Nu te compromite! Nu te ai decât pe tine.

am frânt o filă din viitor
în mii de bucăţi
aş vrea să scriu pe fiecare
numele celor care m-au dezamăgit
atunci când m-am născut
la vârsta majoratului
în ziua căsătoriei
a divorţului
ieri şi în cealaltă viaţă
nu reuşesc să reproduc
nici măcar un nume

încerc să-mi amintesc
numele celor pe care i-am decepţionat
fiindcă m-am născut
nu mi-am serbat majoratul
am decis să spun da mariajului
să divorţez elegant
şi mă încăpăţânez
să iubesc să dăruiesc să exist

adun frânturile albe
reconstruiesc deziluziile
le transform în muguri de poezie
şi scriu
nu te compromite
nu te ai decât pe tine

Geanina Lisandru

citate geanina lisandru divort

Lasă un răspuns

