fiecare dintre noi, draga mea, Gena. Ploaia şi soarele Lui îl trimite şi peste cei buni dar şi peste cei răi, spune biblia.
    Toate gândurile mele bune, din Vrancea, pentru voi, cu respect şi iubire.

    Apreciază

    Iunie 14, 2014 la 9:08 am

    • Încă mai sunt câteva bătălii pentru câştigarea războiului. Am câştigat câteva şi nu mă opresc. Încet şi sigur. Să-i ferească Sfântul pe toţi de mânia omului răbdător!

      Îţi mulţumim pentru trecere şi gânduri!
      Toate bune şi pentru cei dragi!

      Apreciază

      Iunie 14, 2014 la 4:40 pm

Lasă un răspuns

