Muncesc până la epuizare, iubesc până la desființare

Am știut dintotdeauna că fericirea înseamnă să trăiești cu adevărat, fără să te ascunzi, fără fățărnicii, fără urâțenia cuvântului. Fericirea înseamnă să fii liber, să ai curajul de a spune ceea ce gândești, să-ți privești în ochi interlocutorul, să oferi un zâmbet curat și cât se poate de real. Nu mă interesează răutățile, bârfele, pierderea timpului inutil și sunt profund emoționată când rezultatul acțiunilor mele este cel scontat și apreciat la justa valoare.

Nu mi-e rușine cu absolut nimic din ceea ce am realizat în această viață, nu mă scald niciodată cu fundul în două luntre, muncesc până la epuizare, iubesc până la desființare.

Sunt cea mai simplă ființă de pe pământ, prețuiesc și respect omul indiferent de statutul său social, de puterea sa financiară, de gradul său de cultură. CARACTERUL este primordial în ceea ce mă privește.

Plâng, râd, cunosc durerea, fericirea, iubirea, TRĂIESC, SUNT VIE.

Vă doresc să gustați și să acceptați tot ceea ce vă oferă viața adevărată. Este unic gustul și prins într-o SINGURĂ VIAȚĂ.

Geanina Lisandru

citate geanina lisandru viata7

Lasă un răspuns

